Jak jsme vás včera informovali v aktualitě, Česká spořitelna inovovala internetové bankovnictví Servis 24, které kromě vylepšeného designu nabízí i více uživatelského komfortu. Pokud jste inovovaný Servis 24 chtěli obratem vyzkoušet, mohli jste narazit na tři možnosti:
- Do aplikace jste se nepřihlásili.
- Přihlásili jste se, ale Servis 24 spadl.
- Přihlásili jste se, ale načítání bylo velmi pomalé a nakonec došlo k pádu aplikace.
V současné době by měl být internetový Servis 24 plně funkční. Naše internetové bankovnictví již v tuto chvíli funguje, klienti se ovšem mohou setkat s delšími odezvami. To je dáno tím, že po včerejších potížích s přihlášením dnes evidujeme enormní zájem klientů o přihlášení do SERVISu 24. Klienti pracují v internetovém bankovnictví déle než obvykle, protože si chtějí vyzkoušet nové funkčnosti internetového bankovnictví, proto se někteří klienti mohou setkat s tím, že jim internetové bankovnictví zobrazí hlášku, že jsou v pořadí a že mají přihlášení zkoušet po chvíli znovu. Za případné komplikace se omlouváme,
ujišťuje klienty Jan Holinka z Tiskového centra České spořitelny.
Ovšem v době publikace článku tyto potíže stále přetrvávají a přihlásit se do Servisu 24 je přinejmenším komplikované, často nemožné. Je potřeba dodat, že Česká spořitelna má nejvíce klientů využívajících internetové bankovnictví. K 31. 12. 2010 služby přímého bankovnictví Servis 24 a Business 24 využívalo 1 318 537 klientů. Jde o absolutní číslo všech kanálů přímého bankovnictví, ale vzhledem k vysokému objemu klientů využívajících internetové bankovnictví je náročné udržet standardy aplikace. Ke stejnému datu měla Česká spořitelna celkem 5 265 097 klientů.
Hlášení ze 17. května 2011 v 11:16 hodin
Upozornění pro klienty služby SERVIS 24 Internetbanking Vážení klienti, z důvodu aktuálního počtu požadavků na službu SERVIS 24, není v současné chvíli možné přihlášení do aplikace Internetbanking. Velmi se Vám omlouváme za způsobené potíže. Pro úspěšné přihlášení uzavřete prosím Váš prohlížeč a opakujte přihlášení později.
Chybové hlášení při pokusu přihlásit se do IB Servis 24 z 16. května 2011
Co se změnilo v IB Servis 24
Pojmenování trvalých příkazů - Česká spořitelna jako jediná (!) banka neuměla u trvalého příkazu nastavit poznámku pro příjemce, nebo jej vůbec jakkoli pojmenovat. V nabídce byla jen možnost vybrat si z předdefinovaných voleb, např. školné, stravné, PNS apod., které se od 90. let minulého století nezměnily. Pokud měl někdo více trvalých plateb, mohl se v nich orientovat jen podle čísel, ne podle textu. To se mění, trvalé příkazy lze pojmenovat a jméno se přenese na výpis z účtu. Rovněž lze zadat poznámku pro příjemce. U jednorázového příkazu však stále zadáte jen poznámku pro příjemce, nelze jej pojmenovat.
Přehlednější historie - historie transakcí je lépe graficky zpracovaná, příjmy jsou černě, výdaje červeně. Novinkou je, že se rozbalí hned najednou.
Detaily životního pojištění - pokud máte pojistku u Pojišťovny České spořitelny, nově uvidíte vybrané detaily vaší smlouvy, takže budete mít kompletní přehled o stavu své životní pojistky. Některé parametry navíc můžete i měnit přímo v internetovém bankovnictví.