docela by mne zajímalo, kolik dopravních nehod způsobilo překročení rychlosti o 5-20 km - a o kolik se sníží počet nehod, když se tento nejčastější prohřešek radostně stíhá s tak vysokou důsledností.
a samozřejmě i další perly.
například při řízení můžete jíst, pít, kouřit a být kouřen, chcát do lahve, ladit rádio, dívat se na televizi, nastavovat navigaci, do handsfrý řešit třetí světovou válku, a na dotykovém displeji telefonu v držáku vytáčet desetimístná čisla - ale nesmíte držet telefon v ruce.
dát si za volantem k obědu jedno pivo je v německu normální - ale u nás za to dostanete stejný trest jako za podjetí závor, nebo za zaviněnou nehodu s ublížením na zdraví.
jízdou bez přilby na motorce neohrožujete nikoho jiného než sebe, ale třikrát se tato projedete na vesnici na nákup, a jste bez řidičáku.
inkluze mentálně retardovaných ve státní správě již asi nastala ...
Jaký je rozdíl v brzdné dráze při rychlosti o pět kilometrů vyšší? Nevím, řekněme jeden metr... A teď si představte nárazník auta co zabrzdí centimetr před vašimi koleny. A nárazník auta co zastaví 99 centimetrů za vašimi koleny, protože jelo o mizerných pět kilometrů nad limit. Co na těch pět kilometrů navíc a o jeden metr prodlouženou brzdnou dráhu potom řeknou vaše kolena?