Pojišťovna mi pro následující období zvedla cenu "povinného ručení" o 53% proti loňskému roku.
Co vám brání chovat se tržně a přejít jinam? Já tak učinil a platím méně než loni za výhodnějších podmínek. Vždy jsem vybíral mezi největšími pojišťovnami a je to jen o zájmu, nabídce a poptávce.
Přečetl jste si pořádně ty dva řádky? Píšu tam, že ušetřil 5 000 Kč (mluvíme o ročním pojistném). Myslíte si, že jen na povinném ručení ušetřil těchto 5 000? To by musel mít káru takovou, že kdyby na ni měl, tak by byt tak prachatý, že by zase nepotřeboval šetřit nějaké drobné. Ne, opravdu sám sebe nenabořil. A šlo o povinné ručení + havarijní a skla a asistenční služby dohromady. Původní pojišťovna mu to zvedla na nějakých 8800 Kč. Přešel jinam za 3000 na rok, sjednáno přes internet. A pak se divil, až něco potřeboval. Tak jen abyste nenachytračili vy ostatní až to budete dělat taky. Jen vás varuji. Taky se dělají super levná povinná ručení jenže se spoluúčastí. To je pak taky občas někdo překvapen, že musí platit spoluúčast. ale zase to má levné...
To nic nemění na odpovědi na původní otázku: "Co Vám brání přejít jinam, kde je to levnější?" - Odpověď: "Například kvalita služeb." A to, že někdo přešel jinam, aby to tedy měl levnější a pak splakal nad výdělkem je již jen doplňující informace.
Buďto to chci mít levnější a nebo chci mít lepší služby.
Taky mohl dotyčný být v situaci, že u dané pojišťovny to s danými službami již měl nejlevnější a přechodem jinam už mohl získat jen nižší cenu s horšími službami a nebo pokud by trval na stejných službách, pak by měl stejnou nebo větší cenu.
Není přece nikde zaručeno, že pokud mám u nějaké pojišťovny pojistku za určitou cenu, že u jiné pojišťovny musí existovat levnější pojistka (stejně dobrá).