Nevím, před časem se něco podobného stalo kolegovi, a v ebance mu řekli, že jediné řešení je počkat měsíc, až se blokace sama zruší, nebo že se musí domluvit s obchodníkem. Já jsem se chtěl minulý týden informovat o tom, jak reklamovat platbu internetovou kartou, několik lidí si mě přehazovalo a dávalo zcela rozporuplné informace a nakonec mi řekli, že mám přijít osobně na pobočku.
Už při zřizování té internetové platební karty jsem měl problém, protože ji vystavili na mého jmenovce (klidně jsem mohl utrácet cizí peníze!) a vystavení nové trvalo další týden - a přitom je to karta, která se nemusí fyzicky vyrábět.
Nevím, jestli výjimkou byl přístup uvedený v článku, nebo moje zkušenosti.
eBanka mi před časem dala takového zmetka embos. kartu, že jsem při platbě v obchodě zaplatil jen při polovině pokusů. Po zdlouhavém jednání a trapasech při platbách v obchodě (vím, že na to můžu trvat, ale hádejte se, vždyť to není proč jsem tam přišel) kdy jsem se smířil s tím, že budu mít vždy hotovost, se mi podařilo dostat z jednoho bankéře, že šlo o špatně vyrobený kus.
Draze placená služba - teda pěkně děkuji.