Ne vše v George lepší. Některé věci jsou nedotažené či chybové, některé jsou lepší než v servis24. Docela špatná je například kategorizace výdajů/příjmů, chybí třeba vratky (zaplatím za plyn a částečně se mi to vrátí, v George se to vůbec nespojí). Podobně je nedotažené, že musím pojmenovat při odchozí platbě jméno příjemce platby (například platím za školní výlet a nevím komu a George mě nutí účet pojmenovat - ze školy mám pouze papírek s číslem účtu, prostě vůbec se nepočítá s tím, že platba je prostě jednorázová a informace o účelu se píší do popisu). Inzerované kontextové vyhledávání (v historii plateb) vůbec nefunguje, najde pouze někdy něco, většinou nenajde nic. A mohl bych pokračovat. Ale abych nebyl tak pesimistický, některé věci jsou lepší, třeba delší historie plateb než 1 rok.
No, nebyl bych tak optimistický. Tech problémů bude víc. Jeden z důvodů proc pouzivat CS byl prave SERVIS24, zvlaste pote, co banky zacla prechazet na ruzne nesmyslne IB typu Ajaxoveho pekla Nová mBank. Jasne, SERVI24 je zastaraly a poplatny dobe, treba historie za interval desli nez 3 mesice je problem (je treba nsatavit od - do na max 90 dnu), ale bohuzel George neni nahrada 1:1.
Ta povinnost vyplnit jmeno prijemce je fakt hnus. Pritom jeden z duvodu proc jsem migroval z mBank do CS bylo prave to, ze furt otavovala s pojmenovanim jednorazovych plateb. George neumi zmenit souhlas s inkasem, neumi disponenty atd.... To zas dopadne.... Hlavne ze to je barevne se spoustou velkych pismen, takze se na display skoro nic nevejde...
Blbosti plácáte vy. Airbank vám maximálně doplní jméno příjemce v případě, že jste od něj již obdržel nějakou platbu (v platbě je totiž identifikace plátce). Pokud posíláte peníze na zcela nový účet, Airbank vám nedoplní nic. V případě účtů v Airbank by to technicky šlo, ale zakazuje to legislativa (bankovní tajemství), v případě účtů u jiných bank je technicky nemožné, aby Airbank věděla komu patří.
No, možnosti máte dvě, vyberte si sám:
1) Spletl jste se a Airbank již číslo účtu znala z historie
2) Airbank a banka příjemce porušuje zákon o platebním styku a další právní předpisy
Správně je samozřejmě varianta číslo 1, což si například dohledáte v následujícím článku, kde vám přímo mluvčí Airbank vysvětlí jak to funguje:
https://www.penize.cz/osobni-ucty/298577-poslali-jste-penize-na-spatny-ucet-poradime-jak-je-dostat-zpatky
Fascinuje mne ta arogance, s jakou tak sebejistě mluvíte o něčem, o čem naprosto nic nevíte.
AirBank skutečně doplní jméno příjemce. Ne vždy, ale často - tj. Po zadání čísla účtu se podívá do nějaké databáze, jestli to číslo zná.
Že by to bylo porušení zákona je samozřejmě stejná neinformovaná pitomost jako vše, co rady vykládáte.
Kontrola souvisí s účinností Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 847/2015 o údajích doprovázejících převody finančních prostředků. Jeho cílem je podporovat shodný přístup v mezinárodním kontextu a zvýšit účinnost boje proti praní špinavých peněz a financování terorizmu. (zdroj mBank)
Nevím proč se ta česká spořitelna dere do všech možných byznysů a nesoustředí se na to, aby dělala ten svůj primární lépe, kupříkladu teď chtějí prodávat své produkty přes realitní makléře: https://www.euro.cz/udalosti/petr-morcinek-expandujeme-stavime-a-rozsirujeme-nabidku-sluzeb-1409702
A už se Spořka naučila měnit limity platební karty on-line, zdarma, bez omezení a selektivně (obchodník, bankomat, platba na netu a MO/TO) a umí dva rovnocenné vlastníky manžele? To je zase důvod proč jsem u mBank stále i přes otravné vypisování příjemce (stačí jedno písmeno).
Air Bank umí také k účtu vytvořit disponenta - ten má vlastní přihlášení do online bankingu, vlastní kartu, vlastní mobile banking, NFC platby, notifikace, může platit atd. Nějaká omezení tam jistě jsou (disponent nemůže zrušit přístup majiteli atd), ale prakticky na ně nenarážím.
Používám George bankovnictví už asi půl roku a musím říct, že proti servisu24 je to 100% posun k lepšímu. Webová aplikace určitě. Aplikaci v mobilu nepoužívám.
Jako každá nová věc má i části, které se úplně nepovedly. Povinné zadávání názvu účtu je jednou z nich. Nápad dobrý. V servisu24 jsem pro "pojmenování" účtu protistrany musel zakládat šablony.
Změnil bych pouze to, aby pojmenování bylo nepovinné.
Některé věci v George zatím stále nejsou ale ty budou postupně doplněny.
Zavedením George původní servis24 nekončí. Souhlas s inkasem měním jednou za uherák a v tomto případě to zatím udělám přes servis24.
Co se týká velikosti a barvy písma, tak mně přijde udělaný střízlivě. Není to nijak přeplácané. Důležité informace jsou zdůrazněné. Občasné problémy s nekorektním vykreslením některých popisných textů bych viděl spíše jako problém prohlížeče než autorů bankovnictví.
Skvělé "vylepšení" je třeba vyhledávání. Sice to teď vyhledává "full textem" všude, ale zkuste hledat platbu typu "typ platby" , která proběhla od "datum1" do "datum2" s variabilním symbolem "XY" (mezi uvozovky si dosadte co chcete). GEORGE to vůbec neumí. Ten vám maximálně vybleje hromadu výsledků bez ladu s skladu obsahující danou informaci tj. zmatlá čísla karet, účtů, symbolů nebo popisky plateb vše dohromady, prase aby se v tom vyznalo.
Ve výsledku bude jednoduší všechny data z GEORGE exportovat, a hledat si v tom ručně sám (v excelu, databázi apod.) protože GEORGE je na některé úkony úplně marný.
Souhlas s inkasem ani nic jineho presServis 24 neudelas. Jednou jsi zmigroval na George, takze se do servisu 24 uz neprihlasis. Mne osobne nejvic vadi, ze George nenabizi vyber ze sablon. Mam jich spoustu a zdaleka si vsechny nepamatuju. A jejich seznam je hodne dobre schovany v nastaveni.
Nové aplikace Geroge a George Go, které jsem nucen používat po ukončení servis 24 jsou mojí denní můrou. Spousta věcí v nich nejde, nebo je funkce tak schovaná, že doslova trpím, když se je pokouším provést.
Momentálně se peru se změnou šablon plateb, v George Go to prý nejde a v George pouze při odeslání platby. Založit novou šablonu ani kopírovat ji nelze.
Pokud nevíte kde v George Go nalézt mobilní platby, tak jdete na záložku nastavení, nanepadlo mě že to tam schovali :) ale objevil jsem to.
Není pravda. Nic se automaticky nepřevedlo. Musela jsem si šablony ( dobití mobilu aj.) znovu zadat. Servis 24 byl přehledný a takový logický. Georg je zbytečně roztahaný a má tam na hlavní stránce nesmazatelné plochy, které tam nepotřebuji mít. Na hlavní stránce bych chtěla mít jen to, co potřebuji já, abych nemusela složitě rozklikávat kde co.. Zbytečnosti by měly být v odkazu : nabídka aplikací apod.
Přesně tak šablony jsou rozházené, nic se se pořádně nepřeklopilo, musí se vše opravovat, pojmenování zmizelo, takže už nevím co je co, neskutečný chaos a bordel. Hnus. A bonus je, že už se nemůžete vrátit k původnímu Servis24, chtěl jsem to jen vyzkoušet, ani jsem všechno nepotvrdil a už jsem se nemohl vrátit zpět. Operátor mi potvrdil, že musím dokončit přechod ne George, že cesta zpět není.
Neprevedou, nefunguje to. V mém případě sepisuji reklamaci, když uz sabloba byla prevedena, tak treba s 3 roky starým číslem účtu, které bylo dávno v servisu24 změněno a každý měsíc používáno. A to není jeden případ. Jestli to ostatním či většině funguje, mě bohuzel nemůže zajímat, osobně hodnotím George jako špatný produkt, kolem ktereho je velké halo, více barev, více dlaždic, více zbytecnosti a minimum praktičnosti...
Přecházel jsem na George už asi před půl rokem a převzalo se všechno.
Hodně z těch věcí je vázaných přímo k osobě majitele (běžný účet, spořící účet, majetkový účet) jiný jsou svázány s daným účtem (trvalé platby, souhlasy s inkasem). V těchto případech není co převádět protože se prostě zobrazují data svázaná s danou osobou nebo účtem.
Ostatní se kompletně přetáhlo.
Šablony plateb jsou dostupné v adresáři (menu s ozubených kolečkem vpravo nahoře, položka adresář) v sekci šablony. Občas ne úplně dobře funguje filtrování klikáním na horní lištu s písmenky pokud není vybraný typ položek (kontakt vs. šablona) ale vyhledávání funguje spolehlivě.
