Ve Francii se také cena uvádí bez příplatků jako v ČR, to jen tak namátkou... Těch států je rozhodně víc.
Záloha když je 50% je podezřelé? Bože vy jste nýmand ?? Záloha do 30% bývá tak pět měsíců před zájezdem, pak 50 % a měsíc před zájezdem zbytek. Takto je to normální!!
- kdo to psal si najdeš ve článku, bouráku
- přezdívka Traveler, ooo padám na zadek, to musí být boreček. Všichni jsme nýmandi...
- táhni zpátky na Živě
Na zadek si sedni... To můžeš. Nýmandi jste to každopádně.
Šlo hlavně o upozornění, že článek je naprostý nesmysl. Pisatelka si nezjistila ani základní údaje!
V 23 hodin mate "sraz" na letisti, v jednu rano letite, v pet rano vylezete z letistni haly, v sedm rano jste v hotelu, ubytuji Vas ve dve odpoledne. A to ani nemusite letet mimo Evropu.
A o druhý den vás ťohnou, když stejným stylem letíte zpátky, kdy je odlet např. v 5.00 ráno z letiště a vy vstáváte tak ve 2.00, abyste stihli snídani (někdy máte smůlu, je to v noci) a cestu na letiště.
Možná to tak ve Francii dělají.Ale Francie je stále někde,.....Já si běžně objednávám zájezdy přes internet na německých webových stránkách, nic nejsem nucen platit- žádné zálohy ap.Nahlásím jen počty osob a čísla pasů a další případné nutné identifikační údaje.Rezervace je závazná. V případě nedodržení smluvních ujednání, kdybych např.nenastoupil na zájezd-stejně to musím zaplatit. Jedinou podmínkou pak je, vyzvednout si rezervaci u cestovky na letišti 3 hodiny před odletem a tam to namístě zaplatit.Tomu říkám SERVIS! Tak až tak daleko dospějete ve svém myšlení i vy, tak bude na světě líp. Tomu říkám úcta zákazníkům. Samozřejmě toto vše musí jít ruku v rucu s právním systémem, že za případné storno zájezdu atd. pak společnost v případě nezaplacení vymáhá škodu na objednavateli. Tak to funguje a tak to má taky být. Naučte se prosím takhle myslet všichni. Pokud něco nefunguje či nejsou dodrženy ze strany cestovek podmínky, může se každý obrátit na soud a žádat náhradu škody. Samozřejmě to musí fungovat oboustraně, jak ze strany poskytovatelů služeb, tak ze strany zákazníků. Proto bych taky s cestovkami, které mají podobné přihlouplé podmínky, jako Francouzi a spousta dalších cestovek v Česku - tak bych s takovými cestovkami nejezdil, neboť to považuji za nekorektní. Je to jako kdyby jste se účastnil různých aukcí na internetu, vydražil nějakou věc a pak nezaplatil. Toto vše je v moderním a kulturním světě řádně ošetřeno. To jen neschopní podmiňují vymahatelnost práva zálohami. Anebo ta záloha má úplně jiný význam a smysl. Ale když si závazně objednávám zájezd přes internet, tak na co je zapotřebí záloha? Když nenastoupím, tak to stejně musím zaplatit. Možná v Česku ale lidi uvažují jinak.