Hlavní navigace

Názor k článku Cestovky nebudou vracet peníze za propadlý zájezd, musejí však nabídnout náhradu od anonym - Dobrý den, bude hůř, a nebo nebudete sama......

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 4. 2020 21:52

    bez přezdívky

    Dobrý den, bude hůř, a nebo nebudete sama... naštvaná.Odstoupila jsem od smlouvy téměř před měsícem, s tím , že mi pracovník INVIA sdělil,(po tom co se mě snažil přesvědčit o tom že se nemám obávat) že musím zaplatit storno 4180 což je 10% podle obchodních podmínek, a peníze mi přijdou do 10 dnů. Dnes se situace má tak, že mě bombardují e-maily Invia a Blue style že mám doplatit zájezd, druhou půlku. I když všichni víme, že 1.6. se nikam nejede. Když jsem jim napsala, že jsem zájezd stornovala 67 dnů před odletem, přišel mi od nich vygenerovaný e-mail že jejich náklady byly vyšší než moje záloha(15000 kč)!!!! a že jim mám doplatit do pěti dnů ještě 1921kč, aby mohl být můj zájezd stornován. Takže já jsem ještě dlužník !!!Myslím, že nemají nárok na žádný stornopoplatek, vzhledem k situaci, natož polovinu ceny. Obávám se, že si ty změny v zákoně vyložili po svém, poupravili obchodní podmínky. Když jim ty peníze nechce dát stát, stejně je dostanou-z nás..... Zákon byl vytvořen tak rychle, že nevyřešil nic, a chytráci zas našli způsob jak lidi převýzt...obrat­...naštvat...zkla­mat...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).