Proč Moneta? Byla jsem u ní ještě když byla GE, od r. 2000 dosud, což je už 17 let a opravdu jsem s ní NIKDY neměla sebemenší problém. Jak s bankomatem, tak se službami. A už pár let mám vše u nich zdarma a vše v pořádku. A že financím "trochu" rozumím .... Takže blekotání ČS nebo Moneta nerozumím....asi provokatér?
Pokud se klientovi dívají pod ruce svědkové, pak KLIENT jednoznačně PORUŠIL POMÍNKY POUŽÍVÁNÍ KARTY !!! V diskrétní zóně musí být sám !!!! Takže je logické, že ho banka odpálila.
Na druhou stranu bankomat je v podstatě pokladník (i když "počítačový", takže každá transakce je zaznamenaná (vč. doby pořízení PINu atp.), takže na jakoukoli klientovu lež se okamžitě přijde.
Oprávněné stížnosti banky vždy vyřeší ve prospěch klienta. Takovýto hysterický výkřik je výplodem chudého ducha a je k smíchu.
Účet máte možná společný, alle na kartě je pouze jedno jméno - to Vaše nebo Vašeho manžela a jedině tato osoba by měla být v diskrétní zóně bankomatu. Ale chápu lidi, kteří u bankomatu potřebují svědka či asistenta. Sám mám jednoho z rodičů, který potřebuje ukázat díru na karty, jinak by jí cpal do díry, kde vyjíždí účtenky. :-D
Třeba v dokumentu "Podmínky pro používání karet" Air Bank, jsem takové omezení nenašel. Je tam ustanovení o ochraně PIN, ale při práci s bankomatem můžete mít asistenta kterému důvěřujete. To se hodí invalidům.
A i tak by svědci mohli být tak daleko, že by neviděli PIN, ale jasně by mohli dosvědčit, že bankomat nevydal žádné bankovky.
bankomat v budově ČS, který byl pět metrů od přepážek mi vydal mi o 2.000 méně. Obrátila jsem se tedy zoufalá na prvního úředníka za přepážkou co se stalo. Peníze v ruce, 3 lidé u bankomatu jako svědci,. Pořád přepočítávám peníze dokola. 1 bankovka pořád chybí. Do smrti nezapomenu na ten lhostejný tón a nezájem to řešit. Prostě mám smůlu. Bankomat se neplete. Nazdar. Vůbec jsem nevěděla do mám dělat.
A najednou, když jsem přepočítávala peníze asi po dvacáté, se to stalo. Jedna bankovka se odlepila od druhé a peníze byly všechny. Celý život pracuji s penězi ale tohle se mi ještě nestalo. .
Také mně se několikrát stalo, že mi bankomat vydal nesprávnou sumu.
U ČS udělali okamžitou inventuru a rozdíl mi vydali.
Když se totéž stalo u RB, bylo mi řečeno, že jejich bankomat je ve správě někoho jiného !!!, že mám počkat, až (oni, nevím kdo) přijedou. Prý jezdí tak jednou měsíčně, ale už by to mělo být každým dnem, ... Skutečně. Za dva týdny mi bylo sděleno, že bankomat mi vydal správnou částku, že neshledali žádnou chybu.
Od té doby vybírám kartou RB u ČS a nechávám si vytisknout doklad, který uchovávám až do kontroly účtu.
Také s IPB, následně s ČSOB jsem měl špatnou zkušenost i když to nebylo v bankomatu, ale platbou na imprinteru. Tam už nešlo jen o dvě tisícovky, ale, také díky 30% úroku p.a., o několik milionů. Teprve po 14 letech !!! soud rozhodl v můj prospěch, kdy, jak řekl soudce: "Banka si sama proti sobě přinesla důkazy".
