Vlákno názorů k článku Čipovým kartám se nevyhneme od anonym - Spořitelna bohužel téměř se vším kladným přichází až...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 9. 2006 7:17

    anonymní
    Spořitelna bohužel téměř se vším kladným přichází až jako poslední! Ale s negativy začíná mezi prvními! Kdo zavedl poplatky za výběry z cizích bankomatů? Spořka. Kdo zavedl poplatky za operace na přepážce? Kdo chce poplatky za CashBack? Kdo jako jeden z posledních zrušil poplatek za zrušení účtu? A kdo ten poplatek vůbec zavedl? Kdo chce poplatky za transakci kartou po klientech a nestačí mu poplatky od obchodníků?
    ČS svou poplatkovou politiku dovede prodat tak, že klienti ČS mají za to neustálé oškubávání ještě dobrý pocit, jak kvalitně, levně byli obslouženi. Ó, jaká konzervativní prostota!

    Nejsem si jist, ale kdysi jsem někde četl, že banky měly vydávat pouze čipové karty někde od r. 2005 a v 2006 měly být již vyměněny. Někdo asi nestíhá? Kdo navíc tu výměnu zaplatí? Jaké nové poplatky bude muset spořitelna zavést či jaké stávající zdražit? Že by to bylo na úkor již tak nekřesťanského zisku? To se mi nechce věřit ...
  • 6. 9. 2006 8:57

    Petr (neregistrovaný)
    Rozhodně nejsem spokojen s poplatkovou politikou českých bank, ale zrovna ČS patří mezi nejlevnější banky. V mém případě (1-2 příchozí platby, 3 TP, 2 inkasa, 1-2 odchozí platby, 1 výběr z bankomatu, internetbanking) platím kolem 70 Kč měsíčně. Kartu mám zdarma (bonus programem si nechám vrátit roční poplatek za vedení - 400 Kč). A nejsem zcela konzervativní. V KB a GE jsem za totéž platil kolem 150 Kč, tedy 2x tolik. Proto jsem utekl k ČS.
  • 6. 9. 2006 12:34

    anonymní
    no vidíte, a já měl cosi podobného u ČS, a poplatky dělaly dělaly přes 130 - jak kdy. Ono to tolik nekřičelo - támhle 6 korun za položku, tady 1,50 za clearing, ale v součtu to bylo dost. Výpis z účtu v půli příštího měsíce, přitom neobsahoval obraty v skoro poslední třetině měsíce. Pravda, neměl jsem "balíček" - tehdá balíčky u ČS začínaly, a dobře tajený vysoký poplatek za zrušení balíčku mne tehdá odradil a vykopl ke konkurenci. Ještě k tomu dopomohlo vnucení kontokorentu, který jsem nepotřeboval (prý jen tak pro jistotu, kdybych v budoucnu potřeboval jít do mínusu a když to je / bylo v té době zdarma) a pak zpoplatnění jeho vedení, i když jsem jej vůbec nevyužíval. Podobných sviňáren praktikovali mnoho a možná, že doma v Rakousku by si s takovýmto jednáním ani neškrtli.
    Nicméně do spořitelny občas musím zavítat i nyní a když vidím tu úroveň některých klientů: nadávají, že tohle a tohle nejde, že jim to udělali jinak, že mají neustále zavřeno (redukce pokladních hodin, nefunkčnost počítačové a bankomatové sítě), že ty fronty jsou hrozné a stejně nejdou jinam (- vždyť ono to jinde bude podobné ...) a nebo: nojo mámo, když ono to jinak / levněji / lépe nejde a sami prodavači tvrdí, že to jejich je na trhu to nejlepší a že oni sami to taky mají, tak hold do toho jdeme - po prvním oslovení spořitelním prodavačem bez dalšího sondování, co nabízí konkurence, uzavírají několikaletý obchod (stavebko, penzijní, flexi ...). Že tím zdržují ostatní ve frontě, kteří tam původně zamýšleli zdržet se tak 5 minut - to je vedlejší, hlvaně že banka bude hrabat, spokojenost ostatních čekajících klientů jde stranou... Slovo KONZERVATISMUS to opravdu výstižně vystihuje. Netvrdím, že všichni jsou tací, ale řada bohužel ano, aniž si to možná uvědomují.
    O ochraně soukromí v úřadovnách ČS raději pomlčet ...
  • 30. 12. 2006 11:37

    anonymní
    Vy idiote, je vidět, že jste byl ve spořce před 5 lety, dnes je všechno jinak, spořka je na velice dobré úrovni, služby se zlepšily, ochota a profesionalita pracovníků je skvělá, to že jsou fronty, za to si klienti mohou sami, mohou využívat přímého bankovnictví a skoro vše vyřídit třeba přes internet, vybírat mohou kartou. Pokud klient sedí ve spořce půl hodiny a pak chce zrušit trvalý příkaz a má internetové bankovnictví, tak pak se na mě nezlobte, ale je to blbec. A pokud si klient chce založit nějaký produkt, tak ostatní klienti musí čekat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).