Chybí tam toho víc, např. e-faktury tam nejsou vůbec, takže plnohodnotná náhrada to zatím není, ale vypadá to nadějně a když na tom zamakají, proč ne. Zatřiďování příjmů/výdajů je možná pro někoho pěkná věc, ale pokud by to chtěl mít člověk poladěné tipťop, tak by s tím akorát strávil spoustu drahoceného času, kterého je velmi velmi málo. A ve výsledku to je dle mého k ničemu, protože rozumní lidé takovýto detailní přehled vlastně ani nepotřebují a pro toho, pro koho by to mělo smysl, ten to stejně dělat nebude... :-)
Já jsem s George velmi spokojená. Používám téměř výhradně mobilní aplikaci, hlavně pro rychlý přehled a poslání peněz. Hodně mi to pomohlo při organizování setkání 150 lidí, kde jsem mohla rychle vyhledávat jejich platby za ubytování. Konečně moderní a intuitivní internetové bankovnictví.
Mám u Spořky měsíční paušál nulový, zlatou Visu taky zadarmo. Příchozí i odchozí platby zdarma. A to nejsem nijak bonitní klient. Spíše mám na účtu nulu :-). I Spořka se musela přizpůsobit konkurenci. Když se ozvete, umí udělat spoustu věcí, pokud se neozvete a platíte měsíční paušál, vaše chyba.
Toť otázka. Každý druhý Franta si myslí, že by měl mít výběr z kteréhokoli bankomatu zdarma, jen proto, že bance pošle svoji směšnou výplatu. Banka si ale půjčí s výrazně nižšími náklady v ČNB, a za výběr z cizího bankomatu platí 10-20CZK bance provozující bankomat. Tahle iluze, že všechno dostanete zdarma je směšná, protože ty náklady za idioty navštěvující bankomat 5x měsíčně (mnohdy i víckrát) se mnohdy musí někde projevit (např. na nižším zákaznickém servisu).
Jasně že nepůjdete do spořky, abyste tam umělě točil produkty. Ale pokud podmínky plníte automaticky, je blbost to nezařadit mezi alternativy. To je vše.
Ten první odstavec je asi nějaká hluboká filozofická myšlenka, protože jsem vůbec nepochopil, jak se vztahuje k probíranému tématu.
A co se týče druhého, tak jistě, ale pak vám třeba skončí stavebko a BUM poplatek. Nebo banka upraví podmínky (viz mBank). Stačila mi zkušenost z Raifky, kdy jsem neobnovil nevyužívanou kartu a najednou další měsíc koukám, kde se vzal tu se vzal, poplatek za vedení účtu. Tak jsem ten účet zrušil a od té doby používám pouze účty bez podobných podmínek.
Po krátkém zamyšlení na to třeba přijdete. Účet "vše zdarma bez podmínek" není udržitelný business model. Je úplně jedno, jaká je poplatková struktura produktu, který používáte, za předpokladu, že vůbec splňuje vaše základní požadavky, důležité jsou pouze výsledné náklady.
V mBank musíte platit kartou, jinak máte poplateček 29,- měsíčně. V Airbank, pokud nemáte po cestě jejich bankomat, vás výběr z jejich bankomatu vyjde na 25,-. V závislosti na tom, jak účet používáte, mohou být podmínky v ČS výrazně méně obtěžující a poplatkově výhodnější. To je velmi individuální a není problém měnit banku každý rok, podle toho co vám zrovna nejlépe vyhovuje.
Jinak srovnávat lowcost typu FIO s klasikou bankou fakt nelze. Např zákaznický support je fakt někde jinde a např. ztráta času s nekompetentním personálem může být ve výsledku nejdražší položka v té vaší nákladové bilanci.
Asi máte problémy se čtením, nevím. Podle vás je například lepší být u banky, která má účet zdarma bez podmínek, ale platit třeba stovky CZK ročně za výběr z cizího bankomatu nebo zbytečně někam cestovat kvůli výběru? OK. Je to vaše volba. Vy řešíte podmínky a všechno ostatní je vám jedno, někdo jiný řeší produkt jako celek, tedy náklady, to jak splní jeho požadavky, podmínky smlouvy, zákaznický servis, zda ho banka neobtěžuje nesmysly atd... a na základě toho si vybere.
Vy možná máte účet bez podmínek, ale je docela dobře možné, že ho máte u banky s takovým zněním smlouvy, které podepíše jen negramotný blb. U lowcostu bohužel ne úplně vyjímečná situace. Každému podle jeho potřeb.
Asi máte fakt enormně dlouhé vedení. Vás zajímá jen plnění podmínek. Pro mě je to jeden z mnoha parametrů. jistě že totožný účet A bez podmínek je lepší než totožný účet B s podmínkami a plnění podmínek může být komplikace (tím je snad uspokojena vaše potřeba bavit se o ničem). Jenže to je zcela zbytečná diskuze, protože v praxi účty A a B totožné nejsou, takže vlastnost "bez podmínek" je bez dalšího hodnocení ostatních parametrů zcela k ničemu.
Asi jste ještě nepochopil, že svět se netočí kolem vás a nejste to vy, kdo definuje o čem se smí diskutovat.
Jestliže tady tvrdíte, že účet zdarma bez podmínek je lepší než účet s podmínkami, má vaše tvrzení stejnou informační hodnotu jako asi jako tvrzeni, že tramvaj je lepší než traktor. Tedy nulovou. Hypoteticky je to pravda, ale bez definování jakým způsobem a k čemu jej hodláte využívat. Nikdo vám váš názor nebere, ale považuji za ztrátu času psát 20 příspěvků o tomto nesmyslu.
Už vůbec jsem tak nějak nepochopil, jestli má být to vaše vlastnictví vícero účtů výhoda nebo nevýhoda - s vaší argumentační logickou bych si tipnul, že to považujete za skvělou výhodu (čím víc proužků tím víc adidas). Takže máte X účtů u banky, které mnohdy mění obchodní podmínky nebo sazebník několikrát ročně, vy to jak trotl musíte neustále číst a sledovat, protože by vám znenadání mohl naskočit poplateček (viz mBank) a ještě se tady chlubíte, jak skvěle jste to vymyslel. Vám je sice zatěžko, sledovat plnění jednoho-dvou jednoduchých parametrů (já nesledují vůbec nic), ale není vám zatěžko každý měsíc sledovat změnu podmínek nebo sazebníků a v případě změny pročítat desítky stran textu. Ve výsledku máte jen 2 možnosti, buď jste negramotný blb, který se nezajímá o to, jaký smluvní vztah uzavírá, nebo trpíte obsesí hlídat VOP a sazebník, místo jednoduchého parametru typu příjem na účet (který se dá snadno automatizovat). Bohužel v obou případech vypadáte hloupě, protože prakticky popíráte svou vlastní argumentaci. Ale chápu, to není téma, které by se vám hodilo do krámu.
Mám mBank (teda vedle jiných účtů) a účet je veden zdarma, stejně tak povolené přečerpání i debetní karta. Jediné, co občas zaplatím, je pár penízů za úrok u povoleného přečerpání. Jeden čas to mělo být zpoplatněno,pokud nepoužíváte kartu, ale už dlouho není. Mimochodem: peníze v hotovosti z karty jsem vybírala naposledy možná tak před 4 roky, mám ji v peněžence, ale k platbám používám kreditku, taky vedenou zdarma.
No musím se zastat FIO - nikdy jsem s personálem neměl problém. Zato v ČS, kde jsem si musel vzít hypotéku na družstevní byt, jsem už musel žádat o výměnu přidělené osobní bankéřky za dlouhodobou neschopnost změnit mi telefonní číslo pro autorizaci (čímž jsem měl paralyzované odchozí platby), při vyřizování hypotéky neměla hypoteční poradkyně tak dlouho čas, až prošvihla lhůtu odevzdání z mé strany dávno odoaných podkladů (řešelo ústředí v Praze, jinak by ČS přišla o kšeft s hypotékou). Ze strany obou pracovnic arogance jak za komunistické spořky ... no nerad jim svěřuji své peníze!
Tady bude záležet na konkrétní osobě na kterou člověk narazí. Blbce můžete potkat kkedkoliv, nejenom v bance.
Já jsem zatím za celé ty roky měl ve spořitelně dva osobní bankéře a dva investiční specialisty. V obou případech jsem ani s jedním neměl žádný problém. Všechny požadavky byly vyřízeny správně. Doba odezvy byla dost často stejný den, u složitějších věcí za jeden až dva dny.
Jednání bylo naprosto profesionální a příjemné.
Pokud se týká termínů schůzek, tak vše šlo dohodnout přes web / e-mail.
Tak ono především v bance typu ČS stačí poslat mail, service-desk automaticky vygeneruje ID, takže při komunikaci s kýmkoli v bance se můžete odkazovat na ID požadavku (reklamace, dotazu,...) a reakční doba je v řádu hodin maximálně jednoho dvou dnů. Když narazíte na blba, stačí problém eskalovat, reklamovat. Ve Spořce se stačí ozvat, když udělají chybu, okamžitě to prošetří a s omluvou sjednají nápravu. Tak nějak by to mělo fungovat.
