Nevím, jak by si ČTÚ lépe představoval odbavování klientů. Vyvolávací zařízení Qmatic je super. Tam, kde jej nemají, se postavím do fronty, a ejhle, něco se tam přede mnou zasekne a tak ti, co přišli po mě, jsou v jiné frontě dávno odbaveni, zatímco já stepuji ve frontě a přemýšlím, zda si mám přelézt do jiné fronty s tím, že opět může dojít k nějakému zádrhelu přede mnou jako předchvílí ve vedlejší frontě.
Kdyby měl ČTÚ moc nad bankami - tam je vyvolávací zařízení flustrující! Já osobně, když přijdu do ČS, tak si na Qmaticu navolím operaci, a ejhle, na tuhle operaci jede jediná přepážka. Když pak sleduji, vidím, že odbavuje klienta, který má požadavky i na další operace, které dělá dalších pět přepážek a kde se dloubou v nose. Výsledkem tohoto je zkažený den a klienti, kteří přišli dávno po mne, ale s jiným požadavkem operace, jsou už dávnou odbaveni, zatímco já čekám a čekám na to své čísílko. Když si dovolím utrousit poznámku o špatném poměru těch kterých funfujícíh okének, tak my vysvětlí, že se jedná o ojedinělý nápor klientů na určitý typ operace. Přijdu zítra, pozítří, za týden, dopoledne, odpoledne - vždy se opakuje "ojedinělý nápor klientů". Mám prostě smůlu. Zachvíli slyším stesky od kolegy z práce - byl na jiné úřadovně, a taky fronta na jedné straně a dloubání v nose na straně druhé. O víkendu nadhazuji téma u známých - obdobné poznatky mají i oni. Další den víkendu si podobně ztěžují příbuzní. Asi máme smůlu všichni, že jsme narazili vždy na "ojedinělý zájem klientů". V pondělí v MHDéčku nemohu neslyšet, jak si dvě mladé nevím jestli slečny nebo už už paní povídají o zážitcích - místo aby fronta odsýpala, tak ještě každého zdržují nabídkou úžasných spořitelních superproduktů, které konkurence zcela učitě nenabízí...