Vlákno názorů k článku Co můžete požadovat za zkaženou dovolenou? od Lenka - Dobrý den, reklamovala jsem celodenní kapání vody z...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2019 12:42

    Lenka (neregistrovaný)

    Dobrý den, reklamovala jsem celodenní kapání vody z pokoje nade mnou na zábradlí /nedalo se mít otevřené okno a spát u toho/. Byla mi reklamace zamítnuta s tím, že jsem to nahlásila "až" ve čtvrtek. Dovolenou jsem čerpala na místě pobytu od soboty, v neděli jsem si toho všimla poprvé odpoledne. Myslela jsem, že někdo jen špatně vykroutil prádlo a že se to nebude opakovat. Bohužel se to opakovalo každý den a až mi došlo, že to zřejmě samo od sebe nepřestane, tak jsem to nahlásila ve čtvrtek v podvečer delegátce. Ta to začala řešit v pátek ráno, poslala údržbaře, ten mi řekl, že nade mnou někdo špatně vypnul klimatizaci a už se to nebude opakovat. Celý den byl klid, ale večer to začalo nanovo. Až do mého opuštění pokoje v sobotu dopoledne voda kapala a bubnovala na zábradlí nepřetržitě dál a já se celý týden nevyspala! Prý jsem to měla nahlásit hned první den. Já jsem si jen nechtěla hned po příjezdu znepřátelit sousedy... Kvůli problematického souseda doma jsem si na tu dovolenou půjčila a jela. Můžu poprosit o Váš názor?

  • 13. 1. 2019 18:44

    P2010 (neregistrovaný)

    Požádat personál hotelu o nějaký hadr nebo si půjčit pár ručníků a hodit je přes to zábradlí? Hluk alespoň ztlumí. Koupit si špunty do uší? Nezlobte se, ale pokud je tato historka podána tak, jak se ve skutečnosti odehrála, tak tam chybí trochu samostatnosti a schopnosti improvizace :-) Pravda, nikdy jsem s cestovkou necestoval, vše si zařizuji sám. Pokud se vyskytne takový problém, tak jej přece řeším hned.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).