Není pravda. Nic se automaticky nepřevedlo. Musela jsem si šablony ( dobití mobilu aj.) znovu zadat. Servis 24 byl přehledný a takový logický. Georg je zbytečně roztahaný a má tam na hlavní stránce nesmazatelné plochy, které tam nepotřebuji mít. Na hlavní stránce bych chtěla mít jen to, co potřebuji já, abych nemusela složitě rozklikávat kde co.. Zbytečnosti by měly být v odkazu : nabídka aplikací apod.
Přesně tak šablony jsou rozházené, nic se se pořádně nepřeklopilo, musí se vše opravovat, pojmenování zmizelo, takže už nevím co je co, neskutečný chaos a bordel. Hnus. A bonus je, že už se nemůžete vrátit k původnímu Servis24, chtěl jsem to jen vyzkoušet, ani jsem všechno nepotvrdil a už jsem se nemohl vrátit zpět. Operátor mi potvrdil, že musím dokončit přechod ne George, že cesta zpět není.
Neprevedou, nefunguje to. V mém případě sepisuji reklamaci, když uz sabloba byla prevedena, tak treba s 3 roky starým číslem účtu, které bylo dávno v servisu24 změněno a každý měsíc používáno. A to není jeden případ. Jestli to ostatním či většině funguje, mě bohuzel nemůže zajímat, osobně hodnotím George jako špatný produkt, kolem ktereho je velké halo, více barev, více dlaždic, více zbytecnosti a minimum praktičnosti...
Přecházel jsem na George už asi před půl rokem a převzalo se všechno.
Hodně z těch věcí je vázaných přímo k osobě majitele (běžný účet, spořící účet, majetkový účet) jiný jsou svázány s daným účtem (trvalé platby, souhlasy s inkasem). V těchto případech není co převádět protože se prostě zobrazují data svázaná s danou osobou nebo účtem.
Ostatní se kompletně přetáhlo.
Šablony plateb jsou dostupné v adresáři (menu s ozubených kolečkem vpravo nahoře, položka adresář) v sekci šablony. Občas ne úplně dobře funguje filtrování klikáním na horní lištu s písmenky pokud není vybraný typ položek (kontakt vs. šablona) ale vyhledávání funguje spolehlivě.