V bance typu FIO nemáte kam zavolat, protože jediný kontakt je pobočka, sevice desk nevedou vůbec, odpověď na dotaz je bežně několik měsíců, let nebo dokonce nekonečno, když bankéř něco neví, ta banka není schopna si to interně vyřešit sama. Jste to vy zákazník, kdo měsíce shání v bance (třeba až v centrále) někoho, kdo je dostatečně kompetentní, aby situaci řešil. BTW pro ilustraci FIO je jediná banka, kde účet pro právnickou osobu byli schopni zakládat 3 měsíce. Vůbec nejde o to, zda v jakékoli bance vznikne problém. On totiž vznikne všude, to je jenom otázkou času. Jde o to, jakým způsobem je bank schopna a ochotna ho řešit. A to jsme ještě neprobírali znění obchodních podmínek...
Fio banka má v internetbankingu Fio servis, kde můžete psát bance a odkazovat se na ID tohoto řetězce zpráv. Pokud máte domácí pobočku ve velkých městech, kde se nestíhá odpovídat, jako je třeba Praha, tak odpovědi mohou trvat až neúměrně dlouho, to je pravda. Já mám domácí pobočku v okresním městě, tak mám odpověď do druhého dne. Trochu s Váma souhlasím, že čím nižší poplatky, tím nižší servis. Ale na lidi bych to nevztahoval. Na blbce se dá narazit všude. Ve Fiu, ve spořce nebo kdekoliv jinde.
Nejsem si jistý, jestli je qwertz:
a) k0k0t
b) k0k0t zaměstnaný v ČS
ale ČS hájí tak vehementně a lživě, že se přikláním k možnosti b), i když možnost a) s menší pravděpodobností taky v úvahu přichází. Pozitivní vyjádření na adresu ČS zní jako nějaké naučené marketingové bláboly. Já mám účty u FIO i ČS, v ČS dokonce prémiové služby privátního bankéře, které mají "hodnotu" měsíčního poplatku 1000kč (kdybych to fakt musel platit, okamžitě účty ruším) a vzhledem ke svým potřebám jsem nenašel téměř nic, v čem by byla ČS lepší. OK, premium má nějaké bonusy k platebním kartám, proto jsem účty nezrušil, ale u FIO
- komunikace s personálem osobně, po telefonu, mailem, je i pro účty zdarma lepší, jednoznačně je personál kompetentnější a vyškolenější než ten v ČS. ČS školí možná ohledně toho jak nacpat zákazníkovi co nejvíc produktů a jak mu nějak opatrně zdůvodnit, proč nic pořádně nefunguje
- internetové bankovnictví vede na plné čáře
- přihlásit do bankovnictví se můžu odjakživa vlastním zapamatovatelným přihlašovacím jménem, u ČS musím pokaždé hledat nezapamatovatelné klientské číslo. špatný vtip. už nějakou dobu se chystá bankovní identita, které má tohle vyřešit, ale nikde nejsou žádné rozumné informace a když se chce k nim zákazník dopátrat, neumí mu poradit ani ten "kompetentnější" personál. zkouším george klíč pro zjednodušení autorizace plateb, ten chce přihlašovací údaje, které nemám, po googlení se dočtu , že onu bankovní identitu lze aktivovat v sekci george bankovnictví, kterou následně hledám a neexistuje, jinde se pak dočtu, že v bankomatu, podívám se tam a sekce s bankovní identitou takovou možnost neobsahuje, pak se dočtu v diskuzi george klíč aplikace v google play store pro android, že to bude možné až pokud klienta převedou na klienta george. já george normálně používám, co to je za pitomiovinu, že jsem vedený jako klient, ale ne klient george. komunikace směrem k zákazníkovi je tragická a naopak horší, než u "lowkostů". qwertz vyjádření jsou marketingové bláboly, jak zdůvodnit, že banka klienty za všechno kasíruje víc, ale přidaná hodnota tam v reálu žádná není.
- poplatky i kurzy cizích měn jsou výhodnější (si srovnejte poplatek za sepu ve fio a ČS, ČS vás natáhne 2x - na kurzu a ještě vám dá pořádný poplatek za příchozí i odchozí sepa platbu), poplatek za příchozí domácí platbu je gól (já s premium naštěstí nemám), to bych snad dokázal někomu vybílit účet na poplatcích, kdybych mu posílal hléřové mikrotransakce.
- výběry z cizích bankomatů zdarma s podmínkou plateb kartou, žádné podmínky, kdy si musí klient sjednávat další a další produkty, na kterých se banka nabalí, prostě stačí účet alespoň trochu aktivně využívat. to by mělo bance bohatě stačit a tady čtu, že kdo si vybere peníze v bankomatu 5x měsíčně je vůl ... si mám vybrat 1x 50tis a nosit je v peněžence, když většinu plateb provádím kartou bezkontaktně a většinou hotovost nepotřebuji ?
- když jsem FIO psal ohledně chyby v internetovém bankovnictví, další den byla s poděkováním opravena, ČS by to dávala dohromady rok
dál pokračovat radši nebudu, abych nebyl delší jako samotní článek, ale na tyhle nesmysly jsem fakt nemohl nezareagovat ...
IB Fio bylo dobré v době, kdy bylo původně napsáno. Pak na něj ale nesahali a ono zastarávalo a postupem času se z něj stalo jedno z těch horších. Poslední dobou se zase trochu snaží, tak zas trochu dohnali, ale pořád trochu ztrácí. Je pořád nutné opisovat (ne moc bezpečné) SMS, autorizované účty přes autorizované šablony jsou trochu nešikovné atp.
Naopak. Je dobré a přehledné teď. Právě teď je prakticky nejlepší. Mám zkušenost s IB ČSOB (změna k podstatně horšímu), s Moneta Bank (ucházející), s FIO (vynikající), s KB (ujde). Pokud s účtem musíte pracovat - platit faktury, převádět peníze, kontrolovat účetnictví a podobně, vychází IB ČSOB aktuálně nejhůř, za ním je spořka, potom Money Bank, KB a nejlepší, nejpřehlednější a nejsnazší na ovládání, bez zbytečných a otravných nabídek je FIO. Špica. Pracuju s prvním a posledním ve vlastní firmě.
Pozn. pro šťouraly: pracovat znamená používat desktopovou aplikaci, mít otevřený účetní program, případně několik další okének např. s pdf dokumenty a podobně. Pro majitele osobního účtu, který se do banky přihlásí dvakrát do měsíce z chytrého mobilu, je ta šílenost od ČSOB nebo od ČS ještě dobrá.
Není lepší. Více se tím zabývá třeba Michal Špaček v tomto příspěvku: Kam zmizel druhý faktor z SMS zpráv
Citace jednoho z možných vektorů útoku:
V případě použití ověřování pomocí SMS je ale největší slabinou mobilní operátor. Ten jde opět pomocí sociálního inženýrství až příliš často donutit, aby číslo „portoval“ na jinou SIM kartu. Tohle je právě ten důvod, proč se ověřování přihlášení pomocí SMS nedá považovat za „two-factor authentication“.
Zadání období George umí samozřejmě taky. Na rozdíl od servisu24 mně to přijde i jednodušší. Pro filtrování prostě stačí zadat interval nebo měsíc do vyhledávání a seznam transakcí se vyfiltruje.
Jde zadat např. "1.5.2018 - 15.5.2018" a vyfiltruje se zadaný interval nebo "duben 2018" a vyfiltrují se všechny transakce za celý měsíc. Dole je vypsaný počet transakcí a celková částka.
Hledání jde kombinovat i s další filtrací, tj. např. "globus duben 2018" zobrazí všechny nákupy v globusu za měsíc duben.
V servisu24 se to muselo poměrně složitě nastavovat v různých políčkách a něco z toho nijak nastavit nešlo.
naopak SERVIS24 umí vyhledávat přesněji, díky tomu, že můžete požadavek specifikovat podle parametrů. George umí jen částku, datum OD - DO a tím končíte. Vybleje vám všechno co našel fulltextem, což se vám hodí pouze v případě, pokud vůbec nevíte co hledáte. Například pouze platby s VS = 123 vám George nenajde, protože vám do vysledku zmatlá i konstatní symboly, čísla účtů, názvy příjemců, všechno co obsahuje 123 vám vrátí. Fakt díky.
U George jsem také nemohl najít výpisy za provedou transakci, které mi chodily na e-mail z S24. Proto jsem se obrátil přímo na Spořitelnu, co dělám špatně, že to tam nemůžu najít. Bylo mi sděleno, že George tuto funkci nemá, ale že na tom pracují. Pokud bych prý výpisy potřeboval, tak že mám platit přes S24. Takže u mně George zatím spí a nadále používám S24. Barevné grafy mi k životu zatím nijak nepomohly. Výpis za platby bych jistě nejen já uvítal.
Používám GEORGE už poměrně dlouho a jsem spokojen. Mobilní aplikace je výborná.
