To co tady píšete je opravdu krásné, ale někde jinde než je skutečnost. Klient "Podnikatelské pojišťovny" mi prokazatelně nechtěně rozbil přední sklo. Nahlášení nehody proběhlo okamžitě a jak to má být. Nejdříve pojišťovna dělalala mrtvého brouka. Po telefonické upomínce prohlásili jeji pracovníci, že doporučený dopis nedostali a jejich likvidátor neni jejich likvidátor, i když je jejich zaměstnanec. Po opětovném zaslání "dokumentace o nehodě" mi napsali mezi řádky, že jsem lhář. Předal jsem to své právnici a ta je opět vyzvala ke zaplacení opravy okna. Došlo k výhrůžkám, že mají velkou právnickou základnu a soud bude určitě stát za pojišťovnou. I po druhé výzvě odmítla pojišťovna zaplatit. Jednalo se o sklo v hodntě 24000 Kč. Na okraj: v jejich odpovědích byly absolutní právní nesmysly. Tak a teď raďte.
Jednoduše, dojedete na centrálu jako já a nehnete se dokud Vám nedají peníze na ruku. Udělal jsem to u nich už 2x a vždy úspěšně. Jinak je taky dobré bombardovat jejich linku dotazy a nakonec jim dát ultimátum, u Uniqy jsem dal ultimátum do 16:00 pondělí, jinak v úterý ráno rozmlatim pobočku a ejhle v pondělí ve 13:40 email s uznáním plné ceny a odesláním peněz
A když se podá trestní oznámení, tak se hned chodí k soudu? No vidím, že v souboji s právním profíkem nemám šanci :-D.
Kdyby měly pojišťovny podávat trestní oznámení na každého joudu, kterému někdo nabourá starou Felcku, dotyčný shrábne peníze rozpočtem, auto opravit nenechá a při nové bouračce uplaťňuje i poškození z předchozí bouračky, tak jedou policajti na nepřetržité směny.