Chtěla bych se vyjádřit k stanovisku GE banky. Opravdu pozoruhodně si chtěla udělat reklamu na fungování běžného účtu spolu se spořícím účtem. Ale čtenáři jim na to neskočí. Tím impulzem k doplňování peněz na spořící účet, bylo dovršení stanoveného limitu peněz na účtu běžném. Klient si sice spoří, ale pak když zjistíte, že jste o jisté peníze přišli, nestačíte se divit. A kontrola ze strany klienta, když ani pracovníci GE banky se ve výpisu z účtu nemohli vyznat, a trvalo jim jeden den, než přišli na chybu, kterou já odhalila kalkulačkou za hodinu práce? Má klient mít vysokoškolské vzdělání na to, aby si dokázal spočítat příjmy a výdaje? K druhé odpovědi asi toto: Obměňovaný sazebník jsme si vždy museli na přepážce vyžádat, a nic nezměníte s tím, že nebudete chtít souhlasit s danými sazbami a za ty staré sazby chtít po měsíci účet zrušit. A za ty dva roky si nemyslím, že by měli zdražovat poplatky o 100%, když růst mezd a inflace není tak velký.
PS: Pokud chcete, aby Vám banka převedla ke konci roku peníze na stavební spoření, a vy nepřišli o státní podporu, kontrolujte 2x banku, jestli peníze poslala!!! Mohlo by se Vám stát, tak jako mě, že peníze pošlou až v lednu, a vy se budete muset zdlouhavou cestou domahat státní podpory, na kterou máte právo. U obou reklamací jsem uspěla.
TAKŽE SE NEDEJTE !!!