ČSOB napsala do mailu toto:
Dobrý den,
snažíme se, abyste o své finance mohli pečovat vždy v klidu a bezpečí. Zároveň věříme, že budoucnost bankovnictví je online. Proto od 1. července 2024 v obchodních podmínkách a sazebníku ještě více podporujeme využívání internetového a mobilního bankovnictví.
Vás, kteří využíváte elektronické bankovnictví a pomáháte nám tak budovat budoucnost bankovnictví, se změny prakticky nedotknou.
Myslíme ale také na klienty nad 65 let, a proto i nadále mohou využívat většinu služeb na pobočkách a poštách za výhodnější cenu.
Sazebník a obchodní podmínky s označenými změnami jsme Vám poslali do schránky ve Vašem internetovém bankovnictví. Podívat se na ně můžete i v ČSOB Smart. Najdete je v menu ve složce „Smlouvy a dokumentace“.
Jaké změny jsou nejzásadnější?
Cenu papírového výpisu z běžného účtu zvýšíme na 100 Kč (původně 55 Kč). V elektronickém bankovnictví je pro Vás zcela zdarma. Klienti nad 65 let budou mít papírový výpis za zvýhodněnou cenu 65 Kč.
Poplatek za odchozí úhradu kartou na poště navýšíme na 50 Kč (původně 35 Kč). Zdarma nebo levněji ji odešlete v elektronickém bankovnictví. Klienti nad 65 let nebo se zdravotním postižením, kteří měli tuto službu doposud bezplatnou, ji mohou nadále využívat zdarma.
Jeden výběr na poště měsíčně zůstává u nejpoužívanějších účtů zdarma. Každý další výběr vyjde nově na 50 Kč (původně 40 Kč). Zdarma můžete vybírat z více než tisíce našich bankomatů a na pokladnách ve vybraných obchodech. Klienti s nastaveným zvýhodněním nad 65 let nebo se zdravotním postižením si stále mohou jednou měsíčně nechat bezplatně donést hotovost až domů.
V průběhu roku změníme číslo infolinky na 495 300 300. Hovory budou účtovány podle Vašeho tarifu jako volání na pevnou linku. Ve svém elektronickém bankovnictví můžete zažádat o zpětné zavolání, které je bezplatné. Obratem se s Vámi spojíme.
V obchodních podmínkách pro ČSOB Identitu najdete také zmínku o Kate Coinech. Jsou součástí chystaného věrnostního programu, který plánujeme spustit v průběhu roku. Těšíme se, až Vám ho budeme moci představit.
Chcete se na něco zeptat?
Stačí v elektronickém bankovnictví v sekci kontaktů kliknout na tlačítko „Zavolejte mi“ – obratem se s Vámi spojíme. Případně se můžete zeptat virtuální asistentky Kate v ČSOB Smart.
Vaše ČSOB