Už od začátku slavného George jsem jako dlouholetý klient Spořitelny upozorňoval, že dvě aplikace jsou zbytečně komplikované,mnoho lidí odešlo jinam,nakonec se potvrdily má slova o jedné stránce, konečně na to chytrolíni IT sekce v rakouském Ernste přišli !! Jen zvyšujte poplatky a snižujte spořicí úroky, ! ČNB už to nebude bankám konečně sponzorovat, jen si koledujete o odliv tisíce klientů!!
Dobrý den, našim chytrolínům to chvilku trvalo, protože museli zvážit všechna pro a proti, ale moc děkujeme, že jste je přece jen přiměl k tomu, abychom obě aplikace sloučili.
Teď se budeme muset zamyslet ještě nad tím ostatním. Akorát teda počet klientů nám rok od roku stoupá, jako by jim ani nevadilo, že pořád zdražujeme. Anebo, že by naši klienti ty placené služby nevyužívali? Každopádně se na to určitě zaměříme, děkujeme.
Dobrý den, a kdy se vašim chytrolínům podaří odstranit povinnost zadávat jméno v nové platbě. To je krok, který mě nebetyčně vytáčí. Já chci zadat pouze číslo účtu, částku a odeslat. Nějaké jméno není povinně zadávaný údaj. Když už ho tam musíte mít, tak ať je pouze volitelný. Sloučení aplikací vítám, to mělo být od začátku.
Tohle jsem taky nikdy nepochopila. Jako takový adresář je fajn např pro rodinu, přátelé nebo třeba kolegy v práci, kterým občas potřebuju za něco poslat peníze. Ale proč tam do háje musím mít uloženého každého, komu jsem kdy něco poslala? Fakt nepotřebuju mít stále uložené číslo účtu nějakého Franty z Horní Dolní, od kterého jsem kdysi koupila nějakou blbost z bazaru. 🙄
28. 10. 2023, 10:30 editováno autorem komentáře
Dobrý den, to nevíme. Trošku je podezíráme, že se o to aktuálně ani nesnaží.
Ono totiž není úplně potřeba zadávat při platbě jméno příjemce, jde spíš o to si platbu pojmenovat podle sebe, ať je i za pár týdnů, měsíců či let, vidět, proč byla platba zadána.
Ale samozřejmě budeme i tuto připomínku reportovat. Děkujeme.