Proč Moneta? Byla jsem u ní ještě když byla GE, od r. 2000 dosud, což je už 17 let a opravdu jsem s ní NIKDY neměla sebemenší problém. Jak s bankomatem, tak se službami. A už pár let mám vše u nich zdarma a vše v pořádku. A že financím "trochu" rozumím .... Takže blekotání ČS nebo Moneta nerozumím....asi provokatér?
Pokud se klientovi dívají pod ruce svědkové, pak KLIENT jednoznačně PORUŠIL POMÍNKY POUŽÍVÁNÍ KARTY !!! V diskrétní zóně musí být sám !!!! Takže je logické, že ho banka odpálila.
Na druhou stranu bankomat je v podstatě pokladník (i když "počítačový", takže každá transakce je zaznamenaná (vč. doby pořízení PINu atp.), takže na jakoukoli klientovu lež se okamžitě přijde.
Oprávněné stížnosti banky vždy vyřeší ve prospěch klienta. Takovýto hysterický výkřik je výplodem chudého ducha a je k smíchu.
Účet máte možná společný, alle na kartě je pouze jedno jméno - to Vaše nebo Vašeho manžela a jedině tato osoba by měla být v diskrétní zóně bankomatu. Ale chápu lidi, kteří u bankomatu potřebují svědka či asistenta. Sám mám jednoho z rodičů, který potřebuje ukázat díru na karty, jinak by jí cpal do díry, kde vyjíždí účtenky. :-D
Třeba v dokumentu "Podmínky pro používání karet" Air Bank, jsem takové omezení nenašel. Je tam ustanovení o ochraně PIN, ale při práci s bankomatem můžete mít asistenta kterému důvěřujete. To se hodí invalidům.
A i tak by svědci mohli být tak daleko, že by neviděli PIN, ale jasně by mohli dosvědčit, že bankomat nevydal žádné bankovky.