Vážený pane Simkanič,
jestli opravdu nemáte ani mobil, ani telefon s tonovou volbou (a to ani v práci), tak co treba zkusit telefonni budky?
Z Vašeho popisu vyplývá, že patříte k těm lidem co ještě dnes neví, že stát frontu kvůli složenkám není třeba. Přál bych nám všem, abyste konečně pochopili, že tím opravdu ZDRŽUJETE ty co nemají jinou možnost než využít přepážku (výběr větší hotovosti, smlouva a na poště třeba doporučený dopis).
Pokud vás ČS opravdu naučí nezdržovat ostatní, tak má mou plnou podporu! At zdraží ne na 20Kč, ale třeba na 200 Kč, jen když to konečně lidé jako Vy pochopí.
J.Ševčík
Vážený pane Ševčík,
co říkáte - kdybyste na článek, kde je uveden autor v reakci vedle svého jména uvedl i Váš e-mail? Zbytečné zdržování? Slušnost.
A můj názor na "zdržování" u přepážek: toto "zdržování" pro určiou skupinu klientů je celkem nezbytné. Ne každý je genius Vašeho ražení a ví naprosto přesně, jak vyplňovat složenky, bankovní příkazy a ostatní tiskopisy, za jejichž zpracování ostatně bance platí...
A ještě jedna připomínka - myslíte, že když někdo platí daně, sociální pojištění, zdravotní pojištění a podobné úhrady, že bude spokojen s tím, když to "vhodí do boxu", aniž by nechal zkontrolovat všechny údaje? Těžko. Nebo si vážně myslíte, že všichni lidé v České republice (respektive všichni klienti České spořitelny) jsou naprosto, ale naprosto neomylní? Já tedy tento názor s Vámi nesdílím a po vlastní zkušenosti s "boxy" plně souhlasím s autorem článku - panem Simankičem.
S úctou
Libor Skalický
Vážený pane Skalický, nemyslím si, že k vyplnění složenky či příkazu musí být člověk génius. Banky i Česká spořitelna jsou podnikatelské subjekty poskytující služby a za ty je normální zaplatit. Spolu se zdražením služeb spořitelna všem svým klientům nabídla levnější alternativu - což je doufám OK. Dalším důvodem zavedení samoobsluhy je jistě vytvoření prostoru na přepážkách pro klienty, kteří chtějí složitější operace, případně poradenství.
Doufám, že většina klientů bank brzy pochopí, že jednoduché operace, což je i příkaz k úhradě není nutné realizovat na přepážce, ba ani v box, ale prostě jednoduše telefonem z pohovky obýváku.
Michal Kysela