Hlavní navigace

Názory k článku Filip Belant, Česká spořitelna: Energie ČS byly průšvih, ale klienty jsme v tom nenechali

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 12. 2021 5:08

    Janek

    Co to mele
    JÁ jsem uzavřel smlouvu s Energii ČS ne s Bohemkou !
    Když se poprvé objevily informace o tom že by měla Energie ČS přejít pod Bohemku (u které bych neměl nic ani kdyby byla levnější o 50% po zkušenostech s jejich prodejci -zloději) tak jsem dostal na jejich infolince že nepřechází a že jen pro dobro zákazníků propojí nějaké systémy.
    Tak jsem to pustil z hlavy - nakonec peníze si strhavali ti samí, žádnou nov. smlouvu jsem nedostal. No a to jsem se na podzim nestačli divit.
    A jak že klienty v tom nenechali stránka Energie ČZ okamžitě po pádu Bohemky přestala fungovat, žádný kontakt od nich. Jen včera zaslala - zase Energie ČZ vyúčtování (ta která vlastně víc jak půl roku neexistuje)
    Takže jak firemní účet tak soukromej jsem převedl jinam a všem to doporučuji - aby třeba bez jejich souhlasu neměli novou banku / účet někde v Rusku, Kypru, Číně

    Doufám že je za to dá některý klient k soudu (za podvodné jednání)

  • 7. 12. 2021 6:58

    bez přezdívky

    Česká spořitelna se, v podstatě jako vždy, jenom vymlouvá. O klienty jim nejde. Musí plnit kontribuce do Vídně. Kde by bylo (i) Rakousko bez našich peněz. V Rakousku by si to nedovolili.

  • 7. 12. 2021 9:39

    Pavelec

    Jediný způsob jak by mohla pomoci ČS svým klientům ,tak by bylo ,že rozdíl by jim uhradila a to s průměrných cen energie ostatních dodavatelů. Toto nebyla žádná pomoc jen naoko .Stratil jsem v Č.S. a.s. veškerou důvěru.

  • 7. 12. 2021 13:46

    Honzour

    Neudělali nic nezákonného, ale důvěra je v ... Dobře jim tak.

    Já jsem měl u nich hypotéku, na pobočce byla milá, šikovná paní, která mi dobře poradila a pomohla s neseriózní realitkou. Ten poplatek za přiklepnutí úvěru si zasloužili.
    Taky si přes ně vybírám dividendy Philip Morris a opět si nemůžu stěžovat.

    No ale kdyby mi teď nabídli nějaký dlouhodobý kšeft, kde je třeba trochu důvěry, tak bych do toho nejspíš nešel, ani kdyby to pro mě bylo jinak výhodné.

  • 7. 12. 2021 15:25

    bez přezdívky

    Energie CS byl prusvih a klienty v tom i nechali! Takto by mel znit pravdivy nadpis ....

    Meli jsme u Energie CS nas dum a tri byty nasich prarodicu a praprarodicu, o ktere se starame. Jeste v roce 2019 jsem jeden z bytu prevedl primo od Bohemia Energy, s kterou jsme nemeli dobre zkusenosti, pod Energie CS, abychom vse meli pod jednou hlavickou a nemuseli pokazde neco resit s jinou spolecnosti. Uz tehdy mi pri jednoum z mnoha telefonatu arogantni pani z BE rekla do telefonu, ze kupuji E CS a ze je nesmysl, kdyz k nim odchazime. Na to konto jsem mluvil s pani K. z E CS, dlouhodobou kontaktni osobou nejen pro nas, ale i pro nase pratele, kteri meli svoje nemovitosti rovnez u E CS. Tato roky mila a ochotna pani nam nic z toho nepotvrdila. Tak jsem v klidu dotahl prestup k E CS a byl jsem rad, ze vsechny odberny mista mame pod jednou hlavickou.
    V cervenci 2021 jsem dostal od E CS mail, kde byla na ctvrtem radku informace, ze nas E CS prodala BE, ale ze se vubec nic pro nas nemeni (dokonce ani cislo uctu ne). Radost jsem z toho nemel, ale bylo leto a nemel jsem cas to resit. Pak ale prisel rijen 2021. Kamarad hned volal nasi spolecne kontaktni osobe pani K., ktera se mu velmi omlouvala a ze pry sama jeste den predem nic nevedela. Dnes by me zajimalo, jestli stale jeste byla zamestnankyni Ceske sporitelny nebo uz Bohemia Energy. Sama nas pak upozornila, ze druhy den jiz bude mit odpojeny sluzebni telefon a uz se ji nedovolame.
    Relativne brzo jsme s kamaradem zacali resit prechod z DPI k jine spolecnosti (nakonec jsme u CEZu), ale o nejake pomoci Ceske sporitelny se ze zacatku neda vubec mluvit. To, ze nam doporucuji spolecnost encall, zjistil muj kamarad po trech tydnech pres cloveka z managmentu CS az po trech tydnech! Nikdo nas celou dobu z CS nekontaktoval! A kdyz jsem se i ja spojil s touto firmou, bylo mi receno, ze nam muzou pouze dat srovnani ceniku bez dvou hlavnich spolecnosti a to je CEZ a Innogy, ktere s nimi nespolupracuji. Byt uz tehdy jsem pracoval na prechodu k CEZu, odsouhlasil jsem encallu zajem o toto srovnani a nasledne jsem byl kontaktovan za dalsich 5 dni!
    Proc to pisu? Jsem stredni generace (47 let), memu kamaradovi je 36 let. Nejak jsme se v tom poplacali, spolecne zanadavali a snad i vyresili. Ale kdyby tuto situaci meli resit nasi prarodice (bez mailu, dlouhe telefonaty, samoodpocty s nahravanim fotografii meraku atd.), tak vim, ze doted jsou v DPI. Nasi rodinu tato sranda (DPI) stala celkem cca 16-17 tKc a to nemluvim o zvysenych zalohach a cenach na dalsi dva roky. Chapu, ze CS nemohla vedet, co se stane s cenama energii. Ale velmi dobre vedeli, jakou ma Bohemia Energy reputaci. A kdyz tady ctu tento rozhovor, kde se nas pan reditel snazi presvedcit, ze svoje klienty v tom nenechali, tak me to porve v zivote “nakoplo”, abych se tady zaregistroval a popsal zkusenost nasi rodiny a nasich pratel ....

  • 8. 12. 2021 22:37

    ViR

    Česká spořitelna prostě prodala za mrzký peníz své klienty tak, jako Jidáš Ježíše. Jak náboženství moc (spíš nic) nedám, tak prostě přesně tohle CS udělala.

  • 8. 12. 2021 16:07

    xls

    To je opravdu rozhovor pro otrlé. Ale jako vždycky, ČS je splachovací. Prodali klienty energetickému šmejdovi jednou, proč by to nevyzkoušel podruhé. Stejně postupovali i s klienty investičního BrokerJetu - nejdřív je do toho nalanařili, pak jim oznámili konec a ti to museli na vlastní náklady draze převádět jinam. A dneska vás klidně zase budou lanařit do investic (výhodných pro ně, nevýhodných pro vás), aby vám to po pár měsících rapidně zdražili, začali vyžadovat naprosto jiné podmínky atd. Všechno to spojuje jediný princip: Jakýmkoli způsobem na vás vydělat a pak odkopnout, víc je nezajímá. Se divím, že tahle rakouská pseudobanka má ještě vůbec nějaké zákazníky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).