A kterou konkurenci? Vždyť to je z bláta do louže.
Moje zkušenosti:
Zásilka poslaná před DPD. Protože nemůžu strávit cely boží den čekáním na kurýra (doručí mi to někdy mezi 8 a 18 hodinou, nemožno dohodnout přesnější čas), nechám si zásilku poslat na výdejní místo. Když ani po pěti dnech nedostanu zprávu o uložení, začnu se pídit. Na infolince mi sdělí, že mnou vybrané výdejní místo nefunguje (tak proč ho tedy mají ve svém seznamu?), poslat to na jiné místo už nemůžou a jestli chci zásilku, ať pro ni dojedu do Modletic. Služba jak noha.
To samé v bleděmodrém s PPL. Nechám záilku uložit na výdejním místě. příjde mi zpráva, že ji uložili jinde. Sice to je jen o pár metrů vedle, ale výdejní doba je každý den do 15. hodin (kromě pátku, kdy je jen do 14). A důvodem je samozřejmě zase to, mnou zvolené výdejní místo nefunguje (tak proč ho nabízejí?) Služba jak noha.
Když to vezmu statisticky, tak ČP aspoň občas doručí, DPD 100% fail, PPL 100% fail.
Mám malý eshop a odesílala jsem když nebyla jiná možnost přes Českou poštu s procentuelně celkem dobrým výsledkem. Ovšem co jsem začala používat Zásilkovnu, už bych se k poště nevrátila ani za nic. Všechno elektronicky, žádný vyplňování miniaturních kolonek na ty nejdelší názvy (marně jsem léta čekala, kdy pošta ty doporučenkové látky změní ). Navíc pobočky jsou odměňované za převzaté balíky, takže jsou motivováni k vstřícnosti. Dodržování lhůt je samozřejmost, reklamace jednoduchá, prostě moderní firma. Nově mají fungovat i pro soukromé osoby a to je super, konkurence je přesně to co Česká pošta potřebuje!
Máte pravdu, já posílám z Oravy - Slovensko a tady je v okruhu 30 km jen jedna jediná pobočka. Jeslti někdy přestoupím na křesťanskou víru, tak jen proto, abych se mohla modlit za udržení téhle pobočky:-) Jinak budu nahraná, místní jsou dost konzervativní a k takovým novinkám nemají moc důvěru.