K desktopové verzi mám připomínky:
1/ zrušit jméno příjemce platby (stejně nevím k čemu to je dobré)
2/ doplnit e-faktury (to tato služba bude zrušená? Pak by to ovšem ČS měla dát vědět)
3/ spojit vratky.
Jsem na to zvědavý, ale spíš z toho mám obavy, připadá mi to složité, mobilní transakce stejně zadávat nebudu, protože svůj chytrý mobil ani po třech letech, co ho mám, nedovedu v podstatě ovládat. O nějaké nabízené služby taky nebudu mít zájem, jsem člověk minulého režimu, kde byl život mnohem snazší a jednodušší. Hlavně v těch pinech a heslech mám z tohoto článku galymatyáš... Asi to častěji popletu a pak to bude na infarkt.
George jsem zkusil a moc mi nevyhovuje. Je tam dost věcí, které nemám v úmyslu využívat. A to pojmenovávání každé transakce je teda výtvor. Já posílám většinou peníze na účty, kde vím jen číslo účtu. Prostě tam budu asi vymýšlet nějaké názvy , aby byl ten paskvil spokojený a platbu poslal. Jak se říká - Ne všechno nové a moderní je krok k lepšímu.
Povinné zadání jména příjemce je jedna z mála věcí, které se nepovedly.
Ve většině případů se to hodí ale pro jednorázové platby za nákupy / služby se to opravdu nehodí. Tohle se doladí.
Servis24 zatím nekončí, tj. lze používat obě bankovnictví současně.
Ty pozitivní věci výrazně převažují. Sám používám george už asi půl roku, takže dobře vím co říkám.
Tady přesně platí, že "to lepší, zabilo to dobré".
Když jsem otevřel S24, objevila se mi nabídka všech účtů, do kterých mám v rámci ČS přístup. V Georgovi ani náhodou. Takže pokud chci přesouvat peníze z jednoho účtu na druhý, nevidím na něj a mám k dispozici jen ten hlavní účet. Prostě zase jedna uspěchaná kravina...
Seznam účtu je hned v horním menu rozdělený dle typu účtu (účty, spoření, investování). V nastavení jednotlivých účtů jde určit zda se mají zobrazovat hned na úvodní stránce.
Dle komentářů jiných uživatelů tam zatím nejsou účty "ostatních" osob ke kterým má dotyčný podpisové právo ale tohle každý nepoužívá. Tato funkčnost bude doplněna později.
Servis24 zatím nekončí, tj. lze to zatím používat tam.
Právě jsem se dověděla od operátora ČS, že spuštěný George je vlastně ve vývinu a do konce roku se tam objeví vše, co bylo na Servis24 a ještě víc. Uvítají podněty od uživatelů. Tak piště na e-mail : csas@csas.cz Na této adrese se shromažďují podněty , stížnostoti, rady k George.
každé "mládě" se nějak vyvíjí a stejně je to i s Georgem. Nelze přeci, aby v tak krátké době, co je na světě zvládal úplně všechno a splnil očekávání nás všech. V současné době, pokud vím, běží ještě současně i starší bratr Servis24, a to právě z důvodu, že George nemá ještě všechny funkcionality jako S24, např. zahr. platby. Vše co je nové nás vždy nějakým způsobem odrazuje a irituje, ale za rok za dva si na to nikdo ani nevzpomene. Pokrok nezastavíš a kritizovat umíme všichni, dejte jim čas....a ten vždy ukáže. Co člověk, to názor, co člověk, to jiná banka, co člověk to jiný vkus...
Ještě jsem si ani zkušební verzi nerozkliknul, mám z toho strach. Z diskuse mi tady vyplývá, že je slibováno převedení např. trvalých plateb bez problémů, ale tady zase někteří tvrdí, že si to nastavení museli opravovat. Jímá mě hrůza, že se mi něco zadaného nezaplatí. Používat na bankovní operace chytrý mobil bych se taky bál, protože u něho stačí blbé dotknutí jiného tlačítka a už nevíte, kde jste a co máte dělat. Možná budu chodit se složenkami na poštu a příkazy k úhradě vyplňovat papírově, abych něco nezkazil. Jenže mě každá operace bude stát 50 korun za benzín do města... Servis24 byl přítulný, jenže co má moc funkcí, tak přítulné přestává být. Zrovna jako moderní televize a další spotřebiče.
Používám George už asi půl roku a neměl jsem problém s žádnou transakcí.
Trvalé platby a souhlasy s inkase jsou vázány přímo k účtu, tj. tady se nic převádět nebude. Nejde o nastavení internetového bankovnictví.
Při používání mobilu je potřeba si dávat větší pozor aby se člověk neukliknul. Z tohoto důvodu zadávám transakce v počítači, kde nad tím mám větší kontrolu.
V některých případech se mně zdá zadání platby naopak jednodušší než v původním servis24. Při platbě na cizí účet je, min, v počítači, obvykle vyžadována ještě autorizace transakce, tj. je možné si vše ještě jednou zkontrolovat.
Složenky můžete platit mobilem tak, že je vyfotíte, zkontrolujete a potvrdíte. A je hotovo. Dnes už je i dost organizací, které na faktuře tisknou QR kód, další rychlý způsob platby. Každá banka má u svých aplikací + a - , je jen na klientech co jim vadí a naopak co vyhovuje. Je to dost subjektivní a je to znát i celé diskuze - někdo je spokojený a někdo ne.
Mám jednodušší variantu. Stačí do vyhledávacího políčka napsat slovo "duben", případně "duben 2018".
Nevím jak to funguje v tady již několikrát vychvalované fio, která je údajně "úplně jinde". Možná by to chtělo napřed zkusit a teprve potom kritizovat.
V nápovědě (ikonu vpravo dole) se dozvíte i další možnosti jak jednoduše filtrovat transakce.
Jo? A jak si prosímv George najdu seznam odchozích plateb na konkrétní účet s konkrétním variabilním symbolem, tak aby vom seznamu nebylo nic dalšícho co nehledám (např, úplně jiné platby, které mají stejnou hodnotu v konstatním symbolu)?
Nejdřív zkuste George skutečně používat a pak mudrujte. Fulltext je dobrá nadstavba, ale velmi dementní náhrada standardního vyhledávání.
Servis24 a další internetové bankovnictví u jiných bank jsem měl možnost vyzkoušet. Zatím nejpřehlednější jej měla banka, která již na našem trhu není - GE Money.
Od nového systému George si ČS dost slibuje. Upozornění a drobné vychytávky můžou být dobré. Jediné obavy mám z používání chytrých mobilních zařízení. Nevím, jak jsou zabezpečené IPhony od Apple, ale mobilní přístroje s OS Android nejsou nic moc bezpečné. Málokterý výrobce MT posílá aktualizace systému, a když tak jen po krátký čas. Do internetového bankovnictví jdu zásadně jen přes dobře zabezpečený počítač a ověřovací SMS si nechávám posílat na hloupý mobil, který nemá Android. Toto mi poradili zkušení IT pracovníci. Je pravda, že bankovní specialisté budou tvrdit něco jiného, ale zatím se budu držet rady IT specialistů. Stačí si přečíst pár zajímavých článků na internetu o různých nebezpečných aplikacích, které se do MT můžou dostat i z bezpečných zdrojů (Play.google). Až bude na MT OS Android aktualizován pravidelně a hlavně včas pak lze uvažovat o této lákavé variantě.
Ser 24 používám již 10 let pro firemní bank. Jednoduché prosté. tak jsem si tam přidal i soukromý. A ihned byl problém. Firemní používám 99,9%. Ale po přihlášení mně na jakoukoliv funkci naskakoval soukromý. Nebylo možné v klidu bez neustálého kontrolování pracovat ve firemním. Tak jsem soukr. opět zrušil. Po nějakém čase mně bankéř přesvědčil, že nastává nová éra int. bank. ,, George "". Tak jsem soukromý opět přihlásil. nějakou dobu to fungovalo, nemíchaly se do sebe. A nyní bác a již jsou zase v sobě. Nastavil jsem elektronické výpisy a nabízí mně stále datové. Neumím si představit mít více účtů u jednoho ústavu nazývaném ČS. Je to asi tak koupíte si stroj na výrobu kávy a čaje, zadáte kávu a pak vybíráte : černá, bílá s cukrem, bez a pod. Zadáte čaj : černý, zelený ovocný atd.. U ČS zadáte kávu a pak zelená , ovocná , s bergamotem atd.
Na reklamaci nikdo nereagoval, ale za 14 dní volali jak jsem byl s vyřízením spokojen. Jak ,,skvělé" bylo před časem, kdy slavnostně sdělili: výběry s bankomatů ,,zdarma" a platby přes servis 24 došlé a vydané ,, upravujeme" potichu z 3,- na 5,-.
Jak je krásné, že se dozvím za kolik jsem nakoupil v Globusu, Lidlu, Kauflandu. Nepochybně banka upozorní mého lékaře kolik věnečků jsem jsem za měsíc zbaštil a též finančák, že bych měl platit více na zdravotním neboť nebezpečně tloustnu. Sebestřední IT vytvářejí nové a nové nesmysly bankovní aplikace, které běžný občan nevyužije, ale jdeme s dobou . Vždy kdy jdu něco platit strčím drát s computeru do ucha řeknu plať a ten prevít nic.
