Nám volají MND (moravské naftové doly). Nepomohlo ani, když jsem uvedl, že platím nájem a nerozhoduji tedy o výběru dodavatele plynu nebo elektřiny. Zase volají znovu. Už jednou jsme se napálili s Bohemia Energy, kteří za odchod od nich požadovali pokutu ca 5000 Kč. Přitom se chtěl převést také plátce, který se na daném odběrném místě již nezdržuje a platil by ten, který tam bydlí, ale to prý nejde u Bohemia Energy.
Kterémukoliv takovému volajícímu je nutné ihned po jeho představení se říci "děkuji, nemám zájem" a vůbec se s ním nevybavovat. Je totiž nebezpečí , že vyškolený volající šikovnými otázkami vás donutí říci na některou ANO a smlouva je uzavřena. Pak nastanou těžkosti.
Bohemia Energy je nejhorší a nejagresivnější firma na trhu. Dokazují to i ti její dva bl..bové v televizní reklamě. Nejvíce se mi líbí jejich udávaná přednost, že přeplatky vrací na účet, když jim to nařizuje přímo zákon. Tím jen dokazují, že počítají s neznalostí spotřebitelů.
Jak slyším: Dobrý den, jmenuji se XXL a jméno firmy, která fakturuje energii, okamžitě odpovídám NE, NE, NE, nic nechci, děkuji.
A přesto mi nedávno volali z plynárny, že u mne dojde ke změně odběrného místa. Když jsem řekla, že jsem si nic neobjednala, řekla mi paní, že to objednává jejich odběratel, Bohemia Energy. Pak se mne otázala, zda jsem se změnou souhlasila. Nesouhlasila, o ničem nevím.
Příští telefonát od Bohemia Energy mne natolik rozzuřil, že jsem byla rovnou hodně vulgární.
Jenže ty ceny pandemie opravdu ovlivnila, jen záleží co kdo má za tarif, my jsme k Bohemia energy naopak přešli, protože nás jejich nabídka vyšla jako jedna z nejlepších a to je právě ovlivněná trhem, protože ten tarif má cenu na něm závislou. Podle mě je třeba vnímat, že některé nabídky můžou být dobré a některé ne, určitě se nechce ukvapovat a do něčeho tlačit ač už jde o cokoliv a nejen energie.