z georgem sem velmi spokojen nemel sem servis 24 takže nemohu porovnat ovšem libí se mi grafické znázorněni příjmů a výdajů
podporu můžu jen doporučit příjemná a vše vyřeší a s čim si neporadí tak vas posle na pobočku a tam to vyřeší
z osobní zkušenosti se mi naskytl bug kdy sem nemohl platit trvale platby a podpora mě poslala na pobočku kde vše preskoumaly a pristi den sem podepsal papir a vse v pohode slape 10/10
A to jako mám furt lítat na pobočku? Internetové bankovnictví mám hlavně proto, abych nikam nemusel a mohl si to zařídit z domu.
Džordž je paskvil jakej jsem už dlouho neviděl. V ceníku jsem už viděl starou aplikaci S24 zpoplatněnou. Kdybych měl na výběr tak bych vůbec nepřecházel na nové bankovnictví. Naivně jsem doufal, že to nebude tak hrozné. Zvlášť po půl roce testování. Ale problém je už při přihlášení. Když nenechám chvíli otevřenou přihlašovací stránku, než se začnu přihlašovat, tak mi to stále hlásí chybu. Při zadávání variabilního symbolu v jednorázovém příkazu mi kurzor po každém zmáčknutí klávesy stále skáče do řádku čísla účtu. Povinné zadání příjemce je taky hnus. Rozhodně ČS nebudu pomáhat vytvářet databázi účtů. A perlička byla když jsem chtěl potvrdit transakci a systém mi oznámil, že mám nestandartní počet čísel účtu. Po překontrolování, že je vše v pořádku, jsem dal znovu potvrdit a už to najednou prošlo. Prodleva do příchodu SMS s potvrzovacím kódem je taky delší než u S24. A to jsem ještě nezkoušel příkaz s předvyplněnou šablonou. Jestli mi tam teda vůbec zůstala.
Už mám vyhlídnutou banku pro spořící účet a teď se teda poohlídnu ještě po bance na běžný účet, s fungujícím a neobtěžujícím internetovým bankovnictvím.