Ser 24 používám již 10 let pro firemní bank. Jednoduché prosté. tak jsem si tam přidal i soukromý. A ihned byl problém. Firemní používám 99,9%. Ale po přihlášení mně na jakoukoliv funkci naskakoval soukromý. Nebylo možné v klidu bez neustálého kontrolování pracovat ve firemním. Tak jsem soukr. opět zrušil. Po nějakém čase mně bankéř přesvědčil, že nastává nová éra int. bank. ,, George "". Tak jsem soukromý opět přihlásil. nějakou dobu to fungovalo, nemíchaly se do sebe. A nyní bác a již jsou zase v sobě. Nastavil jsem elektronické výpisy a nabízí mně stále datové. Neumím si představit mít více účtů u jednoho ústavu nazývaném ČS. Je to asi tak koupíte si stroj na výrobu kávy a čaje, zadáte kávu a pak vybíráte : černá, bílá s cukrem, bez a pod. Zadáte čaj : černý, zelený ovocný atd.. U ČS zadáte kávu a pak zelená , ovocná , s bergamotem atd.
Na reklamaci nikdo nereagoval, ale za 14 dní volali jak jsem byl s vyřízením spokojen. Jak ,,skvělé" bylo před časem, kdy slavnostně sdělili: výběry s bankomatů ,,zdarma" a platby přes servis 24 došlé a vydané ,, upravujeme" potichu z 3,- na 5,-.
Jak je krásné, že se dozvím za kolik jsem nakoupil v Globusu, Lidlu, Kauflandu. Nepochybně banka upozorní mého lékaře kolik věnečků jsem jsem za měsíc zbaštil a též finančák, že bych měl platit více na zdravotním neboť nebezpečně tloustnu. Sebestřední IT vytvářejí nové a nové nesmysly bankovní aplikace, které běžný občan nevyužije, ale jdeme s dobou . Vždy kdy jdu něco platit strčím drát s computeru do ucha řeknu plať a ten prevít nic.
George je pro mě zcela neakceptovatelný, přitom Servis24 mi naprosto vyhovoval. Hledám normální banku pro běžné používání, bez doporučení, bez povinného popisování účtů, bez barevných grafů. Ráda bych měla přístup i na účty rodinných příslušníků a jako disponent se necítila jako otravný hmyz. Doporučíte, kam odejít?
bez ověřování do 10tisíc? co to proboha je...jsem rád, že mi teď chodí autorizační SMS s kodem, je to to jediné, co mě zatím utvrzovalov tom, že mi nikdo nemůže jentak vybílit účet. Nemám z tohoto moc radost, zvlášť po nedávné aféře, kdy aplikace sama kradla lidem peníze z účtu, bylo to všude v TV. Myslíte, že aplikace se nedokáže sama autentizovat, když dokáže manipulovat s telefonem jak se jí zamane? Děkuji
Dnes převedeno! Bohužel katastrofa! Nejdou exporty se stejným tvarem pro mě dost problém (export má jiný tvar).Nejde zobrazit historie jako dřív na monitor...Nejde přejít zpět na servis24 pozor na to! Já osobně budu po telefonátu na podpoře přecházet do jiné banky.
12 let již využívám ČS a po přechodu již nemůžeme využívat protože to nejde :)
Pri prvnim prihlaseni do systemu George jsem chtela zadat jednu jednorazovou platbu, bohuzel vsak vyssi nez 200 tis.Kc. Domnivala jsem se, ze to potrva slibovanych 8 s, ale ono nic. Az z infolinky jsem se totiz dozvedela, ze to nejde. Nutna je navsteva pobocky a noveho bezpecnostniho klice! Drive jsem tyto platby delala bez problemu a sama si menila bezpecnostni limity. Neintuitivni, strasny system s nutnosti navstevy pobocky. Jsem velmi zklamana.
Katastrofa!!! Polovina věcí nefunguje, pokud máte štěstí a bankovnictví funguje. Třeba dnes odpoledne bez upozornění NIC!!! S tímhle paskvilem nechci mít nic společného. Při představě že z mých peněz je financována banda neschopných lidí co mají George na starosti je mi na zvracení. Kdybych jen tušil co mě to bude stát času a nervů bych tenhle paskvil vůbec nespouštěl a rovnou přešel jinam. Hodně lidí ještě zapláče a spousta s spořitelnou skončí jako já.
Problém u nového bankovnictví Goerge je, že pokud máte u spořitelny například tři účty, musíte mít také tři telefony, protože při přihlašování na účet, vás program pustí pouze na jeden účet. U každého dalšího účtu to hlásí, že telefonní číslo používá již jiný uživatel. Nevím, jestli to zrovna usnadňuje práci s účty.
Byl jsem informován na lince 800….. ČS, že se na GEORGE nepřihlásím, protože mám starý počítač s Windows XP a to je pro spořku bezpečnostní riziko. Zabrečel jsem a na jiném PC s Win 10 rozchodil. Po týdnu jsem na to zapomněl a přihlásil se ÚSPĚŠNĚ na rizikový Windows XP. Tedy a) lžou nebo b) mají rizikové zabezpečení.
Nevím co je horší :(
George je úplně na hov.. problémy uz od přihlášení, nerozpoznává správnou kombinaci přihlašovacího jména a hesla a rada je: "Pokud máte problémy s přihlášením volejte...." Tak s tím ať jdou do prd... Pustí do světa nedokončený produkt a z klientů si dělají bezplatné testery!!!!
Vaše změny jsou chaotické a neslouží lidem, ale jen jim komplikují život!!!
Zvláště nám seniorům tyto novoty komplikují žívot!
Navíc můj syn se stejným jménem mněl odpis stejné částky z účtu jako já, aniž bych já mohl do jeho účtu!!!
Myslím si,že tato nová přihlašovací procedura nepomáhá bezpečnosti, ale je jen pro firmy, které se zabývají tvořením programů!!!
Pro vysvětlení zmatků na našich účtech si zajdu se stížností na pobočku čs.spořitelny osobně!
Po víc jak 20 letech odcházím od ČS - hlavní důvod je George. ČS mě tlačí násilím někam kam nechci, Na servis24 jsem měl účty dětí, které jsem mohl spravovat. Převádět peníze, spořit, platit z účtu např. školní výlety apod. Měl jsem přehled zacházení s účtem, jak útrácí kapesné... V Georg nic takového nevidím, účty jsou pryč. Servis 24 už mám nefunkční. Při přihlášení do účtu musím vždy přes SMS, když nebudu zrovna mít telefon ani se na účet nepodívám, nebo nepřevedu peníze ze spořícího na běžný,
Samozřejmě zadávání komu posílám peníze mi vadí. Považuji to za ztrátu soukromý (zatím používám "hvězdu"). Když si zablokujete účet musíte na pobočku, nebo do bankomatu (ne každý to umí) pro nové ID, servis24 uměl okamžitě po telefonu. Nevidím záložky, které jsem používal v Servis24.
Také budu z donucení (zbývá mě 7 dní Servisu24) přecházet na George. Zatím jsem zkoušel demo verzi a proti Servisu24 je to podstatně horší. Například to neumí hromadný příkaz, který jakožto živnostník často používám a bývá na něm až 10 plateb.
To znamená, že asi budu muset 10x zadat příkaz, dostanu 10x SMS a 10x budu muset vyplnit bezp. kód. Které programátorské nemehlo to tak blbě udělalo? Nebo nějaký "managor"?
Nebo je to úmysl? Za každý příkaz se platí 25 Kč, takže nyní zaplatím 250 Kč.
Kdybyste někdo věděl, jak na hromadné příkazy, tak prosím napište!
Právě jsem přišel z george, kde jsem se přes hodinu pokoušel udělat pořádek v šablonách, což je základ pro zadávání jednorázových plateb. Bohužel po hodině práce se mi pouze u dvou šablon, nějakým záhadným způsobem podařilo zaktualizovat finanční čátky. Při tom jsem si neustále zadával nové platby, které jsem nechtěl a byl jsem nucen je stále stornovat. Při hromadném výpisu šablon se někdy objeví jen některé a někdy hromada včetně starých neaktuálních šablon. Tak jsem se pro jistotu přihlásil do monety se stejným úkolem a zde vše funguje bez nejmenších problémů. Takže asi změním banku. A co vy?
