Nezvládnutý proces na straně ČP, klient se o výpadku dozví až po své vlastní aktivitě, zdrží se projednání pojistné události (tedy situace, kdy pro mnohé je rychlost vyplacení pojistného plnění prioritní) a Měšec to komentuje slovy "vyřízení pojistné události nebylo ohroženo" a "Zlámanou grešli neudělujeme". Nevíte, proč mám už dávno pocit, že některé firmy mají Měšec na výplatní listině?
Musím přiznat, že jsme dlouho zvažovali, zda Zlámanou grešli udělit. Kdybychom před vydáním článku znali vyjádření pana Světlíka, které připojil až do této diskuse, ač jsme mu odpověď pojišťovny přeposílali dříve, Zlámanou grešli bychom pojišťovně udělili, protože pak by samozřejmě neplatilo, že "samotné vyřízení pojistné události nebylo ohroženo". Bohužel, ne vždy lze jednoznačně rozsoudit dva protichůdné názory, při zúžených úhlech pohledu, které obě strany podávají.
Ne, musím se omluvit, byl to můj zkrat :( Nicméně platí, že vyjádření pana Světlíka staví celý případ pana Kláska do jiného světla. Ještě jednou se omlouvám za omyl.