Názory k článku Internetové a mobilní bankovnictví Waldviertler Sparkasse (galerie)

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2016 11:54

    Jouda (neregistrovaný)

    Podle mě jsou tyto lokální banky dobré v regionu u konzervativních klientů. Znají region, jsou v něm vidět, podporují ho. V konkurenci velkých či moderních bank mají obtížnou pozici a pokud by chtěl někdo cestovat, tak taková banka má opravdu retro sazebník, alespoň jak jsem se rychle kouknul na sekci platebních karet. Zase ale je výhodou, že je to skutečně rakouská banka, nejen česká dcera.

  • 6. 6. 2016 13:37

    xf (neregistrovaný)

    V době, kdy tu byla jen (rakouská) Spořka, Komerčka a ČSOB nebyla nabídka 10 Kč + 2 Kč za příkaz, příjem za 0,-, vůbec špatná. Pro toho, komu z nějakého důvodu, teba pobočky, nevyhovovalo FIO.
    No a dnes, pokud má někdo, třeba firma či úřad, potřebu často chodit na pobočku, a na výběr má mezi pobočkou Spořky a tímhle, tak to stále nemusí být špatná volba. Navíc pokud si dobře vzpomínám, občas mají ne úplně špatné úroky na vkladech.

    I když pro běžného klienta to už asi nemá smysl. No, snad se zlepšili s tím internetovým účetnictvím, před deseti lety to byl děs a hrůza, ta (ne)funčnost. Tehdejší verze bylo to nejhorší, co jsem kdy viděl.

  • 7. 6. 2016 16:47

    h4x0r

    Nene, spokojeni jsou všichni tři :-)

    Tato banka "z lesa Řáholce", jak se jí tenkrát říkalo, to aspoň u mne a okolí zabila před lety právě tou tvrdošíjnou představou, že "internetové bankovnictví" znamená "proprietární aplikace spouštěná v prostředí IE". Mezitím si člověk zvykl jinde a už nemá potřebu měnit.

  • 7. 6. 2016 23:08

    Va (neregistrovaný)

    Mám u WSPK vedlejší účet. Moje zkušenosti jsou pozitivní. Internetové bankovnictví WSPK zvládá všechny běžné funkce. Je poměrně uživatelsky přátelské, je snadné na ovládání v každodenním provozu. Mobilní bankovnictví čte QR kód i složenky. Pokud se výjimečně objeví nějaký technický problém, dovoláte se přímo lidem, kteří elektronické bankovnictví ovládají - problém řeší okamžitě v řádu minut. I všechno ostatní se řeší velice jednoduše a rychle. Malá banka má své výhody. Všichni zaměstnanci se znají, když se něco řeší na pobočce, dovolají se hned přímo tomu, kdo rozhoduje, a je vyřízeno. Ke klientům přistupují individuálně. Pokud má klient u banky nějakou historii (to je ale zásadní podmínka), jsou velmi vstřícní, např. pokud jde o úvěrové produkty. Úroky na depozitních produktech jsou trvale relativně dobré ve srovnání s jinými bankami. Mají zpravidla nepatrně lepší směnné kurzy než jiné banky, SEPA platba je připsána na účet v zahraniční bance stejný den. Z ČR jsou schopni zprostředkovat založení účtu u rakouské části banky, který pak otevře cestu k dalším zajímavým produktům (třeba investičním nástrojům Erste Bank). Sponzorují soustavně menší regionální společenské a kulturní aktivity, což komunikují, přesně si dohledáte, kam peníze šly. Pobočky jsou velice hezky zařízené, návštěva je opravdu příjemná. Jedná se skutečně spíše o konzervativní banku, ale za poslední 2 roky provedla řadu inovací, např. v produktové nabídce. Jinak samozřejmě není to komerční banka v běžném smyslu, má jinou filozofii fungování, primárním cílem tedy není generovat zisk pro majitele (což jsou v podstatě města a vesnice v Rakousku).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).