Názory k článku ČS: Nemáte nárok!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2002 9:06

    Kuba (neregistrovaný)

    Vážená, všemi milovaná Česká spořitelno! Tohle tedy zaslouží tuplovanou zlámanou grešli!!! Tvoji odpovědní pracovníci - např. paní externí komunikátorka Helena Matuszná - by si měli nejprve prostudovat Zákon č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, zejména §44, který pojednává o studijních programech. Tam se dočítáme, že studijní program může být bakalářský, magisterský nebo doktorský. Odst. 2 nám dále říká: "Součástmi studijního programu jsou: b. členění studijního programu na studijní obory..."

    Už je ti to, milá ČS, jasné? Studuje-li paní Ing. Střelská nyní doktorandské studium (tj. doktorský program), nemůže ANI OMYLEM studovat stejný obor, jako když studovala inženýrský studijní program. Obor je totiž podmnožinou programu, přičemž magisterský a doktorský program samozřejmě jsou naprosto jiné programy!

    Zdravím paní externí komunikátorku!

  • 2. 8. 2002 11:17

    JUDr.Novák (neregistrovaný)

    Problém je jeden: Česká spořitelna jedná se svými klienty spíše jako s konkurencí. Důkazů se najde hned několik, ale snad stačí dva. Omezování provozu na jednotlivých pracovištích spořitelny. Stalo se tak prý na základě průzkumu o využití provozní doby jednotlivých pracovišť...ale proč došlo hned na začátku uplatňování tohoto opatření k tomu, že klienti (a ne málo) čekali před zavřenými branami tohoto bankovního ústavu jako chudí před fortnou milosrdných při rozdávání polévky? Poslední příklad operativnosti a připravenosti banky je také znám. Projevil se včera - problém výplat státních dluhopisů. Když už Česká spořitelna získala tuto vládní zakázku (nic jiného to pro banku není a je za ní dobře odměněna), tak snad mohla učinit základní opatření (technická a personální) ke zvládnutí prvotního náporu...klientů. Jak se ukázalo nezvládla nic.
    Bude zajímavé sledovat jak si poradí s množstvím, zatím anonimních, vkladů, které je třeba převést na vklady na jméno.
    Vezmeme-li v úvahu, že tato banka je jedním z největších bankovních ústavů ve státě a na druhou stranu vah si dáme její jednání s klienty, dojdeme k závěru, že banka má sice ráda peníze svých klientů (to ma každá banka,) ale při poskytování služeb s klienty zachází jako s nekalou konkurencí. To je mj. důvod, proč jsem změnil banku a zatím toho nelituji.

  • 3. 8. 2002 21:11

    All-in-one (neregistrovaný)

    Pane doktore, nelze než souhlasit. Jen malý dotaz, mohl byste uvés,kterou banku jste si vybral a proč? Děkuji

  • 4. 8. 2002 8:23

    Pavel (neregistrovaný)

    Nejsem sice Dr. Novák, ale doporučil bych vám Živnobanku nebo Raiffeisen Bank. Mám účty u té první. Důvod? Kvalitní služby a obsluha a nízké ceny. Hlavně je vše přehledné, žádné skryté poplatky.Někdo může namítnout, že jsou to malé banky a nejbližší pobočka je daleko. Pokud si ale uvědomíte, že drtivou většinu věcí vyřídíte přes internet, telefon nebo kartu, tak není přehnané tvrdit, že do banky budete chodit tak jednou za rok.

  • 2. 8. 2002 15:05

    Pajose z VUT FP (neregistrovaný)

    Paní Střelské doporučuji změnit ústav. Z vlastních zkušeností doporučuji eBanku. Má také studentský účet a s mezinár. plat. kartou zdarma.

  • 2. 8. 2002 22:24

    Vlasta (neregistrovaný)

    Souhlasím, že jediným řešením je změnit f. ústav. Já už jsem to udělal dávno a nelituji. vlastně divím se proč jsem u ČS zůstával tak douho...

  • 3. 8. 2002 9:27

    milan (neregistrovaný)

    Tupolebost argumentů zástupkyně cs je k smíchu. Myslím si, že tito vyžírkové by si měli uvědomit, že oni existují proto, že my občané jim to dovolíme. Oni jsou tu pro nás a my bychom jim to měli náležitě při každém jednání dát najevo. A pokud se budou chovat povýšeně, no je víc bank. milan

  • 3. 8. 2002 14:12

    fr (neregistrovaný)

    Byl jsem taky klientem České spořitelny, ale už naštěstí nejsem. Dlouhou dobu mi vedly za nemalý peníze můj podnikatelský účet a sporožiro. Sporožiro bohužel ještě u nich mám, ale už se zajímám o banku, kde se svými klienty jednají jako s partnerem, který jim dal důvěru a taky jim nechává za jejich "SLUŽBY" poplatky. Měli několik "výhod", které se mi nezamlouvaly. Po odeslání peněz je odepsaly z účtu, ale peníze dál používaly a zhruba za 5 dnů poslali dál..., peníze na můj účet došlé taky tak. Při každém jednání, podání příkazu a pod. jsem se díval na "velice ochotné pracovnice" řešící si své problémy se svými známými a pak, když zrovna žádný po ruce nebyl tak se věnovali i klientovi.
    Ukončil jsem u nich účet a přešel k jiné bance a to taky doporučuji každému kdo ještě váhá. Taky jsem dlouho váhal a ani neměl čas se dívat, jak to dělají jinde, ale ted jsem spokojen!!
    Jen ještě musím převést své sporožiro taky jinam, až budu mít chvilku....
    Na posouzení výhod spořitelny mi stáčí už ted několik informací jako jsou třeba: výplata dluhopisů, stav spořitelny v letech kdy málem její klienti přišli o své úspory hned po České bance, jenže je vláda, nebo její ministr?? podržely..., taky naštěstí pro mě, .... a taky řada jiných přístupů ke svým "podřízeným a otravům" (myslím své klienty, které je živí!!!)...
    Ale to už je vše.....o spořitelně je to ztráta času, každý je sám zodpovědný za to, že u ní je, že?? o)))

