Vlákno názorů k článku eBanka: Náš zákazník, náš pán od maker - Situaci popisovanou v článku řeší možná i rychleji...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 12. 2002 14:38

    maker (neregistrovaný)

    Situaci popisovanou v článku řeší možná i rychleji také jiná banka, používající již všechny kanály přímého bankovnictví co eBanka, řekl bych, že je to poněkud zbytečný článek ke známému problému.
    Není zde totiž problém rychle prokázat omyl techniky, pokud banka není opravdu dinosauří.

    Nicméně ve světle obsahu článku již stále více chápu, že eBance dochází dech, když vytahuje takovou ptákovinu.

  • 27. 12. 2002 14:47

    kraker (neregistrovaný)

    To je fakt:
    eBanka sice dříve jako expandia byla rychlá a ochotná ale tomu už je opravdu konec po mnoho měsíců.
    Jakmile chcete řešit třeba primitivní změnu Vašich osobních údajů v jejich registru, stalo se mi to, oni to sice udělají před Vašima očima v nějakém windows formuláři, ale příště přijdete, a vidíte opět svou neexistující občanku, telefon, ... jsou to amatéři.
    Říkalo mi to více lidí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).