Vlákno názorů k článku Havarijní pojištění: Pro poruchu zavřeno od Zdenek Netik - A co takhle se dát k jiné pojišťovně,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2005 7:57

    Zdenek Netik (neregistrovaný)
    A co takhle se dát k jiné pojišťovně, ve které si klienta váží jako skutečného zákazníka:o)
  • 15. 3. 2005 17:00

    petr (neregistrovaný)
    Nevím ke které pojišťovně by měl člověk odejít,protože tento stav nezájem o zákazníka je i ostatních.Tak snad jen z trucu se sbalit a zaměstnat úředníky při vyplňování ukončení smluv/u staré/ a založení smluv nových /u nové pojišťovny/. Odešel jsem od Kooperativy ,protože má postavený na hlavu likvidační systém.Při DN ,kdy do mně zezadu narazila jiná účastnice -ona byla viníkem DN.Tak mi "milá"pojišťovana řekla,že mi nezaplatí celou škodu/ač zákon hovoří o uvedení vozidla do původního stavu/ a chtěla ať si doplatím 25 tisíc sám:-)Tak jsem si počkal na výpovědní dobu tj,6 neděl před vypršením smlouvy a poslal jim výpověď .Asi do jednoho týdne jsem měl 5 telefonátů proč chci odejít...ne ,že by to Kooperativu položilo/ten můj odchod/,ale konečně jsem měl trošku pocit zadostiučinění ,že jim to vrtá hlavou.Dnes jsem u Generali a tak raději nepřemýšlím,co bude ,kdyby došlo k DN a pak k likvidační činnosti.Jen tak pro zajímavost v roce 2003 byla úředně stanovená cena R-Scenic Dti 160000,-/na trhu cca 230-250 tis/.Škoda byla vyšší/smluvní autoservisy pojišťoven beze studu mlaskají nahlas/cca 175 tis ,smůla byla,že škodu doplna zaplatí jen u vozidel do 4 let.Když jsem likvidátora ptal ,kde tak levně a dobře dají koupit auta ,neuměl odpovědět.Prostě tato doba není o tom jak slušně se chovat k zákazníkovi,ale jak majitelům-akcinářům vydělat ,co největší zisk .
  • 15. 3. 2005 17:15

    zdenek (neregistrovaný)
    Chtěl bych Vám trochu oponovat. Nemáte moc pravdu, že dnešní doba není o tom jak se slušně chovat k zákazníkovi. Naštěstí znám společnosti, kde si na prvním místě zakládají na slušnosti a ochotě právě ke klientovi. Jenže to člověk pozná právě až při ohlášení pojistné události.
  • 16. 3. 2005 9:38

    LK (neregistrovaný)
    Ačkoliv mám s ČP velmi špatné zkušenosti co se týče postupu vyřizování škody (dlouhá doba vypořádání, interní bordel apod.), musím vyjádřit kladnou zkušenost. 2x mi byla způsobena škoda řidičem pojištěným u ČP a vždy jsem to dostal zaplacené do poslední koruny. Bylo mi řečeno, že pokud škoda není vyšší než 30 (nebo 50?, už si nepamatuju přesně)% aktuální ceny vozu, amortizaci ČP neuplatňuje. Když jsem zjišťoval, co je pro ně "aktuální cena vozu", zjistil jsem, že je na úrovni toho, za kolik se taková auta opravdu prodávají.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).