Hlavní navigace

Názory k článku Co na nás přichystala Česká spořitelna aneb Ať žijí sběrné boxy!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2001 14:11

    Stanislav (neregistrovaný)

    Vážení klineti, co si myslíte, že můžete udělat, pokud Vám bankomat ČS neoprávněně zadrží vaši kreditní kartu? Zajímalo by mě v kolika případech se to v této republice stává. Mě osobně se toto stalo a již déle jak měsíc čekám na nápravu od ČS-bezúspěšně. Vlastně ano, zvýšení poplatků za výběr a návrh udělej si sám.
    Myslím si, že by se hodilo říct privatizované bance Česká spořitelno (lépe škudlitelno), děkujeme a odejdi.

  • 5. 4. 2001 16:09

    hdub (neregistrovaný)

    Sporotel jde používat i s telefonem bez tónové volby, stačí k tomu malinká krabička (tone dialer), která nestojí ani dvě stovky a původně se vyráběla k dálkovému ovládání záznamníků. Seženete to všude, kde prodávají telefony, faxy, atd.

    Pro větší bezpečnost doporučuji ke Sporotelu používat AUTENTIZAČNÍ KALKULÁTOR místo PINu. Detaily se můžete dočíst na adrese http://underground.cz/600

  • 5. 4. 2001 16:31

    Jaroslav Sevcik (neregistrovaný)

    Vážený pane Simkanič,

    jestli opravdu nemáte ani mobil, ani telefon s tonovou volbou (a to ani v práci), tak co treba zkusit telefonni budky?

    Z Vašeho popisu vyplývá, že patříte k těm lidem co ještě dnes neví, že stát frontu kvůli složenkám není třeba. Přál bych nám všem, abyste konečně pochopili, že tím opravdu ZDRŽUJETE ty co nemají jinou možnost než využít přepážku (výběr větší hotovosti, smlouva a na poště třeba doporučený dopis).
    Pokud vás ČS opravdu naučí nezdržovat ostatní, tak má mou plnou podporu! At zdraží ne na 20Kč, ale třeba na 200 Kč, jen když to konečně lidé jako Vy pochopí.

    J.Ševčík

  • 5. 4. 2001 18:37

    Libor Skalický (neregistrovaný)

    Vážený pane Ševčík,

    co říkáte - kdybyste na článek, kde je uveden autor v reakci vedle svého jména uvedl i Váš e-mail? Zbytečné zdržování? Slušnost.
    A můj názor na "zdržování" u přepážek: toto "zdržování" pro určiou skupinu klientů je celkem nezbytné. Ne každý je genius Vašeho ražení a ví naprosto přesně, jak vyplňovat složenky, bankovní příkazy a ostatní tiskopisy, za jejichž zpracování ostatně bance platí...
    A ještě jedna připomínka - myslíte, že když někdo platí daně, sociální pojištění, zdravotní pojištění a podobné úhrady, že bude spokojen s tím, když to "vhodí do boxu", aniž by nechal zkontrolovat všechny údaje? Těžko. Nebo si vážně myslíte, že všichni lidé v České republice (respektive všichni klienti České spořitelny) jsou naprosto, ale naprosto neomylní? Já tedy tento názor s Vámi nesdílím a po vlastní zkušenosti s "boxy" plně souhlasím s autorem článku - panem Simankičem.

    S úctou
    Libor Skalický

  • 26. 3. 2002 16:19

    Michal Kysela (neregistrovaný)

    Vážený pane Skalický, nemyslím si, že k vyplnění složenky či příkazu musí být člověk génius. Banky i Česká spořitelna jsou podnikatelské subjekty poskytující služby a za ty je normální zaplatit. Spolu se zdražením služeb spořitelna všem svým klientům nabídla levnější alternativu - což je doufám OK. Dalším důvodem zavedení samoobsluhy je jistě vytvoření prostoru na přepážkách pro klienty, kteří chtějí složitější operace, případně poradenství.

    Doufám, že většina klientů bank brzy pochopí, že jednoduché operace, což je i příkaz k úhradě není nutné realizovat na přepážce, ba ani v box, ale prostě jednoduše telefonem z pohovky obýváku.

    Michal Kysela

  • 5. 4. 2001 22:09

    Josef Kočvara (neregistrovaný)

    Myslím si, že na ČS se již řadu let lidé snaží nalézt chyby, ale Vy nevíte, že vyplnění příkazu v jiné bance stojí od 50Kč až 200Kč.Vyplnění složenky přece svede i ten nejobyčejnější člověk, jedná se jen o opsání údajů z přední strany a uvedení čísla svého účtu a navíc, pokud můžu potvrdit, když je příkaz chybně vyplněn,ČS Vás ihned informuje-moje zkušenost. V jiné bance si musíte vyplnit i vkladový doklad, jinak Vás neobslouží.

