Nevím, jestli se článěk špatně zobrazuje, ale když vyjmenováváte 5 bank a 5 společnsotí zprostředkovávajících příjem plateb, tak v tom seznamu vím vždy jen 4 položky.
Nedávno na mě někde vyskočila reklama KB, že poskytne kompletní výbavu pro příjem karet a posléze i provoz za paušál cca 500 Kč měsíčně a bez jakýchkoliv dalších plateb. Víte o tom něco?
Díky, opraveno, vypadla mi tam při editaci Rajfka. Ad KB, ano, nabídku mají tady: https://www.kbsmartpay.cz/cs/cenik. Je to jen jiný druh marketingu, otázkou, co je lepší: "neúčtovat" procenta do měsíčního limitu a platit vyšší paušál, nebo mít nižší paušál a procenta, což v součtu může být i méně, než celkově zaplacené poplatky, že :-) Je potřeba si to propočítat.
Původně měla vyjít v červnu, ale pak jsme se shodli, že nám tam chybí i "kamenné" prodejny a obecně řešení pro ty, co hledají "vše v jednom". Takže jsme zpracovali ještě druhou (vyjde v pondělí). Obě pak měly vyjít během prázdnin. Mezitím se ale změnily parametry u startupu myPOS, takže jsem potřeboval provést pár reálných testů, dovolené, a najednou bylo září.... Je potřeba dodat, že ta data obecně zastarávají a co nabídka, to jiný přístup. Myslím, že v současné době bychom získali lepší nabídky.
Moc díky za užitečný článek, takový přehled je velice použitelný. Shodou okolností jsem taky narazil na tu nabídku SumUp a přišlo mi to jako skákatelné, teď se ukazuje, že i asi jako jediné.
Jako podnikatel mám 2 prakticky oddělené byznysy, které asi spadnou do další vlny EET. V obou probíhá prakticky všechno bezhotovostně na fakturu a kvůli pár tisícům ročně mně určitě nestojí za to pořizovat si EET pokladnu a nechat se buzerovat (i když ta pokladny je k dispozici v rámci účetnictví, ale do toho bych se stejně nepouštěl). Takže s příchodem EET buď zákazníci zaplatí taky na účet (předem), nebo ať si trhnou, anebo bych jim mohl nabídnout platbu kartou. Těch pár stovek za zařízení a ty 2% bez paušálu vidím jako použitelné i při takto malých objemech plateb.
Obchodník NESMÍ karty brát "od" či "do" nějaké částky. Všichni to mají ve smlouvách. Ale co se stane, když to udělá? Nic. Vymahatelnost této smluvní dohody je nulová. Teoreticky si můžete stěžovat u vydavatele karty, ten stížnost předá provozovateli terminálu, který obchodníkovi řekne "ty ty ty", ale v praxi se ani to nestane. Takže asi tak...