Už je to min.15 roků, co mi bankomat ČS také nevydal 2000.--můj tenkrát limit. Mraky stížností ,dopis i do Erste bank ..Výsledek:....částka mi byla vydána,protože v bankomatu nepřebývala...tečka...po roce stížností a domoci se spravedlnosti jsem to vzdal a odešel jinam.Bolestné na tom bylo, že jsem tenkrát 2000.- měl z MÚ ,jako částku v hmotné nouzi jako nezaměstnaný na celý měsíc. Dodnes to nazývám : krádež za bílého dne ! a navíc od "firmy", kde jsem byl už jako dítě a spořil si do červené knížky. Dodnes mám vztek jak je člověk bezbranný a musí se nechat beztrestně okrást
Teď budu asi pro mnoha lidí nepříjemný provokatér, ale stejně..........Dlouhá léta jsem pracoval jako metodik jedné významné obchodní banky a zažil i náběh bankomatů. Zjistil jsem totiž, že si řad klientů vymýšlí srdcervoucí historky o zlých bankách, které jim nevyjdou vstříc a jenom je okrádají, a tyto hrůzostrašné výkřiky pouští do světa (a netýká se to jenom bankomatů). Banka se bohužel nemá jak bránit, protože by porušila bankovní tajemství...... takže je vždy ta špatná. V bance je totiž všechno přesně dohledatelné a prokazatelné. O
A já po reklamaci,že mi bankomat nevydal žádné peníze a chtěla jsem vybat 5 000,- Kč dostala peníze i s omluvou zpět.Okamžitě jsem totiž od bankomatu zavolala asistentční službu své banky a řekla svůj problém.Ještě mne párkrát kontaktovali a do týdne bylo hotovo.Moje banka je KB a bankomat ČS.Už nikdy jsem nešla vybrat peníze do cizího bankomatu, hlavně ne ČS.
Také se mi stalo u spořiteny ,že mi nevydal bankomat peníze ale strhl je z účtu a bylo to napraveno až reklamací přes KB,jindy pak mi odmítly vydat peníze z několika vkladních knížek které mi ještě pořídili rodiče, že skartovaly záznamy,tak jejich vlastní doklad není asi důvěryhodný ,pro mne je to po prodeji ČS cizincům nedůvěryhodná banka.
S těmi vkladními knížkami to bylo na 99,9999 % tak, že se jednalo o anonymní vkladní knížky, jejichž vedení bylo před mnoha lety zrušeno zákonem proti praní špinavých peněz - a klienti měli mnoho let čas je zrušit nebo změnit na vkladní knížky na jméno (tj. s identifikovaným vlastníkem). Pokud to někdo neudělal (a času měl na to opravdu hodně), je to jeho chyba a neskonalá hloupost, takže je přiznáním vlastní neschopnosti nadávat ČS. Peníze propadly spořce, která je tuším poslala nějaké nadaci (alespoň se o tom kdysi psalo).
Další příklad, jak z vlastní chyby vinit banku.
Zdravím, chtěl bych se s vámi podělit o mou zkušenost s bankomatem banky Moneta. Chtěl jsem si vybrat 20 000,- Kč Bankomat měl na spodní části přidělanou krabičku na vydané stvrzenky. Bohužel jsem si nevšiml, že těsně nad krabičkou je výdejní prostor. Opřel jsem si baťoh o krabičku. Výběr v pořádku bohužel v okamžiku kdy měli vyjet peníze, jsem tam měl baťoh přitisklý kolenem. Peníze neměly kam vyjet a když jsem odskočil od bankomatu, jen jsem viděl jak se zacvakl kryt výdejního místa. Okamžitě jsem volal infolinku. Slečna na telefonu mě vyslechla a řekla, ať vyzkouším druhý výběr. Po odkliknutí částky (tentokrát 15000,-) obrazovka zčernala a zahlásila error. Slečnu jsem měl stále na telefonu. Ta mi řekla, že to bude reklamovat. Bankomat nefungoval, což se ověřilo dalším zákazníkem, který vsunul kartu a bankomat nefungoval. Asi po 20-ti dnech mi přišlo na účet těch 15000,- Kč. Okamžitě jsem šel na pobočku (Prostějov) a reklamoval těch dvacet tisíc, který mi bankomat nevydal. Další měsíc čekání - banka odpověděla, že je vše v pořádku a já je chci obrat. Jestli se mi to nelíbí ať se obrátím na polici ČR. Policie začala šetřit, ale tvrdili mi, že není co. Pak začalo šetření, státní zástupce musel dát podnět k prolomení bankovního tajemství, šetření další a další měsíc. Konečný výsledek - nikdo nic neudělal a vše je v pořádku. Až na mě - přišel jsem o dvacet tisíc. Prostě mám smůlu. Takže prosím vás, dobře se dívejte kde má bankomat výběrní místo.