Tak dnes, naštěstí již po zaplacení všeho, co bylo potřeba jsem aktivovala George. Zřejmě největší chyba, kterou jsem mohla udělat. Jsem disponentem a na Georgovi se mi zobrazila jen má karta. Bez účtů. Takže teď nevím, kolik je na běžném a na librovém účtu. Nevidím komplet nic jako v servisu24, jen kompletní historii mé karty vydané k jednomu z účtů. Fakt super, protože před 4 lety v bance, když jsme zakládali běžný a librový účet, požádal manžel paní za přepážkou, aby přístup k internetbankingu vydala jen mě, že on ho nepotřebuje, protože vše zařizuju já. Paní mu ochotně vyšla vstříct. Bohužel tímto jsme se dostali do neřešitelného problému. Nemohu nic kontrolovat, ani nastavit, ani z účtu zaplatit (všechny šablony mám jen tam) . Maximálně se můžu dojít zeptat do banky na zůstatky. Manžel je v Anglii a přiletí až na Vánoce. Opravdu skvělé, navíc když tu čtu, že s největší pravděpodobností nepůjde vidět v jednom běžný účet a librový účet a na každý bude potřeba jiné číslo, tak je mi z toho zle. Navíc to rozhraní, uživatelská přívětivost a nutnost vyplnit odesilatele je už moc. Donutit člověka používat něco, co nechce, se mi vůbec nelíbí.
Každopádně až manžel přiletí, abychom mohli vyřešit tento problém, s největší pravděpodobností se s ČS rozloučíme, protože přeci není možné rušit něco, co funguje a zavádět nedodělané a nedomyšlené věci.
Proklientsky orientovaný přístup dle ČSAS vypadá takto:
Pokud navržené změny neakceptujete a plně nepřejdete na nové internetové bankovnictví George, považujte, prosím, toto oznámení současně za výpověď smlouvy o poskytování služeb SERVIS 24 a všech dalších ujednáních s tím spojených. Výpovědní doba začíná běžet dnem doručení tohoto oznámení a končí 15. 1. 2019. Zároveň Vám po uplynutí shora uvedené doby již nebudeme schopni nadále za původních podmínek poskytovat služby SERVIS 24.
Text je z oznámení ČSAS klientovi umístěného bankou do IB George. Zdůrazňuji OZNÁMENÍ jakožto informativní zpráva. De-jure však banka podsouvá klientovi do informativního oznámení výpověď platné smlouvy. V IB George nemůžete nijak kontaktovat zpět banku (odkazy pouze na mail csas@csas. cz a tlf. číslo tzv. klientských center. Zato ve všech možných textech je uvedeno "Navštivte nás na pobočce", kam jsem se za strašidelnou nekompetencí a neznalostí pravovníků ČSAS odvážil vyrazit v letošním roce již 3x (ČSAS neumožňuje řešit záležitosti elektronicky a to ani autorizovanou datovou schránkou). Perla funkčnosti/nefunkčnosti IB George a jejích dalších systémů se stala ve chvíli, kdy jsem v IB George klikl na odkaz pro on-line blokaci návštěvy na pobočce, vše vyplnil a chtěl odeslat. A nic, a nic, a nic. Po několika marných pokusech a opakovaných vyplňování kolonek jsem kontaktoval opratora chatu CSAS a copak se mi dostalo za odpověď? On-line blokace je plně funkční.
Tudíž: opravdu je ČSAS kompetentní zpracovávat finance klientů a spravovat osobní, bankovní a biometrické údaje (hlas, otisk prstu, rozpoznávání podpisu dle tlaku a sklonu písma, atd.) klientů související s její vlastní Bankovní IDentitou a návazně IB Geoge??? Vážně???
Najedu na platbu kterou jsem provedl v roce 2016 a v roce 2017, zadám něco jako opakovat platbu, a ono mi to zkopíruje úplné nesmysly ( jinou částku, jiný VS) tak použiju šablonu, a chce to po mě jméno příjemce, nebo mě to nepustí dál. A graficky je to nepřehledný, málo plateb se vejde na stránku, jako kdyby to někdo dělal pro tablet..
Jsem velmi zklamán. Měl jsem provázané dva účty s manželkou. V Georgi nic. Naštěstí jsem neodklikl úplně migraci a tak mi zbývá pár dní na vystěhování peněz ze spořitelny, dokud mám ještě moc nas svým účtem. Myslím si, že nejhorší je na tom všem to, že ČS sahá lidem na peníze bez jejich vědomí. Myslím tím, že když je zákazník zvyklý se tady a tady podívat na přehledy či má provázané účty a jeden z manželů to vše spravuje a někdo vám to přerovná bež Vašeho vědomí bez možnosti návratu či kontroly, je to hnus fialovej a arogance nejvyššího řádu. A co mě prudí asi nejvíce, jak mi všude všichni vykládají, jak je to zatím to nejlepší co mě mohlo v životě potkat. To si snad ČS ty vychvalující sleponě platí ne? Tohle se nemůže normálnímu pracujícímu - spořícímu středního věku snad líbit? Chjo.
Byl jsem před pár dny také spořitelnou donucen přejít na George a sdílím stejný názor,jako většina nejen zde diskutujících - nepřehledné,zmatené,komplikované.... platba, která mi běžně se Servisem24 zabrala 3 minuty mi včera trvala přes čtvrt hodiny. Potvrzovací sms již u přihlášení do aplikace u většiny bank již mnoho let standart,ale ČS se tváří,jako kdyby právě objevila Ameriku. Mám účty i u jiných bankovních ústavů a přestože služeb spořitelny využívám již více než 35 let začínám silně zvažovat,že u nich veškeré účty zruším a převedu do banky,pro kterou to co nyní ČS zavádí je již mnoho let běžný standart, internetové bankovnictví je daleko přehlednější a nenutí mě do nepodstatných krávovin (např.zadávat při každé platbě název příjemce), vedení účtu zdarma a výběr ze všech bankomatů po celém světě bez poplatků je běžným standardem.
George je nedaženej paskvil.
"Moderní" design zvítězil nad funkčností a obsahem.
Stále slibují jak vše napraví a stále nic.
Jenom taková blbost, jako poslat potvrzení platby na email, slibujou už pár měsíců, že pujde a stále nic.
Editace šablon atd....
PROBERTE SE
nebo vám všichni utečou.
z georgem sem velmi spokojen nemel sem servis 24 takže nemohu porovnat ovšem libí se mi grafické znázorněni příjmů a výdajů
podporu můžu jen doporučit příjemná a vše vyřeší a s čim si neporadí tak vas posle na pobočku a tam to vyřeší
z osobní zkušenosti se mi naskytl bug kdy sem nemohl platit trvale platby a podpora mě poslala na pobočku kde vše preskoumaly a pristi den sem podepsal papir a vse v pohode slape 10/10
A to jako mám furt lítat na pobočku? Internetové bankovnictví mám hlavně proto, abych nikam nemusel a mohl si to zařídit z domu.
Džordž je paskvil jakej jsem už dlouho neviděl. V ceníku jsem už viděl starou aplikaci S24 zpoplatněnou. Kdybych měl na výběr tak bych vůbec nepřecházel na nové bankovnictví. Naivně jsem doufal, že to nebude tak hrozné. Zvlášť po půl roce testování. Ale problém je už při přihlášení. Když nenechám chvíli otevřenou přihlašovací stránku, než se začnu přihlašovat, tak mi to stále hlásí chybu. Při zadávání variabilního symbolu v jednorázovém příkazu mi kurzor po každém zmáčknutí klávesy stále skáče do řádku čísla účtu. Povinné zadání příjemce je taky hnus. Rozhodně ČS nebudu pomáhat vytvářet databázi účtů. A perlička byla když jsem chtěl potvrdit transakci a systém mi oznámil, že mám nestandartní počet čísel účtu. Po překontrolování, že je vše v pořádku, jsem dal znovu potvrdit a už to najednou prošlo. Prodleva do příchodu SMS s potvrzovacím kódem je taky delší než u S24. A to jsem ještě nezkoušel příkaz s předvyplněnou šablonou. Jestli mi tam teda vůbec zůstala.
Už mám vyhlídnutou banku pro spořící účet a teď se teda poohlídnu ještě po bance na běžný účet, s fungujícím a neobtěžujícím internetovým bankovnictvím.
Na to že George má být "bankovnictví budoucnosti", tak mi nepřijde v pořádku, že platby se neodečítají okamžitě a celkový zůstatek se nezobrazuje podle reálného zůstatku, ale zobrazí se klidně až za několik dní.
Od čeho toto bankovnictví je? Aby si člověk vedl extra transakce někde bokem na papíru???
Co dodat šablony hodně schované proč to není zrovna u čísla příjemce vyplňování jména příjemce co dodat . U čs. mám vše zdarma ale toto se nedá používám souběžně air bank tam mi chybí dobíjení sim.
Budu se to muset naučit přes kartu. Ještě že už nejsem OSVČ těm vůbec používání George nezávidím.
