Vlákno názorů k článku Co všechno vám musí pojišťovna z povinného ručení proplatit po havárii vozidla? od šobul - taky přidám trošku do mlýna a to s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2018 1:26

    šobul (neregistrovaný)

    taky přidám trošku do mlýna a to s pojišťovnou Generali

    slečna si koupila starej peugeot a jela ve vedlejším pruhu , najednou se rozhodla (prý tam měla auto) přejet ke mě do levého a rozbila mi zrcátko (ford Focus) škoda na zrcátku cca 5000 a na laku cca 10 000, a světe div se , slečna chybu uznala (pojištěná byla u Genrali)

    a nyní začali tahanice, nejdříve se nikdo 3 týdny neozval ikdyž slečna to dala na pojišťovnu druhý den, tak jsem tam zavolal a operátor na jejich lince( trvalo to cca 40 minut než jsem se dovolal na správné oddělení) potvrdil , že to dostali ,ale že oni nemají povinnost se mi jako poškozenému ozvat, takže skoro hodinový rozhovor jak se to stalo a kdesi cosi, a pak samé tahanice o papíry, za likvidátorem jsem musel dojet (byl to nějaký jejich najatý blb) vše nafotil a řekl ať si to dám do servisu (zrcátko že mi opraví a lak že mi dají na rozpočet, v servisu jsem žádal aby šla škodná událost přímo na generali (bohužel jsem pozdě zjistil , že byli všichni domluvení a škodu si musel zaplatit a potom jí žádat po Generali a opět cca 3 týdny, a rozpočet , na ten jsem čekal dalších 5 týdnů ( po cca 20 telefonátech a urgencích ) mi laskavě poslaly cca 5 000 stím , že na laku větší škoda nevznikla , takže ať vás nikdo nenabourá od generali, vše si musíte vyřizovat sami a o všechno je několikrát urgovat

  • 7. 2. 2018 10:41

    AAA (neregistrovaný)

    A co jste čekal, že vám přivezou pod nos náhradní Mercedes?

    ale že oni nemají povinnost se mi jako poškozenému ozvat ... ne, to fakt nemají

    bohužel jsem pozdě zjistil , že byli všichni domluvení a škodu si musel zaplatit a potom jí žádat po Generali ... pokud jste u likvidátora souhlasil s rozpočtem no tak žádat v servisu je holt už pozdě

  • 7. 2. 2018 12:18

    Tomáš Marný

    "operátor na jejich lince( trvalo to cca 40 minut než jsem se dovolal na správné oddělení) "
    Dobrej joke, až na to, že při hlášení škody se nikdo na správné oddělení dostávat nemusí, škoda se hlásí na klientské lince, kde to operátor sepíše a dál už to putuje podle nastavených procesů. Schopnější jedinci dokonce zvládnou zaregistrovat škodnou událost sami přes internet, třeba tady: https://www.generali.cz/kontakty

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).