Zakladni problem Internet bankingu CS je, ze casto vubec nefunguje. Hlaska typu "Page not found", "Neplatna relace, prihlaste se znovu" jsou na dennim poradku. Lahudkou jsou nazvy stranek, ktere se zobrazuji ve framech misto obsahu. Hlaska o mixovani secure a non-secure prvku na strance souvisi s vykonem, to bych jim odpustil. Pokud Vam tedy nevadi, ze se zobrazuji pouze internetove transakce, pokud Vam nevadi, ze po zadani 4 hesel, vyplneni cisla uctu, kodu apod a jejich natukani do kalkulatoru, prepsani do pocitace a kliknuti na odeslat dostanete hlasku "Neplatna relace, prihlaste se znovu" a musite udelat vse znova, tak Internet banking CS plne doporucuji.
PS: nevite, ktera firma tuto aplikaci vyvinula?
Moje zkušenosti do dnešního dne jsou naprosto tristní. Zatím jsem zaznamenal několik období, kdy služba nejela vůbec. Pokud se podaří přihlášení, pak zdaleka není vyhráno. Viděl jsem již několikráte rozsypaný obraz místo dialogů, ale co je vůbec nejhorší je fakt, že službu prakticky nelze používat, neboť se po chvíli vždy objeví zpráva: "Neplatná relace - Přihlašte se znovu". Na informačním telefonu neustále dokola opakují nacvičené rady typu "vymazat cache", což přirozeně v tomto případě jsou rady zcela k ničemu. Ještě se mně ani jednou nepodařilo dokončit vše, co bylo třeba na jedno přihlášení. Abych se kvůli zjištění denních pohybů musel pětkrát přihlašovat a strávil s touto činností téměř třicet minut - na to věru nejsem v 21. století zvědavý.
Takže můj závěr: celý systém není nic jiného, než ubohý neodladěný paskvil nedosahující ani na alfa verzi, který ČS zřejmě dodělává za chodu za použití klientů, coby neplacených alfa či beta testerů. Korunu tomu všemu dodává neinformovaný personál, který sice mile a ochotně, leč nesmyslně opakuje zcestné rady.