Docela dlouho mam ucet u Ebanky a byla jsem vzdy maximalne spokojena. veskere zalezitisti prakticky vyridite po netu v pripade nouze po telefonu. nestalo se mi, že by něco nešlo!! Navic jsem mela telefon u Oskara a tohle spojeni fungovalo dokonale. Prakticky jsem opravdu nemusela lidove receno zvednout zadek z domu a vse jsem v ramci penez a sluzeb vyridila z domu. Po prechodu k RB jsem v šoku a tak nastvana, že jsem se rozhodla najít jinou banku. To co bylo u EB naprosta samozrejmost je u RB neco nemozneho. Nedavno jsem si u RB chtela o vikendu prevest penize z sporicího ustu na bezny (prosim pěkně otevřeného v ramci jednoho baličku!!) a nešlo to i oparátorka mi potvrdila, že o víkendu to nelze a to ještě ke všemu pokud jsem převáděla penize v ramci EB trvalo to pár minutek a bez jakychkoliv poplatků. RB pokud chcete aby příkaz byl proveden obratem coz znamena tusím, že max. během 3 hodin musíte zvolit zvláštní příkaz, který si zaplatíte asi 70 kč (nevím přesně)!!! To tak to jsem videla rudě operátorku jsem strasně "seřvala" i když ona za to nemůže, ale je tam proto aby klienti mohli s někým komunikovat. No zkrátka je to nehoráznost a děs!! Jsem zhnusena a všem známým to také ráda říkám ať proboha nejdou k RB. Opravdu je mi líto, že EB se sloučila s takovými blby!!! Kdykoliv něco potřebuju narazím na problém!!!