Aniž bych se Spořky zastával, je to úplně stejná situace, jako když koupím v obchodě balík 10 mlék za 23,90, protože je prostě chci nebo potřebuji, a druhý den mají na ně akci a stojí 13,90 Kč, jenže mi o ní nikdo neřekl. Člověka to zamrzí, ale stejně jsem ta mléka chtěl, a proto jsem si je koupil. Pořád je tu alternativa na truc George zrušit a přejít na SMS :-) Přeháním to, prostě když je něco pro mne výhodné, používám to právě proto, a ne proto, že za to něco dostanu. Jiné banky mají často akce, kde dávají bonus za založení účtu. A když už ho tam mám, mohu být oprávněně naštvaný, že jej nedostanu? ;-)
No, já třeba jsem všeobecně naštvaný na to, že se většina společností poskytuje lepší - a často i výrazně lepší - podmínky klientům konkurence, které se snaží přetáhnout, než těm, kteří u nich už jsou. Není to absurdní, že se v některých oborech dá rozumných podmínek dosáhnout jen tím, že v pravidelných intervalech přecházíte mezi poskytovateli nebo jim tím aspoň čas od času pohrozíte? Bývaly doby, kdy firmy dávaly bonusy za věrnost, dnes je věrný zákazník spíš "ten blbec, kterého můžeme dojit, protože se mu stejně odejít nechce". :-(