Vlákno názorů k článku eBanka a Raiffeisenbank sbližují poplatky... a zdražují! od Ladyika - Docela dlouho mam ucet u Ebanky a byla...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 7. 2007 12:52

    Ladyika (neregistrovaný)
    Docela dlouho mam ucet u Ebanky a byla jsem vzdy maximalne spokojena. veskere zalezitisti prakticky vyridite po netu v pripade nouze po telefonu. nestalo se mi, že by něco nešlo!! Navic jsem mela telefon u Oskara a tohle spojeni fungovalo dokonale. Prakticky jsem opravdu nemusela lidove receno zvednout zadek z domu a vse jsem v ramci penez a sluzeb vyridila z domu. Po prechodu k RB jsem v šoku a tak nastvana, že jsem se rozhodla najít jinou banku. To co bylo u EB naprosta samozrejmost je u RB neco nemozneho. Nedavno jsem si u RB chtela o vikendu prevest penize z sporicího ustu na bezny (prosim pěkně otevřeného v ramci jednoho baličku!!) a nešlo to i oparátorka mi potvrdila, že o víkendu to nelze a to ještě ke všemu pokud jsem převáděla penize v ramci EB trvalo to pár minutek a bez jakychkoliv poplatků. RB pokud chcete aby příkaz byl proveden obratem coz znamena tusím, že max. během 3 hodin musíte zvolit zvláštní příkaz, který si zaplatíte asi 70 kč (nevím přesně)!!! To tak to jsem videla rudě operátorku jsem strasně "seřvala" i když ona za to nemůže, ale je tam proto aby klienti mohli s někým komunikovat. No zkrátka je to nehoráznost a děs!! Jsem zhnusena a všem známým to také ráda říkám ať proboha nejdou k RB. Opravdu je mi líto, že EB se sloučila s takovými blby!!! Kdykoliv něco potřebuju narazím na problém!!!
  • 3. 7. 2007 17:25

    Pet (neregistrovaný)
    To nejsou blbové, to je normální rozvinutá firemní kultura velké společnosti. Ale jinak taky nic pro mě.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).