Zjednodušujeme. Tak se dá jedním slovem nazvat souhrn změn ČSOB od 1. listopadu 2020. Zatímco v současné době ČSOB i její obchodní značka Poštovní spořitelna mají odlišné obchodní podmínky, od listopadu budou už jen jedny pro obě značky. Stejný osud potká i sazebník, už nebudou dvě verze pro „modrou“ ČSOB a „červenou“ Poštovní spořitelnu, ale jen jeden. ČSOB zhruba přes 5 lety postupně začala oživovat značku Poštovní spořitelny a zároveň její třetí značka Era začala ustupovat do pozadí.
Produkty a služby obou značek totiž čím dál více přibližujeme, jelikož chceme všem klientům (ČSOB i Poštovní spořitelny) otevřít stejné možnosti v rámci celé skupiny ČSOB,
píše banka v dokumentu ke změnám.
Na webu banky je možné porovnat i změny v podmínkách.
Hlavní změny od listopadu
Elektronická identita s názvem „ČSOB eID“ umožní ověření vaší totožnosti v elektronickém světě a mj. přihlášení do Portálu občana. Banka její spuštění připravuje, obchodní podmínky s ní již počítají. (Více k tématu: SONIA. Z internetového bankovnictví na úřad)
Z „Finančních center“ Poštovní spořitelny se stanou „pobočky ČSOB“.
Zlevňujeme
ČSOB snižuje poplatek za zaslání informační SMS na 2 Kč z původních 3 Kč.
Levnější bude zaslání platební karty do zahraničí, nově vyjde na 600 Kč (stávající cena je 1100 Kč – 1500 Kč).
Zdražujeme
Banka zavede poplatek za změnu limitu platební karty nebo nálepky pro platby na internetu, pokud ji provedete na pobočce banky. Bude stát 25 Kč, přes internet a mobil se neúčtuje.
Zvyšuje se i úroková sazba kontokorentu, nově bude 18,90 % p.a. (z 17,90 % p.a.).
Končíme
ČSOB už nebude vydávat ani obnovovat platební nálepky. Vše sází na mobilní platby přes Apple Pay, Google Pay a Garmin Pay. Fitbit Pay však banka nepodporuje.