Pár poznámek ke článku: půměrná hrací doba většiny her (až na pár výjímek typu WoW) je cca 10 - 15 hodin.
K diskuzi - Osobně bych moc nevyzdivhoval interaktivitu her nad sledováním TV, protože hráč je sice přímo přítomen v příběhu, ale vše je již dopředu dané - a hráč jen plní úkoly, obvykle střelbou. Tím nechci říct, že jsou hry špatné, sám jsem také hráč. Je to prostě jen zábava, nic víc -prostě vypnout hlavu.
To co píšeš rozhodně není pravda. Každý herní styl má průměrnou hrací dobu. Např u rpg je to i více jak 40 hodin a rozhodně tam příběh neženeš dopředu střelbou.
WoW je MMORPG a do těchto statistik bych ho rozhodně nepočítal, pač mmorpg hry nemají definovaný konec.
Btw. existuje i celá řada příběhových her, na které se spolu s hráčem často koukají sourozenci, nebo kamarádi. Například herní série Metal Gear Solid, Fahrenheit, série Final Fantasy, připravovaný Heavy Rain a spostu dalších.
I hráči her se dělí na několik druhů, pokud bych je měl rozdělit jen na dva druhy, tak to budou:
- hráči zaměření na příběh
- hráči zaměření na akci.
každý z nich si dokáže užít hru po svém a má jiné priority. Nic proti, ale myslím, že ty zrovna patříš do hračů zaměřených na akci;-) Alespon je to vidět z každé věty, ve tvém příspěvku.
Výroba her je v dnešní době stejně nákladná jako tvorba filmů a v mnoha případech i mnohem dražší a zábava je u lepších AAA titulů mnohem vyšší a delší než u velké části filmů.