Zákony vytvořili ne příliš chytří lokajové !!!!
Jak může dopadnout reklamace?
Reklamace obecně může dopadnout několika způsoby.
1.Obchodník vám může vrátit peníze a zboží si nechat. Pouze když nelze opravit.
2.Nebo vám může výrobek opravit a vyřídit reklamaci opravou. Ne ale starší a nedostupný výrobek.
3.A nebo vymění váš rozbitý výrobek za totožný nový kus. Jen když je náhrada.
4.Další je, že se budete snažit věc podstoupit k opravě výrobce. Někteří to ochotně bez nenávisti dělají. Ovšem korporátní vychytralé obchodní řetězce to odmítají z pocitu nadřazenosti a lhaním svým zaměstnancům.
Když dáte v obchodním řetězci věc do reklamace, tak vám jí vždy vrátí neopravenou a po další reklamaci si věc firma která se tváří, že věc opravila, věc již nevrátí a doporučí proplacení. Ukradnou i když je funkční v různém pohledu. To je podvod. Tesco v Trutnově vedoucí to dělá běžně a s oblibou slibuje, lže a nereaguje na zákaznický požadavek, zvlášť když jde o výprodej. Dnes už je všude jen samý nařízený EU brak z Číny a mnoho věcí postupně mizí z regálu. Vše co vidíte je jen na jedno použití a vytvořeno recyklací z odpadu. To, co dříve bylo funkční a vydrželo roky a roky EU postupně zlikvidovala zákony nadřazenosti přes chamtivé politiky, a nabízí se to, co už se nikdy neopraví a již za to není náhrada. 90% a více výrobků už se roky dováží, protože nesvéprávní politici zničili soběstačnost státu přes černé úplatky EU, a tak zničili vše, na co oko pohlédne a z občanů se stali otroci degradovaného západního systému. Většina výrobků jsou kurvítka, zastaralé technologie tvářící se reklamou za nové, jedovaté a s překročením mnohanásobně normy zdraví atd.