  • 6. 4. 2001 6:34

    Libor Skalický (neregistrovaný)

    Dobrý den, pane Kočvara,
    ani s Vámi nemohu souhlasit. Mám účet mimo jiné u GE Capital Bank a tam je praxe naprosto jiná. Chcete výběr u účtu? Chcete poslat peníze příkazem? Žádný problém - potřebné dokumenty za Vás vyplníme na přepážce. A poplatek 50 - 200 Kč? Prosím Vás, u které banky máte účet, abych se jí vyvaroval? To přeci nemyslíte vážně tento poplatek...?
    Příjemný den

    Libor Skalický

  • 6. 4. 2001 8:09

    Kačenka (neregistrovaný)

    Nechápu o čem se tu vlastně hádáte. Mobil má v dnešní době snad každý, tak proč si nezavést účet třeba u e-banky?Já ji v prosinci vyměnila místo České spořitelny a jsem naprosto spokojena. Navíc to funguje i pokud nemáte mobil - takže to taky není podmínka. Za ty ceny u České spořitelny se fakt nevyplatí stát fronty.A sběrné boxy? Ne každý má spořitelnu hned za domem, a proto když už tam stejně musím dojít, tak to radši vyřídím u přepážky - sice za dvacet korun, ale je to lepší než si s nimi pak měsíc dopisovat že něco bylo špatně. A navíc - kolik náhodných plateb platíte do měsíce? Já tedy skoro žádné a na ty pravidelné mám trvalý příkaz či inkaso!!!!

  • 6. 4. 2001 8:21

    Dagmar Valtová (neregistrovaný)

    Před mnoha lety jsem s Českou spořitelnou skončila a jsem jen ráda. Tak předpotopní a ubohé služby se jen tak nenajdou a neochota pracovnic za přepážkami spořitelny je pověstná. Nechápu, že alespoň ti mladší zákazníci, kteří by neměli mít problém s ovládáním internetu a mobilního telefonu (je jen hodně málo lidí, kteří ještě mobil nevlastní sami, nebo alespoň někdo z rodiny), už dávno nepřešli ke konkurenci. Pokud se obávají "luxusních" cen eBanky (není to zase tak hrozné), mohou si ještě vybrat i další cenově přijatelné banky, avšak se službami dokonalejšími o celé světelné roky, než jaké nabízí zkostnatělá Česká spořitelna. Jen namátkově, např. Union banka, GE capital bank, ČSOB-IPB atd.
    U České spořitelny zůstává jen ten, kdo nepochopil, že neustálé chození do banky, je přežitkem a čas strávený u přepážek je možno využít daleko užitečněji.
    Ve své současné bance jsem byla jen 2x, při založení účtu a při zprovoznění GSM bankingu, od té doby vše zvládám přes internet, mobilní telefon a bankomat. Vřele doporučuji.

  • 6. 4. 2001 8:52

    Martin (neregistrovaný)

    Souhlasim, taky sem utekl od sporitelny a mam Ebanku od jejiho zacatku a je opravdu skvela. Nicmene zijeme ve state, kde je konkurence, takze neni nic jednodusiho nez misto reseni problemu jako je tento utect do jine banky.

  • 6. 4. 2001 10:24

    Michal Vadlejch (neregistrovaný)

    Četl jsem vaši zkušenost s návštěvou Čs.Připadáte mi jako "věčný stěžovatel" a neschopný člověk.Telefon přeci dnes není problém si objednat výměnu za telefon s tónovou volbou.Že jste neměl žádný pohyb na účtu za celý měsíc lze také těžko uvěřit.Nakonec ,proč jste ještě klientem spořitelny,když vám to dělá takové problémy? M.Vadlejch

  • 6. 4. 2001 21:21

    Ján Simkanič (neregistrovaný)

    Ad. „můj účet u ČS“:
    Jako student mohu mít zdarma několik účtů a samozřejmě toho využívám - účet u Spořitelny je jenom jedním z nich, a proto byl dva měsíce bez pohybu. Navíc, při mé návštěvě jsem stejně neobsluhoval tento účet, ale účet ke kterému mám podpisové právo a jiný způsob transakce než složenka s ohledem na majitele účtu nebyl možný.

