Dobrý den,
Česká pošta na webu upozorňuje, že ze zahraničí dostává data jen k části příchozích zásilek a o těch ostatních se dozví až ve chvíli, kdy přijdou na území ČR.
"Nemáme tak možnost předem s vámi komunikovat, předat vám všechny informace a zajistit tak hladký průběh celního řízení. Proto doporučujeme ihned poté, co od odesílatele obdržíte podací číslo, vyplnit webový formulář www.postaonline.cz/celni-rizeni a předat nám tak údaje o vaší zásilce," radí pošta.
Pokud si tedy chcete celní prohlášení vyřídit sami, můžete se takto pojistit, aby na vás místo výzvy k podání celního prohlášení nečekal ve schránce rovnou lístek s výzvou k úhradě poplatku.
Zdravím, Hájková
Dobrý den,
díky moc za zpětnou vazbu z praxe. V současnosti sbíráme příběhy čtenářů, u kterých systém nefunguje tak, jak měl. Pokud máte osobní zkušenost, zašlete, prosím, na adresu redakce@mesec.cz její popis i s identifikací zásilky. Příběhy poté dáme dohromady a pošleme k reakci České poště (a následně napíšeme nový článek).
Děkuji Hájková