Jen nechápu, když ČS. donutí své klienty k přechodu na nové IB a zároveň ukončí Servis24, že vypustí do světa takto nedodělaný paskvil a ještě tomu říká bankovnictví budoucnosti. Už jen problémy se zprovozněním aplikace v mobilu, kdy opakovaně hlásila nesprávné přihlašovací údaje a následně bankovnictví zablokovala. Ani po dvou návštěvách na pobočce se problém nevyřešil. Až po delším bádání jsem zjistil, že v mobilu musí být nastavená standardní google klávesnice. Přitom za léta používání Servis24 jsem u žádného mobilu takovéto problémy neměl. A to nemluvě o grafickém zpracování aplikace. Koho zajímají nějaké koláče a grafy. Potřebuju hlavně vidět stav účtu a jednoduše provést případnou platbu. A né se pracně dostávat na šablony, vypisovat názvy účtů. Přitom šablony jdou zatím upravit, jen při zadání nové platby. A proč není možnost dostat emailem potvrzení odchozí platby ? Páni vývojáři - to jste se zas předvedli. Kolikpak jste za tento paskvil shrábli ? Navíc mi příjde, že George (už jenom ten přiblblý název ...) byl vyvinut pro vytváření statistik a jejich marketingového využití. Nepotřebuju, aby mi někdo radil, jak mám se svými penězi nakládat a vnucoval mi pak hypotéky a další produkty. Jsem opravdu z této aplikace znechucen a ze svého okolí neznám nikoho, kdo by byl s tímto bankovnictvím spokojen. Jen je smutné, že i přes tak velkou negativní odezvu se stejně jen tak hned nic nezmění.
George je konecna, systemove rozezrany software psany snad nejakym cerstvym absolventem stredni skoly. Reklamni masirka v mediich obtezuje. Vcera vypnuli SERVIS24, takze solidni internetove bankovnictvi jiz CS nema. Takze dneska zmena banky. Doporucuju kazdemu. George je posledni kapka, kterou se tato nesolidni banka snazi odehnat klienty
George, opravdu super aplikace, (blijící smajlík), už zase je nefunkční, paní na podpoře se konejšivým hlasem snažila vysvětlit proč mají zase výpadek. Před týdnem po hodinovém pokusu zadat roční trvalý příkaz , kdy se mi pokaždé při uložení zobrazila hláška "Chybné datum", se tf. podpora omluvila za chybu o které už několik týdnů vědí a usilovně pracují na opravě, a poradila postup, který kupodivu fungoval. Aspoň že něco tam funguje dobře
George se dostává do dalšího stádia. Doporučuji se podívat na FB. Odněkud z neznáma se zvedá tajemná vlna neuvěřitelně spokojených klientů. George jim od začátku funguje, naučili ho i stoletou bačičku a sousedovic kočku, tisíce děkovných dopisů. A velice se podivují, jak je možné, že někdo spokojený není - a nenápadně je naznačeno, že to musí být morous podivný, silně retardovaný. Do toho jim nadšeně tleská sbor internetových poradkyň, virtuálně se objímají. Pokud se náhodou ozve někdo, že se mu doposud nepodařílo G. vůbec nainstalovat, G. mu absolutně nevyhovuje, omylem mu odešly peníze jinam, nemá potřebu si popisovat každou platbu - jsou obdařeni další vlnou lítosti, lásky, omluv, že si určitě brzy zvykne protože G. je prostě super, dostane laskavou a milou odpověď na něco úplně jiného, než na co se ptal a pokud má ještě problém, ať se laskavě vypíše na george email, na které ovšem nikdo neopovídá. (Taková moderní lampárna.) A George Orwell se raduje, slaví další triumf.
V životě jsem neviděl nic tak zbastleného nedotaženého a špatného jako George. Je to absolutní svinstvo a podraz na klienty. Kvality přehledného Servisu 24 nedosahuje ani náhodou. Aplikace george je doslova katastrofická, neznám nikoho, a kolem mne by BYLO dost lidí s účtem u CSPO, koho tato aplikace nepřipravovala o nervy. Podíváme-li se na hodnocení mobilní aplikace - jen samá negativní kritika. Bance je to ale naprosto jedno, protože pohrdá svými klienty. Znám několik starších lidí, kteří byli schopni v pohodě obsluhovat svůj účet v servisu 24, v té úchylné spatlanině george však tuto schopnost ztratili, byli z ní naprosto zoufalí... . Banka nemá právo takto pohrdat seniorskými klienty a znemožňovat jim kontrolu nad jejich vlastním účtem nasazením nepřehledné, zbytečné a chybné aplikace. Pro mne je práce s pc a mobilními aplikacemi denní rutinou, ale george doslova nenávidím a změním kvůli ní banku. Mám mnoho účtů, tak to není tak snadné, ale jako denní účet už CSPO je pro mne, díky george, nepoužitelná.
Přitom nasazení aplikace george, podle mého názoru měla jediný účel: naprosto neoprávněné fízlování, kategorizování a analyzování dat klientů. Něco takového by se mělo stát i protiprávní! Pokud si budu chtít udělat přehled nad vlastními bankovními daty, udělám si ho sám a banku a její pochybné fízlující aplikace, k tomu rozhodně používat nebudu. Je to špinavý a sprostý průlom do našeho soukromí... . Označování příjemce platby je neuvěřitelná DRZOST A SPROSTOTA české spořitelny !!
George = dobrý nápad. Ale provedení a funkčnost = otřesná aplikace. Nehotové, spoustu modulů skoro k ničemu. Přihlášení do bankovnictví je spíš zázrak, když se povede. Tak takhle jsem si nový systém i-bakovnictví nepředstavoval.Většinou když musím, jen se naštvu, že se zase nepřihlásím. U servisu24 bylo většinou vše funkční.
No prostě otřes. Proč tu novinku spouští, když to není odladěné? Nepochopím!
George, to je zmršený program, ve kterém se doslova ztrácím, tolik čísel, která ani nepotřebuji. Nechápu, proč z naprosto funkčního Servisu24 Spořitelna přešla na takový "ksindl". V Servisu24 se dalo krásně zorientovat, vše přehledné. Nyní jsem chtěla synům zaplatit obědy a jelikož jdou obě platby, byť s jiným VS a jménem, na stejný účet školy, šablony nedokáži pojmenovat každou jinak. Přejmenuji jednu a změní se automaticky i název druhé. Takhle příšerný program jsem snad ještě nikdy neviděla a vážně zvažuji změnu banky.
Jak jsem starý (71) tak horší aplikaci jsem ještě neviděl. Při přechodu ze servisu 24 kde jsem měl 3 účty jsem rázem měl jen jeden ,ale 3 karty ( na všechny účty!) Po návštěvě pobočky kde se zapotili 2 pracovnice spořitelny cca 1 hod. mám teď na jeden účet stále Servis 24 na zbývající 2 účty George a zodpovědně říkám že je to největší s...ka. Servis 24 jsem používal prakticky od jeho vzniku. Již delší dobu koketuji ,že spořitelnu opustím.
Aplikace Goerge? Jedno velké zklamaní. Oproti Servisu 24 opravdu nepřehledný, nelogické uspořádání jednotlivých položek, platby komplikovanější, dřívější kontrola plateb díky šablonám byla super, tady sice šablony jsou uložené, ale musím si je vyhledávat ručně, v Servisu se krásně zobrazovaly v seznamu za sebou, a člověk pak na nic nezapomněl (u stálých měsíčních plateb, které člověk vyřizoval to bylo fajn). Navíc se automaticky ukládají čísla účtu. která už použít v budoucnu utřeba ani nechci. Na hlavní stránce plno informací, které vědět nepotřebuji. A když potvrzuji přihlášení přes sms kód, proč je třeba pak potvrzovat ještě jednotlivé platby?! Tohle se opravdu nepovedlo!
Nám se to ztížilo tím, že na můj telefon při přihlášení do George musí přijít SMSka. Ta u Servis24 nechodila. Máme s manželkou jeden účet a SMS chodí jen na můj mobil. Když jsem tedy mimo domov a manželka se chce podívat na stav konta, nebo poslat peníze nemůže, nebo respektive může ale musí mi zavolat a já ji tu SMSku musím přeposlat. Prostě je to složitější.
Geprge je děs, hnus a humus přecházíme k jiné bance. Šla jsem si pro pár informací do spořitelny a paní mi na otázku, proč musím zadávat smsku k přihlášení řekla, že je to dvojí jištění, řekla jsem, že to máme účet s manželem a teď mu musím kod přeposílat. Vytřeštila oči a řekla mi, že manžel má mít účet svůj a jsem vlastně divná, když máme společný účet.
At´ jdou i s celým Georgem tam kde slunce nesvítí.
Pěkná hovadina. Přihlašovalo mě to přes otisk prstu, asi tejden to jelo v pohodě, ale pak jsem jednou zadala otisk a napsalo mi to “opakované chybné přihlášení” a zablokovalo mi to přístup na účet. Ještě ke všemu mi teď nefunguje karta v bankomatu takže si nemůžu ani vyjet aktivační kód. Šikovný lidi pracujou pro tu spořitelnu, to se musí nechat :-) jsem tak naštvaná že přejdu k někomu jinýmu.
Chtěl jsem zaplatit telefon 253,75kč
Po dlouhém hledání jsem to vyplnil a poslal.
Nějak se mi to předělalo podlé staré šablony ze servis24 a zaplatilo se 720kč.
Se spořitelnou končím, již mám účet u FIO banky, tam je to jednoduché a přehledné a navíc zdarma. Spořitelna si za to účtovala 100kč/měsíc.
Bohužel se to stává poměrně často, šablony nefungují. George je naprostá tragédie, používat ho je jako hrát se svými penězi ruletu. Samotní pracovníci ČS si už dávno založili účty v normálních bankách a na dotazy a stížnosti odpovídají podle manuálu, většinou úplně mimo. Důležité je ne-ná-padně udělat z tazatele potížistu a hlupáka, protože všechno přece funguje úplně úžasně.
