Protože dost často cestují letecky, sleduji, jak se zájem o zákazníka ztrácí. Vůbec už nezmiňují diskriminační chování letišť ke kuřákům. Letecké společnosti spoléhají na neznalost a cestující zásadně nedostávají kompenzaci za zpoždění letu. “ My za to nemůžeme, počasí bylo špatně a zpozdilo let” . Na palubě ale mají tu drzost zadat cestující o dobrovolný finanční příspěvek na uhlikovou stopu. Neuvěřitelne.
Nevím proč by se mělo letiště starat o závislé, kteří ještě svojí zavislostí značně obtěžují okolí.
Žádat o příspěvek na palubě jsem opravdu zatím nezažil nikde, co to bylo za aerolinku? :-) Pokud sledujete stále vzrůstající počet přepravených osob, tak je jasné, že o zákazníky nouzi nemají.
Vy nevíte, proč? Protože kuřáci platí úplně stejně peníze jako nekuřáci. Když muže byt na letišti v Zurychu civilizovana kurarna, kde si kuřák muže i sednout, světě, div se, pak já zase nevím, proč militantní personal pražského letiště vypíná ventilátor v jediné kurarne na stojáka. Jsem nekuřák, ale svobodomyslný člověk, a bohužel mohu i porovnávat.
Dobrovolný příspěvek žádají všechny letecké společnosti.