  • 3. 8. 2002 18:58

    Marcela F. (neregistrovaný)

    jsem utrpěla zkušenost s ČS, tentokrát na Praze 7. Převedla jsem v Přerově synovi vkladní knížku, pamětliva nabádání, že teď je ten správný čas. Pak jsem z ní chtěla na Praze 7 vybrat, ale to nešlo. Prý mě ,jako zástupce nezletilého nemají v počítači, ačkoliv jsem v knížce napsaná byla. Na můj skromný dotaz, jestli to nemůžou vyřídit telefonem nebo jinak mi pracovník sdělil, že to nejde, že si tam budu muset dojet. Tak jsem si udělala výlet na Moravu a byla jsem ráda, že už k nám nepatří Slovensko. U jiného okénka jsem rušila knížku na heslo. Protože jsem omylem napsala heslo jiné, pracovník se dostal místo do mojí knížky do sporožira mojí matky,kam jí chodí důchod, tedy nechápu, jak se tam mohl dostat, jestli ke sporožiru je také heslo?, nicméně se tam dostal a jen proto, že jsem si mezitím rozmyslela, že si peníze raději odnesu místo převodu na jiný účet její sporožiro nezrušil, poslal mě k jinému okénku, kde mi slečna celkem bez problémů knížku zrušila a co je hlavní, peníze zdárně vyplatila. (Moc toho nebylo, ale za to spořitelna nemůže.) P.S.: Na Moravu jsem shodou okolností cestu měla, ale dovedete si představit, jak by mě žralo, kdybych tam musela jen kvůli spořitelně?

  • 5. 8. 2002 8:22

    Bývalý klient ČS (neregistrovaný)

    Doporučoval bych pracovníkům ČS, aby si prostudovali Vysokoškolský zákon - zjevně si pletou pojmy: pokud někdo ukončí inženýrské nebo magisterské studium státní zkouškou, dost dobře nemůže studovat stejný obor na doktorandském programu. A to z toho prostého důvodu, že jde o něco jiného. Je samozřejmé, že doktorand bude studovat obor stejně zaměřený, ale vždy bude studovat jiný studijní program - program doktorský a nikoli to samé ještě jednou.

  • 5. 8. 2002 11:44

    KP (neregistrovaný)

    K předchozímu: přesně tak, jsou obory a programy bakalářské, magisterské a doktorské. Podle vyjádření ČS by sporostudent musel být zrušen již po absolvování bakalářských zkoušek.
    Přitom studijní programy a jejich podmnožiny - obory jsou přesně rozděleny a označeny kódem a odlišným písmenem. bakalářské R; magisterské T; doktorské V. Takto jsou každý zvlášť akreditovány jako samostatné obory, tudíž jedná-li se o stejné zaměření, mohou existovat tří různé kódy, a tím pádem obory.

  • 28. 8. 2002 16:27

    Nick (neregistrovaný)

    Mili brblalove, nevedel jsem cim to je, ze se mi posledni dobou ve sporitelne lepe dycha. Ted je mi to jasne. Diky, vy vsichni nespokojenci, odesli jste a s sebou jste si vzali svych pet svestek, blblou naladu a osobni problemy, ktere jste se snazili resit na ukor ostatnich klientu. Tim vice prostoru mam ja na to, abych se v klidu pobavil se svym osobnim poradcem, dal mu svou duveru a byl odmenen kralovskym prostredim a sluzbami na miru. Vase chovani mi pripomina nerozhodnost maleho ditete, ktere vidi na obrazku 4 druhy zmrzliny a nevi, jakou si vybrat. Kdybyste tusili, ze jsou vyrobeny ze stejneho zakladu a jen na prodavaci zalezi, jestli prave vy dostanete trochu vic, asi byste ted neskuceli. Protoze plati, ze nema cenu rozebirat udalosti minule, radim vam, soustredte se na svou soucasnou banku a zapomente na sporitelnu. Ona na vas jiste zapomnela take. A nedivim se ji. Zdravi vas 1 z vice nez 3 milionu spokojenych klientu banky, ktera zrejme za par let nebude mit v retailu konkurenci. A nezapomente si vyznacit na mape Prahy cestu od metra k uradu vlady, transparenty z kampelicek mate zrejme jeste doma :)

  • 29. 8. 2002 14:20

    dan (neregistrovaný)

    Tohle nezni verohodne, mila CS. Odesel jsem jiz davno a celkem nic proti CS nemam. Ale pro priste: kdyz chvalite sami sebe, tak tam aspon neuvadejte ruzne statisticke udaje, ktere normalni klient nevi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).