Hlavní navigace

Názor k článku "Hází nás přes palubu," stěžují si klienti na Komerční banku od Petr - Tak mám pocit, že článek je hodně jednostranný:...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2011 8:02

    Petr (neregistrovaný) 193.179.205.---

    Tak mám pocit, že článek je hodně jednostranný: zlá a všemocná banka krutě zachází s hodným a bezbranným klientem. Ono vše může být úplně jinak. Především postrádám informaci o tom, zda a případně jak klient s bankou řešil svůj nesplácený "podnikatelský" hypoteční úvěr. Pokud například s bankou přestal komunikovat, asi lze těžko očekávat, že s ním jako soukromou osobou (dtto jeho manželkou) bude banka jednat více "proklientsky", než jí smlouva a obchodní podmínky umožní. Pokud navíc za "podnikatelský" úvěr ručila manželka, je logické, že při řešení jeho nesplácení se banka bude obracet se zajištění svých pohledávek právě na ni. Kritika není na místě ani v případě obecné odpovědi banky, protože nic konkrétního o vývoji daného případu médiím kvůli bankovnímu tajemství banka ani sdělit nemůže. Nechci hájit KB, protože si to nezaslouží. Tendenční články hájící dlužníky mi ale fakt vadí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).