    Ad. „mobil“:
    Musím přiznat, že mám přístup k mobilnímu telefonu. Formulaci o mobilu jsem v textu použil jenom jako výraz podivení nad samozřejmostí, se kterou úřednice Spořitelny počítají s technickým vybavením klienta a diví se, pokud ho dotyčný nemá, místo toho, aby banka poskytovala patřičné služby pro všechny klienty bez rozdílu. Pokud si někdo myslí, že všichni, kdo mají účet v bance, vlastní také mobilní telefon, mýlí se. Myslím, že tento problém lépe vyřešila např. KB se svou Expresní linkou, kde je navíc samotné volání zadarmo.

    Ad. „snadnost vyplňování a zdržování“:
    Arogance, s níž všichni „schopní“ přehlížejí ty ostatní, mě dokáže vždycky udivit, vás ne pane Ševčíku? Nemyslím si, že bych nedovedl vyplnit složenku, ale občas upřednostním pohodlnější způsob vyřízení transakce, zvlášť když za ni stejně musím zaplatit. Navíc není málo lidí, kteří i s vyplněním složenky mohou mít problémy. Opravdu nerozumím tomu, proč se tito lidé, kteří se (ne vlastní vinou) nedovedou či nemohou přizpůsobit, musí ještě ostouzet. Proč pro ně nemít trochu pochopení?
    Také se těšíte na to, až ani s brýlemi nebudete vidět na to, co píšete, až se vám bude třást ruka a až vás pan Ševčík odstrčí od přepážky, kde jste vděční za jakoukoliv pomoc úřednice, s tím, že ZROVNA JEMU překážíte? Nedivil bych se, kdybyste mu berlí přetáhli hřbet.

  • 10. 4. 2001 7:37

    Stanislav (neregistrovaný)

    Pod vlivem mobilních telefonů a internetu se nám zejména u mladých vytrácí tolerantnost a zvyšuje se arogance spojená s přehlíživostí. Tomu se snaží vyrovnat i dříve narození, což je pochopitelné. Je nutné proti tomu nějak bojovat, upozorňovat na problém a mluvit o něm, ne ho zavrhovat. Pane Simkanič souhlasím s Vámi, napsal jste to krásně-stáří si opravdu nevybírá a zneužití stáří to by měl být opravdu trestný čin. Děkuji Vám.

  • 9. 4. 2001 16:27

    Aleš (neregistrovaný)

    Divím se, že se tady ještě nikdo nepozastavil nad tím, že veškeré účty klientů jsou od tohoto okamžiku naprosto nedostatečně chráněny. Pro mě je myšlenka toho, že někdo zfalšuje můj podpis a převede mé peníze kamkoliv naprosto nepřijatelná. Při dotazu, zda je možné zakázat manipulaci s účtem mi bylo odpovězeno záporně. Nechci být paranoidní, ale pokud se toto nezmění je načase změnit banku.

  • 26. 3. 2002 16:32

    Michal Kysela (neregistrovaný)

    Bohužel musím konstatovat, že asi paranoidní jste. Myslíte, že příkaz předaný na přepážce nemůže být falšován? S příkazem , který dáváte na přepážce vždy předkládáte občanský průkaz a necháte takto prověřit svou totožnost? Pochybuji o tom. Pokud tedy svůj podpis z podpisového vzoru v bance nepoužíváte na běžnou korespondenci např. v zaměstnání nebo doma - jak může někdo třetí (vyjma zaměstnanců banky) k němu přijít?
    Kromě toho pokud vím každá banka v ČR používá k identifikaci podpis klienta - není kam utéci.

    S pozdravem Kysela

  • 13. 4. 2001 21:08

    Pista (neregistrovaný)

    Mam par zkusenosti s CS. Vlastnim u ni SPOROJUNIOR. Pokud spatne vyplnite prikaz prijde vam postou domu a detail co nebylo spravne vyplneno. Boxy jsou zamceny a myslim, ze se tam nikdo do nich dobyvat nebude. Pro me nejsou sberne boxy problem, dokonce jsi myslim, ze je to lepsi nez na prepazkach,muzu si prikaz v klidu vyplnit doma, ale je to vec pohledu. Pro lidi v duchodovem veku, nebo ruzne postizene - zrakove, mela byt spec. cena na prepazkach.Uz aby byla moznost Internet bankingu a doufam take pro SPOROJUNIOR, cena pro sporozira 5Kc za mesic je zadarmo, zalezi nyni jake budou poplatky za prevod. Sporotel je nevyuzitelny, neni zde zelena linka coz je dosti podstatne. Volani do Prahy neni zadarmo. A ani infolinka CS nejede. Ale myslim si, ze hodne veci se u teto banky pohnulo dopredu. Ebanka se mi zda pro studenty draha.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).