Je otázka zda má smysl pojištění tam, kde latí základní kartička zdravotního pojištění.
Před odjezdem, jsem zavolal na asistenční službu, abych si zjistil jak rychle zvednou telefon a co pro mne udělají v případě potřeby. Dozvěděl jsem se, že budu nasměrován do zdravotního zařízení, kde mi platí evropské pojištění a které mám i tak zadarmo. Pokud svévolně zvolím jiné nebude mi po příjezdu uhrazeno. Po mé odpovědi,že uzavírat toto pojištění je blbost se dáma zarazila a v podstatě dodala,že by teoreticky byla uhrazena pouze repatriace, popřípadě úrazové pojištění.
Před uzavřením pojistky doporučuji zavolat na asistenční službu s kterou budete komumikovat v případě potřeby či nouze. Výsledek bude minimálně poučný.
Milý Pavlle, před odjezdem, pokud chcete řešit pouze základní kartičku pojištění, se hlavně vyplatí zjistit si CO v dané zemi je standardně hrazeno. Protože kartička za vás uhradí náklady pouze dle pravidel dané země. Budete překvapen, kolik je třeba v Evropě zemí, kde vám řeknou, že máte ruku zlomenou, ale sádru a sádrování (podotýkám běžnou sádru) si občané platí sami...a to je jen střípek. Spousta lidí si ani neuvědomuje, že v našem zdravotnictví je spousta zákroků a služeb zdarma, (třeba běžný pobyt v nemocnici a další a další), ale že to rozhodně není běžné v Evropě. Ale na druhou stranu - o tomto by vás měli informovat na asistenční službě.
hezký večer, Masha
Vidím to trochu jinak. Pokud budu potřebovat Vámi uvedenou sádru, zaplatím si ji v pro mne nejvýhodnějším zdravotnickém zařízení a nenechám se posílat asistenční službou do jiného, třeba vzdáleného, kde je to zadarmo. Ona mne takto opravdu informovala asistenční služba. Z toho lze usoudit, že i připojištění je občas na nic a možná jsou to vyhozené peníze. Zavolejte si občas na nějakou a zjistíte s jakým materiálem budete v případě potíží jednat.