Co se tedy stane se zásilkou z Aliexpressu, kterou jsem zaplatil, vybral standartní dopravu a Česká pošta při doručení žádá další poplatek, což jsem odmítl. Na mém účtu v Aliexpressu je tak zásilka vedena jako "v přepravě". Po uplynutí doby (zpravidla) 60 dní, bych měl reklamovat nedoručení. Zatím mi refund vždy přišel na účet.
Dobrý den,
s příběhy čtenářů se ukazuje, že oficiální informace od České pošty jsou více než polovičaté. Ráda bych panu Vitíkovi zaslala Váš příběh k reakci. Bylo by možné mi zaslat na e-mail redakce@mesec.cz číslo vaší zásilky, aby ji mohli na ČP identifikovat? Když se na zásilku nemohou podívat blíže, je to příležitost k tomu se zaklínat tím, že se nemohou vyjádřit a já musím být fér, aby se na to mohli podívat.
Začíná být čím dál jasnější, že sytém nefunguje tak, jak ho ČP prezentuje. Resp. našla jsem řadu recenzí, kdy vše prošlo v pořádku. Nicméně se ukazuje, že ty chyby systému, které neodpovídají prezentovaným informacím, nejsou žádné výjimky. Až shromáždím vyjádření od ČP, napíšu další článek a do tohoto napíšu aktualizaci, protože ty informace se nedají ověřit jinak, než praxí a ta ukazuje, že vše je trochu jinak, než bylo řečeno.
Ještě jednou díky za Vaši reakci a poprosila bych Vás o to číslo zásilky nebo nějaký jiný spolehlivý identifikátor, podle kterého si může ČP najít informace k dané zásilce.
Zdravím Vás, Gábina Hájková