Myslím, že vhodnost investice chce komplexnější studium. Nejde jenom tak říct: "Investice do X je dobrá, investice do Y je špatná."
Investice do pozemků může být jedna skvělá a druhá naprosto nepřijatelná. Záleží na konkrétních případech a také jakým způsobem se bude investovat.
McDonald's byl investicí do podnikání v oblasti rychlého občerstvení a Bistro Lojzík (název jsem si vymyslel) je také investicí do podnikání v oblasti rychlého občerstvení.
Obojí jsou to investice do podnikání v oblasti rychlého občerstvení, ale jaksi tušíte, že ziskovost takové investice bude různá.
Každopádně u takových článků si vzpomenu na citát (tuším, že W.B.): "Až si čtete o skvělé investici v novinách, tak už skvělá není a má sloužit jen k tomu, aby se na Vaší investici napakovali ti před Vámi...")
tak samozrejme, ale toto funguje obecne u jakehokoli "obchodu". Developerske firmy masiruji, ze zrovna TED jsou ceny na dne. Banky masiruji, ze zrovna TED je nejlepsi urok, pak zase ze bude vyssi DPH tedy zase Developeri zacnou dalsi masaz, kupujte rychle TED. Vzdy je to o tom, ze jakakoli zverejnena pobidka ma za ucel zvysit zisk tech co uz investovali pred Vami. Je to samozrejme o tom, jesli ocekavate, ze kdyz nastoupite bude tato komodita stale v kurzu a idealne bude pridavat na intenzite. Takove ZLATO se tady asi bude obchodovat vzdy, takze jakysi uchovatel hodnoty proti inflaci by mohl byt timto resen, spise je to take o tom, ze spousta lidi je masirovana do nakupu za zlata za par tisic korun coz je samozrejme nesmysl. Na malem objemu se nejvice projevi transakcni naklady, takze tito lide skutecne dotuji ty ostatni.