Vlákno názorů k článku HSBC Premier: Je jen pro vyvolené, nebo pro všechny? od Q - Bohužel. Na různých informačních kanálech dostáváte běžně i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2009 8:08

    Q (neregistrovaný)
    Bohužel. Na různých informačních kanálech dostáváte běžně i zcela protichůdné informace (já mohu potvrdit obdobu u ČS., kdy na zelené lince dostanete jinou informaci než na přepážce, kde se kolikrát kolem problému seskupí více pracovníků a stylem "víc hlav víc rozumu" dávají dohromady správnou informaci - takže až ombudsman může rozhodnout, jaký je správný postup, kdo má pravdu - někdy stačí jen výhružka ombudsmanem, a už se smekají jinak - ale ne každý má povahu se nějak bránit či dokonce řešit sporné věci přes ombudsmana, a tak si raději nechá vše líbit a nad pár zbytečně utracenými stovkami, u kterých by si v jiných odvětvích nechal vrtat koleno, u bank mávne rukou). Kdo v tom nedělá, nemá šanci se dostat ke správným informacím, může pročíst fůru článků, prosurfovat X webů, a stejně je to prd platné. Vždyť i "odbornící" přímo u zdroje, nebo i soudy, mají na stejnou věc více názorů. A každý je samozřejmě přesvědčen, že ten jeho názor je správný - jak se v tom pak má vyznat "normální" člověk? Pokud chce banka vydělávat, mnohdy to bez zkreslení podávaných informací ani nejde. Pokud by podmínky byly stanoveny jednoznačně, bez žádných "ale", normálně smýšlející občan by věci porozumněl a asi by si produkt / službu vůbec nekoupil.
  • 4. 3. 2009 8:12

    anonymní
    To naprosto chápu, ale stále je lepší si produkt nekoupit, než být po pár měsících naštvaný ze zrušení účtu.
  • 4. 3. 2009 9:54

    xmian (neregistrovaný)
    nevím, čím to je, ale banky nějak mají pocit, že peníze klientů jsou vlastně jejich, a že oni si mohou určovat, jak s nimi naloží a klienty vlastně za jejich peníze "dirigivat". Dokáže si kdo představit, že by podobně k zákazníkovi jednal třeba najatý zedník? Že by řekl, takhle tu zeď stavět nebudu, ani náhodou, a jestli se ti to nelíbí, koukej vypadnout z (vlastního) baráku? Že je to silná kává? U bank nikoli....
  • 4. 3. 2009 10:03

    lkjh (neregistrovaný)
    No on ten rozdíl je v tom, že barák patří mě a když budu se zedníkem nespokojený, nebo bude na mě pyskovat, vyrazím ho. Jenže banka mi nepatří, že. Takže kdykoli ona může vyrazi mě. Problém je spíše v tom, že neznám precedens, kdy by klient zažaloval banku, že mu zrušila účet a on z toho důvodu utrpěl škodu (náklady na změnu banky, ztráta důvěry v bankovnictví apod.)
  • 4. 3. 2009 10:24

    SocPredator (neregistrovaný)
    Máte pravdu, nejlepší je si produkt nepořídit. O to těm, co ho nabízejí, jde asi nejméně - z čeho jsou pak zaplaceni, ví bůh :-)
  • 4. 3. 2009 10:22

    SocPredator (neregistrovaný)
    Banky totiž chrlí produkt dřív než domyslí všechny aspekty jeho zavedení. Je to mizerně odvedená práce produkt manažerů. Nevím, kam spěchají, namodelovat zavedení produktu pro pár typů klientů a pak vyvěsit kompletní informaci na místo, odkud mohou všichni čerpat, není zase tak tvrdá práce
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).