Jako obvykle - pochybnosti svědčí dodavateli a v neprospěch spotřebitele, a to i u soudu.
Dal jsem si cvičně do vyhledávače "hlídaná parkoviště praha".
Nalezeno např. "http://www.parkovistepraha.cz/"
Otevřu jich tam pár , popis u nich zní "STÁLÁ OSTRAHA PARKOVIŠTĚ". Otevřu dále "Provozní řád" a ejhle tam je najednou "Parking nemá charakter hlídaného parkoviště."
Inu, pra*árna po česku .
Tento týden mi v P+R Letňany nějaký zmetek ukradl z auta poklice.
V par. III. Práva a povinnosti uživatele Provozního řádu, se uvádí v odst. a )Uživatel má povinnost: oznámit před odjezdem z parkoviště obsluze parkoviště každé poškození, zničení, stejně tak odcizení vozidla za dobu parkování.
Moje oznámení proběhlo tímto způsobem: Zaklepu na okno vrátného a na moje Dobrý den nenásledoval pozdrav, jak by průměrný člověk čekal, ale otevření okýnka, ze kterého se na mně vyvalil oblak dýmu z cigára a obligátní "No co jé?" Vrátnému bylo sděleno, že mi někdo ukradl poklice. Odpověď: "Já sem tu ale sám a 800 aut na parkovišti neuhlídám. Kdyžtak si zavolejte policii jó a pak to třeba sepíšem." Na mou odpověď, že parkoviště je deklarované jako hlídané, ale hlídané vlastně není, pán zopakoval svou odpověď a dál se se mnou odmítl bavit. Proč mám za povinnost nahlašovat krádež nebo poškození auta, když to obsluhu parkoviště vůbec nezajímá? Tato událost a přístup vrátného byla oznámena TSK, a.s. Jejich odpověď zní, že oni provozovatelem parkoviště nejsou. Provozovatelem je prý Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.
To jen abyste věděli, jak to P+R chodí...