No, mě teď čeká vymáhání neoprávněného požadavku na inkasní platbu. Pět měsíců ČTc trvalo než dokázal změnit účet pro inkasní platbu a když tento měsíc poprvé provedl inkaso z mého nového účtu, tak to pro jistotu udělal hned dvakrát! V bance mi potvrdili, že opravdu přišly dva požadavky na inkasní platbu - na stejnou částku, se stejnými parametry, ve stejný čas. Po zkušenostech, v drtivé většině záporných, mi tak přibydou další :-(
Já osobně, když jsem si nechal zavést pevnou linku ( už je to dlouho ) se mě pracovnice ptala, jestli si nechci zavést platbu inkasem z účtu ( tehdy ještě u České spořitelny ). Byl jsem opatrný a raději jsem se zavedení inkasa počkal. Vyplatilo se. Přinejmenším v jednom případě, kdy jsem obdržel dokonce 2 upomínky na dávno provedenou platbu. Pak jsem utekl od České spořitelny ( to by byl článek sám pro sebe ... ) a nakonec, když jsem se stěhoval jsem odmítl platit Telecomu dalších 3500,- Kč za přeložení linky ( ostatně už jsem měl i mobila ) a pevnou linku jsem zrušil. Vsadím se, že kdybych v té době měl povolené inkaso ve prospěch Telecomu, tak bych účet zaplatil minimálně dvakrát a dodnes bych peníze neměl zpět. Tolik k Českému Telecomu.
Balů
Nikoliv. Za konkrétní neinformovanou pracovnici Telecomu nese před zákazníkem zodpovědnost Telecom. Onen pán se cítí v takovém případě podveden oprávněně. Když můj zaměstnanec odflinkne práci, klientovi zodpovídám já. Dělat mrtvého brouka stylem "Za to může pracovnice, TELECOM nic" je vrcholně neetické.
Samozřejmě, za nekvalitní pracovnici může Telecom. Ale má poznámka směřovala k nepravdivému tvrzení, že TELECOM LŽE. On nelže, ty podmínky platí (že do poloviny roku je převod ZDARMA) a pouze neinformovaná pracovnice si myslela opak. Neznamená to ale přece, že by Telecom lhal, když slibuje změnu zdarma - to je velký rozdíl.
Myslím si ,že když veřejně někdo prohlásí něco , a to má dodatek ,který nebyl oznámen že existuje při veřejném prohlášení tak se má za to ,že to co bylo řečeno tak platí ,a dodávat nějaké další podmínky potom a neoznámit, je klamání zákazníka a podvod
TAK PROTO PRYČ S MOLOCHEM KONEČNĚ U NÁS FUNGUJE BEZDRÁTOVÉ PŘIPOJENÍ 64 BEZ POPLATKU POUZE ZA PŘIPOJENÝ ČAS A JE TO STEJNĚ DRAHÉ (LEVNÉ) JAKO TELECOM AAAAHOJ ZDENĚK -:)
Moje tchyně se rozhodla zrušit pevnou linku, protože se stala formou daru vlastníkem mobilu. I zašla na místně příslušné pracoviště ČT a tam obdržela formulář, který po vyplnění vrátila a to včetně přístroje. Obdržela informaci, že ještě nebudou rušit vedení (rozumějme kabeláž), ale že má ještě jeden měsíc na to, aby si svůj případně neuvážený krok rozmyslela. Ještě 01.12.2001 cca v 08:30 hod byla linka živá, v 10:00 hod již bylo slyšet hlášení : "Volaná linka je dočasně odpojena" - neznalý situace by se mohl domnívat, že se jedná o dalšího neplatiče (za ty peníze by jistě mohl ČT namodifikovat více hlášení). Ale jak rád říkám : bude hůř. A taky bylo. V lednu přišel účet od ČT, ve kterém se tento monopol až drze dožaduje zaplacení paušálního poplatku za celý měsíc 12/2001. Když jsme toto reklamovali, operátor na lince 0800 ..... ČT (po dlouhém čekání a různých volbách pomocí tlačítek) řekl, že linka byla k dispozici pro případ změny rozhodnutí. Logicky uvažující tvor Homo sapiens pochopí z výše popsané situace, že linka nebyla zákazníkovi k dispozici (hlášení pro volajícího, po připojení vlastního aparátu hluboké kosmické ticho) a navíc nebyly technické prostředky - přístroj zákazník odevzdal. Současný stav je takový, že účet je nezaplacen a tchyně má strach, že se objeví ve dveřích soudní exekutoři a budou jí chtít zabavit majetek v ceně neuhrazeného (a neodebraného) paušálu za měsíc 12/2001. Ono je totiž navíc značně jednoduché vylomit dveře důchodci a sebrat mu majetek za neexistující pohledávku, než posbírat majetky všech "tunelářů" (třeba i ten převedený na syny, dcery, manželky, milenky, ....). Holt tržní hospodářství a jeho dopad na občana.
A věřte : bude hůř. Slečna Pletánková z TV PRIMA nemá pravdu - takový je život.
Navíc jak mi včera sdělila operátorka Telecomu na jejich zákaznické lince, tak i placenou změnu tarifu mohu udělat až po dvou měsících od předešlé. Když jsem namítal, že o tomto omezení nikde neinformovali, tak mi řekla, prostě to tak je, žádnou změnu nyní provést nemůžete a hovor přerušila.