Vlákno názorů k článku Desetník: Jak se podvádějí zákazníci od já - Navrhovala bych něco jiného: a) volat jen když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2003 13:10

    (neregistrovaný)

    Navrhovala bych něco jiného:
    a) volat jen když opravdu potřebuju, a když už, tak se do telefonu zbytečně "nevykecávat"
    b) neposílat SMSky typu "JAK SE MAS? JA SE MAM DOBRE" - přiznejme si, kolik takových podstatných sdělení každý z nás pošle?

    Pokud na českém trhu fungují tři mobilní operátoři, znamená to v podstatě neexistenci konkurence. Nikde není záruka, že se k podobnému kroku neodhodlá za chvíli Oscar i Eurotel. K bojkotu se připojím, ale obávám se, že omezení tržeb za 1 den je pod rozlišovací úroveň T-M. Podívejme se, kolik vydají za reklamu a sponzoring - opravdu mám dojem, že taková jednodenní "ztráta" pro ně bude zanedbatelná. Je to stejné jako v bankách - ty také zdražují, ale protože je jim jasné, že člověk prostě nějakou banku potřebuje, vůbec jim nevadí, že od nich odejde třeba 5 procent klientů - ono zase jiných 5 procent odněkud přijde...

    Nejlepší je nic nemít a nic nepotřebovat.

  • 14. 1. 2003 20:04

    Bonifác (neregistrovaný)

    Vy jste dobrá. Jestli má někdo telefon na vykecávání a posílání nesmyslných smsek, tak ať za to platí. Asi na to má. Tito lidé mají stejně většinou nejdražší tarify, protože používají předplacené karty. A smsky z webu posílají nejspíš z práce za peníze zaměstnavatele. Proto ostatně tak křičí, já osobně vidím ve zpoplatnění sms brány nejmenší problém.

    Problém je spíš v tom, že mnozí z nás si mobilní telefon platí jako věc ke své práci nezbytnou. Pro tyto lidi je to složitější. Méně telefonovat obvykle nemohou a vyřešit vše tím, že rozešlou deseti kamarádkám smsku s textem: "přecházím na Oskara, moje nové číslo je..." pro ně často řešením není.

    Myslím, že T-M si velmi dobře prostuduje čísla z 28. ledna. Nejde o to, že by tím měl utrpět nějakou významnou ztrátu. Jde o to, dát mu najevo, že nás není až tak zanedbatelně málo, kteří nesouhlasí s tím co a jak dělá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).