Fio je výborná volba, už jsem tam taky. (Účet v ČS úplně zrušit nemůžu.)
Otřes, otřes, otřes!!!!!!!!!!!!!!!! Je k nevíře, jak mohou pracovat někteří IT a brát za to jedny z největších peněz v této zemi, a co víc, jejich páníčkové jim za to ještě tleskaj a vzájemně se plácaj do prsou!!!!! Pánové a dámy, styďte se! Ve srovnání se servis24 naprosto nesrovnatelné, používala jsem tuto aplikaci skoro 15 let a nebyl problém, ale dnes, s Georgem, si připadám jako naprostá dylina! Dnes jsem až asi na po 30té odeslala jednorázovou platbu, kdy mi program neustále hlásil chybu v čísle účtu příjemce.... chyba, účet nesmí obsahovat XXXX číslic. XXX chybělo??? potom různé "špatné" znaky...zřejmě lomítko:-) které tam musí být... po x pokusech a notného nasrání a vytáčení bezplatné linky se nakonec zadařilo a to v původním zadání, absolutní selhání systemu!!!!!!!!!!!!!!
Každopádně, pokud ČS v nejbližší době toto nevylepší, odcházím, na tohle nemám nervy.
George je paskvil nic jiného , první platba katastrofa , jak když to programoval studentík a běží to na starém zasekaném PC .
Druhá zkušenost katastofa , dle E-faktur jsem nezaplatil dvě faktury , ale ve výpise je vše vpořádku , do e-faktur jsem se dostal po třetím přihlášení do té doby chyba systému .... Jako když si ten software zadali od konkurenční banky co to naschvál s-----li aby lidé od ČS odešli , to se i u mne brzo zrealizuje pokud se nezlepší!!!
Funkčnost George je stále otřesná. Inteligentní adresář dělá vice škody než užitku, míchá Vámi zadané informace s automaticky uloženými údaji. Člověk musí být velice ostražitý, aby se mu nedoplnily údaje z nějaké historické platby. Navíc je zde stále mnoho chyb, na které Vás aplikace neupozorní a prostě vás nepustí dál. Navíc nepříjemnosti typu že při změně trvalé platby kde Vám aplikace hlásí neplatné datum vzniku příkazu, které nelze ale nijak upravit. Problémy s duplicitními údaji v adresáři. Problémy při zadávání kódu banky. Stále chybí některé věci, které již obsahoval S24. K tomu v televizi pořád slyším reklamu o bankovnictví budoucnosti, která mi už přijde spíše jako provokace. Vše trvá déle než S24 a je komplikovanější. Informace jsou nepřehledné a uživatelská nastavení se často ztrácí. Za mě stále velice špatný produkt.
George mne vytáčí už delší dobu Třeba jen za tento měsíc se mi 9x stalo že jsem "překročila počet přihlášní správně" což je kravina..jednou správně pin a nic..porad dokola vše zadávat a tolikrát za měsíc to jednoho opravdu otráví Nepřehledný,něco zbytečný a otravný !!mám i jinou banku ale toto je zbytečné zlo...
Tak dnes mě opravdu George a zdravé finance dostali. Dva dny s ČS řeším, že nechci aby mi kdekoliv vyskakovali jejich upozornění, nechci automaticky ukládat příjemce plateb do adresáře a nechci povinně vyplňovat jméno příjemce platby. No všechno je problém nic nejde a HLAVNĚ mi dokola opakovali jak je to úžasné a dobré tyto funkce mít no prostě pecka. Ve finále ve zdravých financích mi sdělili, že platím moc hotově a mám radši platit víc kartou bych měl větší přehled tak to mě dostalo, asi si myslí v ČS že jsem d...l a nevím co dělám. No fakt pecka.
Mám to úplně stejně. Vždycky napíšu něco v tom smyslu, že mi povinný popis příjemce platby nevyhovuje, ať je nepovinný. A hned se dovím, že je to tak pro mě lepší! Jak si na to určitě zvyknu a pak z toho budu nadšená a pochopím, že to se mnou celou dobu myslí dobře. A že to zavedli na přání klientů. Jenže já už jsem velká holka a tak nějak vím, co mi vyhovuje a co ne. A už mě ta hra přestává bavit, evidentně je názor letitého klienta vůbec nezajímá a nic s tím dělat nebudou.
Takže když hodně platíte hotově, nemají dostatečný přehled? To musí být frustrující.
George je zoufalství, kde se ti amatéři vzali? Asi to bude důvod opustit ČS.
Jen začátek, klávesnice pro heslo zakryje řádek hesla a nevíte, zda přibyla
hvězdička nebo ne. Posunout nejde. O nutnosti zadávat příjemce nemluvím,
očekával bych alespoň rolovací seznam. Adresář má být kompaktní a přehledný,
a ne ukecaný.
Hamba mluvit.
Oldřich H.
Neměla jsem důvěru k George od samého počátku, tedy k něčemu, co mi bylo nabízené jako PŘE-krásné svojí výhodou, přestože Servis 24 se vypracoval do naprosté spokojenosti, občas přidal a nabídl službu a mohl ve svém rozvoji k telefonním aplikacím klidně s bezpečnou důvěrou pokračovat další desítky let - ať se mi nikdo nesnaží namluvit opak...
Dostala jsem se do George asi dvakrát, mně tato služba/program naprosto nezaimponovala, zpozorněla jsem a raději jsem šla zpět do SERVIS24. Mám podezření, že díky ní jsem se dostala do problému s přístupem na SERVIS24 v únoru 2019. Proběhnutí hladkého přechodu se nekonalo. Mám silný pocit, že jsem nejenom naletěla, ale bylo mi přímo něco vnuceno, protože někomu vadilo, že SERVIS24 byl prostě spokojeně zaběhnutý a dobře by držel dál jako konkurence schopný. Otázkou dost znepokojující podle mě je, ale chci se mýlit, zda přechodem k George byla najednou spousta osobních dat někomu obchodně k dispozici bez ochrany? Navíc miliony bude stát jenom administrativní změna jména ze Servis24 na George všude možně - někdo si nenápadně naplní kapsu z našich peněz, to ano. Moje obavy s mojí nespokojeností se naneštěstí mnohonásobně potvrdily a jsem moc ráda, že jsem našla podobné názory již tady publikované.
Je to podle mojí zkušenosti naprosto drze vnucený nenápadně drahý "číp-číp-číp" program svým vzhledem i obsahem - tzn. nekvalitní, zdánlivě levný, ale s problémy se moc prodraží, jako s počtem pracovních míst pro IT taky opravářů z celého světa... Nic proti panu George - tomu, který byl vynalézavý a sympatický, protože vymyslel leteckou samo navigaci, ale pojmenování nekvalitního programu banky jeho jménem a dělat si reklamu s odvoláním na jeho dobrou pověst je v tomto případě drzé znehodnocování jeho osobnosti. Drzostí podle mojí zkušenosti tento program George přímo oplývá.
Tak Vážení, Teď ale beze srandy... určitě jste si v Servisu24 nastavili nějaký rozumný limit na účtech, aby v případě, že se Vám tam někdo dostane, zmizela pouze částka, kvůli které se nemusíte oběsit. Tak teď se podržte, přechodem na GEORGE Vám Velký Bratr CSAS zvýšil minimální limit pro denní převod na 200 000 Kč !!! A ani Vám nic neřekl! Limit si můžete snížit z bankovnictví bez problémů, ale až budete chtít zaplatit třeba dovolenou a částka Váš limit přesáhne, tak už si ho nezvednete! Musíte jít na Spořitelnu, necháte si vygenerovat jedinečný aktivační kód, který lze použít jen jednou a pak jdete domů poslat příkaz. To můžu přece rovnou vytisknout příkaz a hodit ho tam do sběrného boxu jako před 40ti lety?!?
V Servisu24 jsem si dal krátkodobé zvýšení limitu, zaplatil fakturu a druhý den byl limit na původní hodnotě.
Kam jsme se to dostali s GEORGEM? Skanzen tuposti a stupidity!
Velký bratr - minimální limit pro denní převod na 200 000 Kč !!! A ani Vám nic neřekl! Musíte jít na Spořitelnu, necháte si vygenerovat jedinečný aktivační kód, který lze použít jen jednou a pak jdete domů poslat příkaz. To můžu přece rovnou vytisknout příkaz a hodit ho tam do sběrného boxu jako před 40ti lety?!?
Souhlasím, když se přecházelo nikdo mi neřekl, že si budu muset vše znovu a znovu nastavit a teď když potřebuji zaslat víc, tak mi opět nikdo neřekl, že ten kód je jedinečný. To můžu schovávat doma pod polštářem, to není žádné internetové bankovnictví. Nechápu proč by mě měl někdo pořád otravovat. Už jenom ta otrava na pobočku podepsat smlouvu, fuj. Pro mě je to poslední kapka k přechodu do jiné banky. A to zdůrazňuji, že jsem překousla hroznou grafiku a nepřehlednost nového systému.