Hlavní navigace

Názor k článku "Hází nás přes palubu," stěžují si klienti na Komerční banku od Klient banky - Mám stejnou zkušenost s Komerční bankou. Nemám žádnou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2011 11:39

    Klient banky (neregistrovaný) ---.eurotel.cz

    Mám stejnou zkušenost s Komerční bankou. Nemám žádnou půjčku a pouze jsem měl nastaven kontokorent k účtu. Několik let jsem za povolený kontokorent pouze platil poplatky. Když jsem ho konečně využil, tak ještě před skončením termínu vrácení částky, došlo ze strany Komerční banky k výpovědi. Dokonce v dopise stálo datum do kdy mám částku uhradit a to do data v minulém měsíci, tedy zpětně pod pokutou. Na stížnost kterou jsem zaslal, pracovnice odepsala, že se ozve během několika dní ředitel nadřízené pobočky a vše urovná. Dva měsíce jsou pryč a nikdo se neozval. Na základě těchto zkušeností jsem se rozhodl účet u KOMERČNÍ BANKY a.s., okamžitě zrušit. Klient banky od roku 1992.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).