Zdravím Josifek Tomáš
Dobrý den
Taky bych se chtěla podělit s vámi, co se mně asi před 5 lety přihodilo u bankomatu ČS. Bylo v pondělí, kdy se mně nechtělo čekat ve ČS a vložila jsem hotovost do bankomatu. Najednou se bankomat zasekl a ukázal mně vklad o 10 000 míň, než jsem tam vložila. Na vkladovém lístku se ukázala chyba, ale už nebylo napsáno kolik
peněz bankomat si ponechal. Ihned jsem to šla reklamovat do spořitelny, kde jsem ztrávila víc jak hodinu a musela to reklamovat na dvou místech. Bylo mně řečeno, že do tří dnů mně dají vědět. Když ani po týdnu se nic nedělo, tak jsem šla uplatnit reklamaci znovu a opět mně bylo řečeno, že reklamace je pořád ve vyřizování. Po 14 dnech mně sdělili a to opět při opětovné ústní reklamaci, že je to sice jejich bankomat, ale výběry a vklady má na starosti nějaká jiná firma, která za to zodpovídá a musím počkat, až přijedou a udělají kontrolu. Trvalo to skoro měsíc, než mně byly peníze vráceny. Od té doby jsem už nikdy hotovost do bankomatu nedala a nedám. Jsem dokonale vyléčená. Spořitelna mně pak poslala omluvný dopis i telefonicky se mně omluvili, ale já už nevěřím. Kdybych neměla na ůčtu dostatek peněž, ze kterého platím veškeré měsíční poplatky, tak by mně nikdo nepočkal a ještě bych zaplatila penále, které by spořitelna už neproplatila. Ze strany spořitelny je to velmi špatná služba a špatná reklama. Takovéto záležitosti, hlavně co se týče peněz , by měly být vyřizovány okamžitě a to před zákazníkem.
Bankomat už nikdy víc pokud nebudu muset. Pouze v krajním případě.
Když teď čtu ty šílené bankomatové story, je to na první pohled hrozné. Osobně bankomat téměř nepotřebuji, Ale byl jsem svědkem toho, jak v Tescu v budově lidi stáli frontu na bankomat, vybírali peníze a pak šli nakupovat do Tesca do prodejny. A skoro mám pocit, že drtivá většina takových klientů je v těch problémech.
Bankomat má uvnitř samozřejmě senzory jak pro výdej kusů ven, tak i pro případ propadu do sběrného koše, kam to padá po uplynutí časového termínu. Je tedy velmi nepravděpodobné, aby ti plniči něco někde našli a zatajili. Možná před lety, ale dnešní bankomaty jsou už trochu jiná liga. Na druhé straně ale výrazně roste afinita klientů k nezákonnému jednání, takže se není bance co divit.
Jinak mě ale vždycky udivují lidé, jak se chovají k penězům. Na kartě napsaný PIN je skoro standard, plné ruce bankovek při odchodu, ťukají PIN tak, že je to vidět na dálku nebo tam stojí několik lidí dohromady. Mnoho lidí je takto lehkovážných.
Osobně bych doporučil vybírat jenom stokoruny a platit všechno kartou. A je po problémech. A když přece jenom někde je nutné platit penězi, je lepší si vystát frontu na přepážce a nechat si to přepočítat na "prkno". Časová ztráta je nic ve srovnání s problémy v případě chyby bankomatu.
mívala jsem účet u ČS, ale utekla jsem...neustále mi strhávali ke konci měsíce peníze (různé částky) a nikdo mi nedokázal říct ZA CO....před dvěma měsíci jsem v bankomatu ČS vybírala peníze, ale bankomat mi peníze nevydal...peníze má současná banka zaúčtovala a dodnes se o ně peru...vypadá to ale, že to nevyhraju...zloději z české spořitelny...