Hlavní navigace

Názor k článku Hanuš Thein, Wüstenrot: Prodej je o emocích. Bez finančních poradců nefunguje od Jarmila - Podobnejma kydama, jako že "moje služby jsou pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 9. 2018 7:40

    Jarmila (neregistrovaný)

    Podobnejma kydama, jako že "moje služby jsou pro zákazníky zcela zdarma" Nás krmili na každém školení finančních poradců. Vedle toho existovala skupina poradců, kteřé propagovali finanční poradenství za peníze. Faktem ovšem zůstává, že i finanční poradce musí platit složenky a musí být z něčeho živ, pokud to ovšem není rentiér nebo jeho rodič nebyl významný umělec, po němž mu z užití jeho děl plynou tantiémy ještě 50 let po jeho smrti. Vy jste sice tzv. nezávislý, ale jste de facto závislý na provizích, protože žijete z nich. Jistě, radíte klientům zdarma, ale určitě Jim neřeknete, aby si šli životní pojištění uzavřít vedle k Frantovi, protože Vy ho nemáte v portfoliu a jeho pojištění má lepší parametry, než to, co sám máte v portfoliu. To neudělá ani truhlář, ani prodavač květináčů, ,proč by to měl dělat zrovna finanční poradce? A druhým důvodem, proč radíte zdarma, je fakt, že za svoje rady pak nenesete žádnou zodpovědnost. Kdybyste dělal placené finanční poradenství, bylo by možno ho reklamovat a požadovat případně nějakou náhradu, třeba v okamžiku, kdy jste sice uzavřel nějakou pojistku, ale pojišťovna při pojistné události odmítla plnit. Což je důvodem stavu, proč je drtivá většina finančního poradenství poskytována zadarmo, aby měli klienti pocit, že "dostávají něco zdarma" jako jakousi nadstavbu nebo benefit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).