Já nic dobrého nečekám... U RB jsem už byl a odešel jsem kvůli jejich zoufale protiklientskému přístupu - měl jsem účet v eBance a RB přes znalost mé historie se ke mě jako ke klientovi chovala velmi přezíravě. Když jsem u nich chtěl refinancovat hypotéku doslova mě vyrazili z kanceláře s letáčkem v ruce.
Pak jsem četl dost zkušeností jiných klientů (slavné rušení předschválených hypoték na pokyn rakouské matky a jiné, více izolované incidenty) a byl jsem rád, že už jejich klientem nejsem. Pak převzali kreditky CitiBank a toho jsem se už taky neúčastnil.
No a teď toto. Je to blbý, ale uvidíme... snad to nebude moc velký průser.
Chovali se ke mě stejně, chodil mi k RB výplata, požádal jsem o půjčku na auto, dostal RPSN někde kolem 8 procent (v dnešní době nízkých úroků), tak jsem požádal v Equa, pak s Equa jednal a dostal 6 procent RPSN, takže jsem začal posílat výplatu do Equa. A teď budu tam kde jsem začal :D. Haha, takže jsem udělal pár mimořádných splátek, nastavil vyšší splácení a když mi to zesplatní to prostě doplatím :D. Jooo sranda. I tak mám účet u RB, ale neustále mi špatně radili, ať jsem po nich chtěl cokoliv. Holky na pobočce jsou vpohodě, ale infolinka je čiré zoufalství. A banka inspirovaná klienty? No hmm to není, to nejlepší, co je v nich jsou multiměnové účty pozůstatky eBanky. Není to špatná banka, ale co dokáží nabídnout svému klientovi je fakt tragédie a horší, než u konkurence. Fakt si přeji aby se to změnilo k lepšímu, bylo by to fajn a doufám v to :) pak si klidně dám u nich i lepší účet.
Jj, já mám s takovouhle podobnou fúzí taky už zkušenost. Generali Česká pojišťovna nově... Česká pojišťovna byla v pohodě, nebyli s ní žádné problémy. Od minulého roku, co proběhla fúze, jsou s Generali ČP JEN SAMÉ PROBLÉMY. Najděte si to na internetu, je na ně negativních recenzí víc než dost. Měl jsem u nich 4 smlouvy. Jednu už jsem jim vypověděl, druhá teď běží ve výpovědní lhůtě, třetí vypovím do měsíce. Takže opravdu nebudu čekat až si to rajfka zajistí a budou následovat nové problémy. Jdu z Equa pryč. Equabanko, byla jsi fajn... R.I.P
Já to vidím z pohledu kienta generali. Od doby spojení s ČP mají totálně přestřelené ceny. Pojistky na auta mi u nich odbíhaji a "můj osobní" pojišťovák mě už jenou poslal jinam, že mi neni schopný sjednat novou ani udržet starou rozumnou pojstku. Včera jsem řešil barák. U Generali pohoda, dneska při nové smouvě to ten moloch neumí udělat bez pojištění pozemků, stodol a kdo ví čeho kolem (+10% daších věcí v pojistce). A to jsem chtěl pojistit JENOM barák (starou mlouvu nejde změnit, musí se udělat nová).
Jako klient, který k Equa Bank přišel od RB po špatné zkušenosti, od nich nečekám vůbec nic.
Před sedmi lety jsem u nich měl korunový, eurový a dolarový účet (kvůli mezinárodnímu obchodu, co jsem tehdy měl jako podnikatel), prémiovou kartu a... To bylo vlastně všechno. Jednou jsem zjistil, že mi během dvou týdnů kdy jsem byl v zahraničí strhli dohromady asi osm set korun za výběry v Česku a nějaké další poplatky. Zablokoval jsem kartu a řešil to na klientské lince. Dozvěděl jsem se, že neumím číst, určitě jsou všechny poplatky oprávněné a RB situaci nehodlá řešit.
Tak jsem šel věci řešit se svojí bankéřkou do pobočky. Bohužel jsem zakopl a zavadil o dveře, takže sotva jsem s ní začal řešit situaci kolem neoprávněných poplatků, naběhla tam zásahovka. Jediné štěstí proč jsem nakonec neměl problém bylo, že jeden z policistů rovněž o dveře zavadil i když šel pomaleji než já.
Raiffeisen bank na celý incident, kdy ze mě udělali bankovního lupiče a nechali mě vyvést zásahovou jednotkou, nereagovala naprosto nijak. Prostě mi řekli, že dveře opraví a jestli si budu stěžovat, zažalují mě za pomluvu. Mimochodem mezitím účet zablokovali "kvůli auditu" a po 24 hodinách vrátili téměř všech osm set korun z daných poplatků. I takhle může vypadat proklientský přístup. Ne, nehodlám po sedmi letech u Equa bank zkoušet, jestli se nějak vypracovali.