Ještě jsem si ani zkušební verzi nerozkliknul, mám z toho strach. Z diskuse mi tady vyplývá, že je slibováno převedení např. trvalých plateb bez problémů, ale tady zase někteří tvrdí, že si to nastavení museli opravovat. Jímá mě hrůza, že se mi něco zadaného nezaplatí. Používat na bankovní operace chytrý mobil bych se taky bál, protože u něho stačí blbé dotknutí jiného tlačítka a už nevíte, kde jste a co máte dělat. Možná budu chodit se složenkami na poštu a příkazy k úhradě vyplňovat papírově, abych něco nezkazil. Jenže mě každá operace bude stát 50 korun za benzín do města... Servis24 byl přítulný, jenže co má moc funkcí, tak přítulné přestává být. Zrovna jako moderní televize a další spotřebiče.
Používám George už asi půl roku a neměl jsem problém s žádnou transakcí.
Trvalé platby a souhlasy s inkase jsou vázány přímo k účtu, tj. tady se nic převádět nebude. Nejde o nastavení internetového bankovnictví.
Při používání mobilu je potřeba si dávat větší pozor aby se člověk neukliknul. Z tohoto důvodu zadávám transakce v počítači, kde nad tím mám větší kontrolu.
V některých případech se mně zdá zadání platby naopak jednodušší než v původním servis24. Při platbě na cizí účet je, min, v počítači, obvykle vyžadována ještě autorizace transakce, tj. je možné si vše ještě jednou zkontrolovat.
Složenky můžete platit mobilem tak, že je vyfotíte, zkontrolujete a potvrdíte. A je hotovo. Dnes už je i dost organizací, které na faktuře tisknou QR kód, další rychlý způsob platby. Každá banka má u svých aplikací + a - , je jen na klientech co jim vadí a naopak co vyhovuje. Je to dost subjektivní a je to znát i celé diskuze - někdo je spokojený a někdo ne.